Dat heb ik al gedaan. Wordt besproken bij Mikro Elektro.
LG wil steeds maar resetten maar dit is al 8 x gedaan.
CE Repair kan niets meer doen. Ziggo heeft een meting gedaan. Signaalsterkte is 98%!!!
Hiervoor had ik een Samsung echter zonder problemen. Ik heb pas een Salora gekocht voor mijn dochter, ook geen problemen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service LG om uit te kotsen
Re: Service LG om uit te kotsen
Inmiddels heden een medewerker van LG gesproken. Toestel wordt gecrediteerd of omgeruild voor een nieuwe.
Toch nog een beetje service.
Toch nog een beetje service.
Re: Service LG om uit te kotsen
Ik heb reeds contact gehad met de dealer, Mikro, die geeft het door aan LG. Tot en met heden heb ik 6 z.g. medewerkers via de mail gehad en twee gesproken. De conclusie was dat er niets meer aan te doen was , ook volgens CE repair. Ik zou een verkeerde keuze gemaakt hebben.
De klacht was nl. dat mijn beeldbreedte en hoogte steeds varieert tijden de uitzenduing. Dus een flikkerbeeld. Twee maal het systeemboard vervangen en nu een nog slechter resultaat.
Afgelopen Vrijdag iemand van LG aan de telefoon gehad en die gaf mij te kennen dat het toestel omgeruild zou worden of gecrediteerd aan de leverancier. Doch nu heb ik weer een mailtje gehad dat zij weer een monteur zouden zenden na het bekijken van een door mij opgestuurde video-opname van de klacht. Het zijn wel kneuzen daar bij LG. Ik ben zelf een gepensioneerde RTV Technicus maar ik had dit indertijd niet bij mijn klanten moeten maken.
De klacht was nl. dat mijn beeldbreedte en hoogte steeds varieert tijden de uitzenduing. Dus een flikkerbeeld. Twee maal het systeemboard vervangen en nu een nog slechter resultaat.
Afgelopen Vrijdag iemand van LG aan de telefoon gehad en die gaf mij te kennen dat het toestel omgeruild zou worden of gecrediteerd aan de leverancier. Doch nu heb ik weer een mailtje gehad dat zij weer een monteur zouden zenden na het bekijken van een door mij opgestuurde video-opname van de klacht. Het zijn wel kneuzen daar bij LG. Ik ben zelf een gepensioneerde RTV Technicus maar ik had dit indertijd niet bij mijn klanten moeten maken.
-
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59
Re: Service LG om uit te kotsen
Ja de verkeerde keuze door voor een LG te kiezen, dat is nu ondertussen wel duidelijk. Wat een waardeloos slecht merk, met deze service wordt je de grond ingeboord en ben je consumenten voor eeuwig kwijt. Ga zo door LG en over een paar jaar horen we gelukkig niets meer van je.Adri65 schreef: De conclusie was dat er niets meer aan te doen was , ook volgens CE repair. Ik zou een verkeerde keuze gemaakt hebben.
Ik ben zelf een gepensioneerde RTV Technicus maar ik had dit indertijd niet bij mijn klanten moeten maken.
Re: Service LG om uit te kotsen
En nu even de werkelijke feiten, voordat we elkaar nog meer gaan afzeiken:
Er zijn nog maar 3 fabrikanten van TV-schermen:
- Samsung (actieve 3d)
- LG (passieve 3d)
- Panasonic (plasma)
3x raden welk scherm Philips, Sony, Toshiba, Panasonic of welk merk dan ook gebruikt wanneer je een passieve 3d TV koopt... Juist: LG
Oke, 1x raden dan welk scherm er in je ACTIEVE 3d TV van Philips, Sony of welk merk dan ook zit... Juist: SAMSUNG
Daarom heeft LG geen actieve 3d toestellen en Samsung geen passieve 3d toestellen, omdat ze op dat gebied elkaars aartsvijanden zijn op innovatief gebied.
De rest van de merken lift mee op die innovatie en ontwikkelt enkel nog maar door onderscheidende snufjes als Ambilight, beeldcorrectie-chips, software en geluid toe te voegen rondom de schermen van LG of Samsung.
LG is dus net zo groot op TV gebied als Samsung.
Voor de meeste elektronica-fabrikanten is het over met de consumenten-elektronica. De innovatie-kosten zijn te hoog, de winstmarges te laag. Daarom gaat Sony zich op de exclusievere consumentenmarkt richten en gaat Philips zich weer meer op de Professionele/Medische markt richten.
De consumentenmarkt is voor de oude bekenden enkel nog een stukje meeliften op innovaties van anderen om zo naamsbekendheid te behouden. De grote winsten halen ze er allang niet meer uit. Philips verkoopt liever 1 dure medische scanner van 2 miljoen euro, dan 500.000 televisies. Geef ze eens ongelijk!
Er zijn nog maar 3 fabrikanten van TV-schermen:
- Samsung (actieve 3d)
- LG (passieve 3d)
- Panasonic (plasma)
3x raden welk scherm Philips, Sony, Toshiba, Panasonic of welk merk dan ook gebruikt wanneer je een passieve 3d TV koopt... Juist: LG
Oke, 1x raden dan welk scherm er in je ACTIEVE 3d TV van Philips, Sony of welk merk dan ook zit... Juist: SAMSUNG
Daarom heeft LG geen actieve 3d toestellen en Samsung geen passieve 3d toestellen, omdat ze op dat gebied elkaars aartsvijanden zijn op innovatief gebied.
De rest van de merken lift mee op die innovatie en ontwikkelt enkel nog maar door onderscheidende snufjes als Ambilight, beeldcorrectie-chips, software en geluid toe te voegen rondom de schermen van LG of Samsung.
LG is dus net zo groot op TV gebied als Samsung.
Voor de meeste elektronica-fabrikanten is het over met de consumenten-elektronica. De innovatie-kosten zijn te hoog, de winstmarges te laag. Daarom gaat Sony zich op de exclusievere consumentenmarkt richten en gaat Philips zich weer meer op de Professionele/Medische markt richten.
De consumentenmarkt is voor de oude bekenden enkel nog een stukje meeliften op innovaties van anderen om zo naamsbekendheid te behouden. De grote winsten halen ze er allang niet meer uit. Philips verkoopt liever 1 dure medische scanner van 2 miljoen euro, dan 500.000 televisies. Geef ze eens ongelijk!