Re: Preventel afpersing en oplichting praktijken
Geplaatst: 12 sep 2011 22:07
En de verstandhouding met Tele2 is inmiddels ook al verstoord ...
Wat zou de vorige nickname van dit kort lontje zijn geweest ..?Tele2 een provider van niets, als je de waarheid verteld op het forum krijg je een ban ipv. antwoorden..De chat sessie waarop jij je gegevens invult en de belofte krijgt dat je binnen een paar minuten gebeld wordt over het probleem is een leugen. Kennis van de klantenservice is 0,0%.
In mijn geval kan ik al weken geen mail meer ontvangen, versturen is geen probleem. Als je Tele2 vraagt om hulp denken ze dat het om mobiele telefonie gaat en/of vragen je of jij mail opnieuw wil instellen in XP en Vista terwijl 65% gebruik maakt van Windows 7 en een mail programma.
Tele2 weet het verschil niet tussen webmail en een mail programma.
Ik kan dus niet via Office mail ontvangen maar ook niet via webmail terwijl deze laatste niets meer openstaande poorten van Office te maken hebben.
Antwoorden krijg je niet, ook niet van onze Daniëlle dus een aangetekende brief sturen met de melding dat je wil overstappen naar een andere provider die zijn klanten wel serieus neemt.
Trouwens, de waarheid mag op het Tele2 forum niet verteld worden...normale vragen stellen is verboden echter liegen en bedriegen wordt zeer gewaardeerd door Tele2. Ik ben op 4 Ip adressen geblockt door Tele2 zodat ik niet eens een klacht meer kan indienen en verplicht wordt te bellen á 10 cent per minuut en 30 wachtenden voor u. Uiteraard vertel ik nog steeds de waarheid op het forum met gebruik van een proxyserver en de opmerkingen van Tele2 medewerkers zijn nog steeds van een schoonheid waarvan je tranen in je ogen krijgt.
De waarheid betekend dat je gekleineerd wordt en neergezet als een zeikerd.
Daniëlle mijn contract loopt nog een half jaar maar wil per direct overstappen naar een andere provider omdat jullie als partner uiterst onbetrouwbaar zijn, problemen oplossen door mensen te bannen van de site is uiterst professioneel.