LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC "special care".

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Teunbosseman
Contacteer:

Re: UPC "special care".

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

energie1984 schreef:Het lijkt wel alsof ik de enige ben, maar ik heb digitale tv, telefonie en internet van UPC en moet zeggen dat werkelijkwaar nog nooit problemen heb gehad. ben dan ook zeer tevreden.

In Friesland hebben ze de zaken wel redelijk voor elkaar. In mijn straat tenminste:)
Nee hoor, ook ik heb geen problemen op een kleine storing daar gelaten.
Op meerdere plaatsen heeft UPC / Ziggo / KPN / etc etc het prima voor elkaar en in % zal het best meevallen maar je zal maar een van % zijn en in de bureacratische mallemolen zitten..........dan ben je de l*l.

winniedepoohh

Ongelezen bericht door winniedepoohh »

Hier ook een hele klachten regen,

We hebben begin september vorig jaar een contract bij upc aangevraagd voor internet telefonie en digitale tv.

Vanaf toen begon de ellende.

We ging in de maand september verhuizen dus eind september internet aangesloten en tv, maar elke keer lag tv en internet er een dag uit.
Ook kwam het regelmatig voor dat internet en tv en pas eind van de ochtend weer ging doen.
We hebben te kampen gehad met een lading netwerk storingen waar je knots knetter gek van wordt.

Meestal waren we 1 van de eerste die het melde want zogenaamd wisten ze op de helpdesk nergens vanaf maar later kwam er dan toch een smsje binnen er is bij u een netwerk storing.

Dit is na een aantal maanden redelijk opgelost, het bedrag wat je verrekend krijgt is bij lange na niet genoeg om mobiele kosten te vergoede maar okay , we hebben flink geklaagd en toen kregen we een aantal zenders gratis.

Toen dachten we dat het redelijk op gelost was maar toen kreeg onze draadloos modem kuren, om de 2 minuten ging hij zich zelf resetten echt om gek van te worden na flink klagen en flink boos worden is er een monteur geweest en deze modem heeft het jawel 2 weken goed gedaan, dus weer klagen boos worden etc

en weer een nieuwe modem ondertussen begonnen de netwerk storingen weer een eigen leven te leiden en lag het internet en om de haverklap uit en dat in combinatie met een modem die zich om de 2 minuten resetten had we een internet verbinding om op te schieten.

Ik vertikte het dan ook om nog te betalen voordat er een oplossing kwam, jullie voelen hem al aankomen

we zijn afgesloten, nadat er eindelijk een soort oplossing kwam hebben we een betaling regeling aangevraagd en gekregen en werden we weer aangesloten en met de nieuwe modem dachten we weer verder te kunnen , maaaaar de monteur was de straat hier nog niet uit of jawel de modem ging zich weer resetten weer gebeld en er zou een monteur komen nou die is niet geweest en ondertussen had ik ook al een andere provider want ik heb liever internet wat langzamer is maar stabiel dan het gekloot van upc.
want de vergoedingen zijn echt om te huilen.

Krijg ik net een rekening staat er u was niet thuis toen we langskwamen stelletje idioten ik was wel thuis dus ik weet niet waar de monteur is wezen bellen maar niet bij mij.
Ik ben na 1 uur 's middags wel de deur uit geweest maar ja de monteur zou tot 12 uur kunnen komen dus heeft ie lang genoeg de tijd gehad om langs te komen

ik heb nu een nota van bijna 300 gekregen
maar de borg van de modem moet er nog af
de herinnerings kosten betaal ik niet
net zoals de kosten van 1 sept tot 4 sept aangezien ze me al op 30 augustus hebben afgesloten.
houden we over een bedrag van 190 euro nou ben ik ook die niet van plan te betalen met alle ellende die we gehad hebben.

Inmiddels heb ik kpn internet en itv en wat is dat stabiel het vliegt er niet meer uit we kunnen weer normaal bellen en internetten echt een verademing.
het is wel wat trager met downloaden en uploaden maar dat nemen we maar voor lief
want hier komt nooit meer de ellende van upc in huis

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

In Friesland hebben ze de zaken wel redelijk voor elkaar. In mijn straat tenminste:)
Voor Friesland is dit natuurlijk ook super nieuwe techniek ;-) Dat kan nog niet versleten zijn.

Gesloten