Pagina 2 van 2

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 27 jan 2012 12:59
door berckie
Ik heb zojuist weer een brief gekregen van Ruys Collections te Zwolle waarin ik gesommeerd wordt om 194,54 euro over te maken voor de Hotel Gold Card. Vorig jaar werd ik gebeld door Hotel Gold Card en men verzekerde mij dat ik de card pas hoefde te betalen op het moment dat ik er de eerste keer gebruik van maakte, dit staat ook op de opname die ervan gemaakt is. Vorig jaar werd ik benaderd door Direct Incasso uit Arnhem, ik heb toen mevrouw Rovers van Direct Incasso gesproken en heb het uitgelegd. Zij zou het bandje opvragen, daarna heb ik er niets meer van vernomen.
Dit jaar kreeg ik weer een Hotel Gold Card en die heb ik ongeopend geretourneerd met de mededeling dat ik geen Hotel Gold Card meer wil. Helaas heb ik dat niet aangetekend gedaan. Ik zal hier verslag doen van mijn bevindingen.

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 27 jan 2012 14:01
door confi2012
Ik zou verwijzen naar het vorige Incassobureau naar de mevrouw die je gesproken hebt en alsnog een aangetekende brief versturen waarin je verwijst naar je vorige 'aangetekende brief' aan het incassobureau en dat voor jou de zaak is afgedaan en je niet langer lastig gevallen wenst te worden en dat je anders verdere stappen zult ondernemen. (Misschien nog een tip om bij het eerste incassobureau (en desnoods ook het 2de bureau) je dossier van toen op te vragen met de mededeling dat je ondanks er vanuit was gegaan dat de zaak afgehandeld was, maar dat dat blijkbaar nog steeds niet gebeurd is en dat je dat zeer betreurenswaardig en slordig vindt van hen)

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 27 jan 2012 14:23
door Har06
Kijk eens het programma na van Max TV over dit onderwerp :)

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 27 jan 2012 14:57
door confi2012
Bedankt voor de tip. Daar zag ik 2 tegenrekeningnummers staan waarvan door Hotelgroup mogelijk geïncasseerd wordt. Inmiddels heb ik (voor alle zekerheid) telefonisch contact opgenomen met mijn bank en zij kunnen vervolgens deze nummers blokkeren zodat er niet geïncasseerd kan worden. Zie hieronder een kopie van die nummers.
rek.nr 1 - 515071439
rek.nr. - 119070537
Een oproep aan andere lotgenoten die tegenrekeningnummer te noemen op dit forum, zodat we ook die nummers kunnen blokkeren.

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 08 feb 2012 21:26
door Daniqueva
Ben vandaag gebeld door Hotel Group. Ik had dus waarschijnlijk een enquete ingevuld (zou best kunnen) en daarmee een vakantie gewonnen voor het hele gezin en nog eens 75 euro(wat later in het gesprek ineens 125 euro was).
Ikzelf, als een meisje van 18, aarzelde maar ik dacht ach waarom ook niet? Totdat die meneer mijn rekeningnummer vroeg.. Ik had sowieso de helft van wat die meneer had gezegd niet verstaan, door zijn snelle en binnensmondse gepraat. Ik vroeg waarom en hij zei dat dan dat geld overgestort kon worden wat ik gewonnen had. Ik vroeg of er niet eerst een brief of mail gestuurd kon worden maar dat kon pas als hij al mijn gegevens had ingevuld.... M'n tante wantrouwde het meteen al toen ik het aan d'r vertelde. Heb deze man afgekapt en dat het erg fijn (op een hele sarcastische manier) was dat hij me geen brief of email kon sturen. Ook begon hij inderdaad over zo'n passport, wat ik hier meer lees, waar ik ook 7 dagen bedenktijd op had en had ik geen interesse kon ik het terug sturen. Nu hebben deze sukkels dus wel mijn adres. Hij belt me morgen terug maar ik ga hem eens duidelijk zeggen waar het op staat. Stelletje oplichters.

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 09 feb 2012 13:22
door confi2012
Goeie Danique, daar ben je mooi vanaf gekomen. En ach ja, je adres, dat kunnen ze overal vinden. In ieder geval ben je er mooi niet ingestonken. Een wijs besluit. Voor mij is het in ieder geval de laatste keer geweest dat ik op ieder telefonisch verzoek inga. (in ieder geval geregistreerd bij het 'bel me niet-register'. Scheelt ook al weer.
Kijk en zo heeft zo'n forum echt wel nut.

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 10 feb 2012 11:45
door Stefjee
Hallo allemaal,

ik heb inmiddels (na 2 jaar denk ik) weer eens bericht gekregen van HGC, en uiteraard ook van Ruys....
Zij vinden dat ik 200,45 euro moet betalen, ook binnen vijf werkdagen, omdat ik volgens hun lid ben van dat gedoe.
Inmiddels zijn die dagen verstreken, en ik betaal niet.
2 jaar geleden ben ik (net zoals velen hier) gebeld door een persoon, met de mededeling dat ik een hotelkaart had gewonnen omdat ik ooit had meegedaan aan een prijsvraag (vast). Ze vroegen inderdaad mijn gegevens, en ik gaf ze op. Totdat ze mijn bankrekeningnummer vroegen. Ik gaf een heel oude op, waar geen geld meer op staat. Zij controleerden die niet, en ik vond het prima.
Ik lag toen net lekker te slapen na een nachtdienst, dus ik dacht er verder niet over na.
Een paar weken later kreeg ik reclame door de brievenbus. En even later kreeg ik een belletje van hotel gold card, met de vraag of ik (bedrag ben ik kwijt) iets wilde betalen. Ik schrok, en zei nergens van af te weten.
Toen keek ik mijn brievenbus na, en wat ik voor reclame zag, bleek dus dat hotel gold card te zijn. Ze waren er dus achter dat mijn rekeningnummer niet klopte, en wilden geld zien.
In die brief bleek dus een geldbedrag te staan, wat ik uiteraard binnen zoveel tijd moest betalen. En ook natuurlijk, dat ik binnen zoveel dagen moest reageren, wilde ik er toch van af zien. Die dagen waren dus verstreken.
Ik gebeld naar het 0900 nummer wat niet klopte. En even later naar het incassobureau gebeld. Zij gaven mij een nummer op (helaas ook kwijt) waar dat hotel gold card wel op te bereiken was. Ik heb dat nummer gelijk gebeld, en boos mede gedeeld dat ik hier niet van gediend was. Op de brief stond ook een verkeerde achternaam (ok, één letter verschil, maar toch), dus de brief was ook niet naar mij gericht!
Die mw. verzekerde mij, dat alles okay was, en dat ze niks meer van zich zouden laten horen.
Tot gisteren dus....
Dit was mijn verhaal. Ik ben in die zin blij, dat er meerderen zijn, want ik voelde mij in het begin best dom, dat ik erin ben getrapt.
Nu hier nog van af zien te komen....
Zoals ik hier heb gelezen, gewoon niet reageren, dan stoppen zij vanzelf.
Ik heb dit ook gelezen op andere sites, dus voorlopig houd ik me hier aan.
Succes allemaal......... en wanneer er iemand een goede afloop heeft hiermee, dan hoor ik (horen we) het graag!

Groetjes,

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 23 feb 2012 20:40
door Hotelgroupklacht
< Nav advocaat HotelGroup heb ik deze post verwijderd>

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 07 mar 2012 16:37
door GW1985
Bij deze wil ik even melden dat ze nog steeds bezig zijn... Ik ben zojuist ook benaderd door een vrouw van HotelGroup :shock: die zich Carolien van Vries (?) noemde. Haar voornaam is door haar gespeld, haar achternaam niet en deze kwam er na 3 keer vragen ook erg moeilijk en mompelend uit. Gezien het accent van de vrouw ben ik ook niet helemaal zeker of het haar echte naam is.

Ik werd gebeld met de mededeling dat ik een prijswinnaar was en dat ik 2 jaar lang gratis kon overnachten in alle aangesloten hotels in Europa. Altijd leuk als je iets wint, maar 2 jaar lang gratis is hotels ??? dan gaan bij mij toch de alarmbellen rinkelen. Maarja, zolang alles gratis is wil ik best mijn gegevens geven. Na enkele malen gevraagd te hebben of alles wat met dit gesprek te maken had kosteloos is en blijft, kreeg ik weer het antwoord dat alles gratis was en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Ze wou mij een informatie pakket opsturen dus toen heb ik mijn gegevens verstrekt... Toen kreeg ik de vraag of ik mijn rekening nummer wilde geven. Gelijk gevraagd waar deze voor nodig was en deze bleek nodig te zijn om een bedrag van 75,- euro naar mij over te maken. Gelijk medegedeeld dat ik het vermoeden kreeg dat er toch iets niet helemaal in de haak was. Hierna heb ik toch mijn rekening nummer gegeven...
De mevrouw begon een beetje geirriteerd te raken en vertelde me dat alles kosteloos was als ik binnen 7 dagen het pakket retour stuurde.

??? 7 dagen is toch het termijn dat je bedenktijd krijgt als je bestelde spullen wil annuleren ??? :idea:

De vrouw vertelde me dat ze het welkomstpakket pas kon opsturen nadat ik een samenvatting en bevestiging had gegeven op band en ze vroeg of ze de band kon starten.

??? WELKOMSTPAKKET ??? :idea:

Ik vroeg de vrouw even een heel kort antwoord te geven op de volgende vraag:
"Zitten er voor mij kosten aan verbonden"

De vrouw antwoorde:
"Nee"

Ik:
"Ook niet als ik het pakket binnen 7 dagen niet terug stuur"

De vrouw:
"Dan wel, maar dat is de wet"

Ik:
"Dus ik heb niets gewonnen en u bent gewoon van een klanten wervings bureau?"

...Ja, toen kreeg het gesprek in eens een andere wending. De vrouw werd boos (maar heeft dit niet bevestigd) en begon dat het in Nederland zo ging en dat de wet zo in elkaar zat en dat ze het recht had om mij te bellen. Ik heb de vrouw hierna even uitgelegd dat ik in Nederland ook het recht heb om niet op zulke acties in te gaan. Ik moest hier alleen nog niet even iets bozer voor worden dan dat zij was :evil: , omdat ik er geen woord tussen kon krijgen. Gelukkig begreep ze de booschap na herhaaldelijk aandringen.

Ik heb haar hierna gevraagd mij niets op te sturen en heb haar medegedeeld dat ik niet meer mee wilde werken of benaderd wilde worden. Ook heb ik haar gevraagd of ik op een of andere manier nu ergens voor was aangemeld of me ergens voor had ingeschreven. Zij vertelde mij dat de bandopname nog niet was gestart en dat ik dus nergens mee heb ingestemd. MOOI!

Na dit gesprek toch even "088-7807888" ingetyped op google en gelijk kwam ik op deze site terecht. Na het lezen van voorgaande berichten hoop ik alleen niet dat ze ook mijn bandopname "verknippen" op een manier dat het toch lijkt alsof ik instem met deze oplichting...

.....................................................................................................................

Na het lezen van de berichten van vorige bezoekers denk ik trouwens dat ook de gebruikte incasso bureaus onderdeel zijn van deze oplichting (incasso bureaus met een betalingstermijn van 5 dagen?). Dus zoals een bezoeker al eerder meldde, gewoon negeren is waarschijnlijk de beste optie. Er is toch geen zelf respecterend incassobureau die in zee gaat met zulke bedrijven / praktijken? Dit zal voor de desbetreffende incassobureaus geen goed imago opleveren. Ik heb het vermoeden dat de gebruikte incasso bureaus van de zelfde eigenaar of vriendjes van de eigenaar van HotelGroup zijn... Lekker goedkoop mensen oplichten dus, werkt een stuk beter als mensen denken dat een incassobureau achter ze aan zit...

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 18 mar 2012 12:03
door stefan00jacobs
hallo mensen,

ik heb ook telefonisch contact gehad met hotelgroup
ik heb deze papieren 2dagen na ontvangt terug gestuurt en vevolgens word er na 2weken ineens 153euro van mijn rek. afgeschreven?
ik heb deze natuurlijk niet betaald en zie een brief verschijnen van mkb incasso
dat ze van hotelgroup de 153 euro niet af konden houden omdat automatische incasso niet geluk was? (ik had deze papieren toch terug gestuurt????)

vervolgens zeggen ze bij de hotelgroup dat ze mijn papieren nooit ontvangen hebben en dat ik niks anders kan als betalen!!
en ook moet ik een aangetekende brief schrijven om mezelf uit te schrijven anders word ik na 2jaar gewoon stilzwijgend verlengt en krijg ik een nieuw abbo van 2jaar aan men broek genaait.
ik hoef me toch niet uit te schrijven als ik me nergens voor aangemeld heb ofwel??
ze zeggen gewoon kei hard dat niks voor me kunnen doen terwijl ik netjes de papieren terug gestuurt heb volgens hun had ik de papieren aangetekend terug moeten sturen zodat ik mijn bewijs had!!
dit kan toch zomaar niet?
wat kan ik hier tegen doen?

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 18 mar 2012 12:17
door Jolijn
Ben bang dat dit hun werkwijze is.
Heb je telefonisch echt toegezegd een zgn Passport af te nemen?
Is door Hotelgroup gezegd dat als je geen papieren ontvangt, zsm contact met hen moet op nemen ivm het evt. opzeggen binnen een bepaalde termijn?
Heeft Hotel Group zelf die papieren aangetekend verstuurd? M.a.w. heb je ze wel ontvangen?

Heb je in het eerste telefoongesprek misschien alleen om informatie gevraagd?

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 18 mar 2012 19:30
door grunholz
Ja beste lezers ik ben op 8 maart 2012 benaderd door deze organisatie die zich Hotelgroup noemt "ik was een van de 3 winnaars die op 17 maart 2012 zouden worden uitgenodigd voor de uitreiking van een auto , de notaris zou voor 17 maart contact opnemen met mijn maar die heeft nooit gebeld "is op de loop gegaan met de gewonnen auto en een gratis Hotelgroup vakantie , of ik dan na het beluisteren van de verkoop band opnamen akkoord ging met het afschrijven eenmalig van € 153,00 ik zou dan een kopie krijgen van die opnamen , ja me hoela
die band heb ik nooit toe gestuurd gekregen , heb na het lezen van deze forum direct binnen 7 dagen de gestuurde envelop via postkantoor ondertekend retour gedaan en per mail hen op de hoogte en met vriendelijke toon verzocht per direct de zaak te annuleren , omdat men onder valse voorwendsels mijn informatie heeft verstrekt , zou aangiften doen . kreeg een dag er na een spijt betuiging dat ik de overeenkomst wou ontbinden en dat ik onder hun voorwaarden de zaak kon terug sturen .... deze onderneming is en zijn een stel oplichters die vies zijn om echt te gaan werken voor hun centen , allemaal massaal aangiften gaan doen
Dat is de enige oplossing die hier voor staat ...........

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 30 mar 2012 10:47
door yvie77
Ook ik ben een gedupeerde van hotel group. Enige tijd geleden ben ik gebeld met de mededeling: Gefeliciteerd mevrouw, u bent 1 van de 20 gelukkige deelnemers van een enquete en u krijgt geheel gratis van ons hotel group passport voor 2 jaar, waarmee u 2 jaar lang gratis kunt overnachten in vele hotels in Nederland en Europa, u hoeft daar alleen ontbijt en diner af te nemen. Daarnaast zijn er nog vele hotels waar u 50% korting krijgt en geen verplichting tot afname van ontbijt en/of diner.
Ik heb gedurende het gesprek wel 3 keer gevraagd, of het mij dus niets kost. Want ze wilde wel mijn bankrekeningnummer, omdat wanneer ik voor de 1e keer gebruik maakte van de pas, er 75 euro op mijn rekening zou worden gestort als tegemoetkoming van de verplichte hotelkosten.
Met alles in mijn achterhoofd: GEHEEL GRATIS, GEWONNEN, GELUKKIGE DEELNEMER, GEEN KOSTEN, VOOR HET HELE GEZIN enz. ben ik de bandopname aangegaan. De dame praatte zo ontzettend snel, dat ik moeite had om haar te volgen. Maar ze had vantevoren duidelijk aangegeven, dat als ik vragen, dat na de bandopname moest doen. Op elke klopt dat? heb ik maar ja gezegd en daarna dus weer gevraagd, waarom ze nou precies de bedragen van € 153,95 noemde. Want ik had toch gewonnen en er zou toch niks van mijn rekening worden afgeschreven?? Inderdaad mevrouw, werd er gezegd, dit is gewoon standaard en er wordt niks van uw rekening afgeschreven, wij hebben dit gewoon nodig voor onze administratie.
Ik heb de automatische incasso van € 153,95 door MKBusiness laten storneren, ik had op dat moment overigens geen idee, wie ik geld schuldig was. Ik heb MKBusiness ook gebeld, maar omdat ik geen dossiernummer had, zou ik worden teruggebeld. Nooit wat gehoord. Van de week ontving ik een brief ter herinnering, maar ook gelijk verhoging vd kosten met € 10,49. Nu dus wel een dossiernummer en gelijk weer gebeld. Zij konden me niet helpen. Daarna Hptel Group gebeld, ondanks het superdure nummer. Ze hebben de bandopname achterhaald en gemaild. En daar hoor ik me inderdaad ja zeggen op een heel stel snel afgeraffelde vragen. Deze keer was ik heel geconcentreerd, maar nog kon ik de helft met moeite verstaan.
Ik heb het ontvangen pakketje overigens ook niet teruggestuurd, omdat ik er nog steeds vanuit ging dat ik iets had GEWONNEN en niet had gekocht.... Ik hou mijn poot stijf en heb al gemaild dat ik juridische stappen ga ondernemen, maar of het helpt. Hoe gaat het nu bij jullie, al een oplossing gekregen???

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 05 apr 2012 21:46
door ramizz
ik ben op de zelfde manier opgelicht door deze mensen wie heeft al een oplossing? ik ga morgen naar juridische maatregelen nemen heb me advocaat geregeld ik ga ook morgen langs de politie om aangifte te doen. Mijn vraag is wie heeft al aangifte gedaan over deze oplichterij? en wie heeft er al een oplossing mail of reageer effe op dit bericht!!

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 06 apr 2012 10:25
door yvie77
Ik heb vandaag een mail verstuurd naar MKbusiness, het bedrijf wat de incasso's doet. Ik heb ze op de hoogte gebracht van alle klachten op diverse sites en de manier waarop Hotel Group werkt aan de telefoon. Laten wij hun ook overstelpen met mailtjes en de vraag waarom zij met een dergelijke bedrijf willen werken. Of vinden ze het fijn hun naam te verbinden aan oplichters?!! Via de site www.mkbusiness.nu kan je een contactformulier invullen....
Ik ga ook zeker aangifte doen bij de politie!

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 12 apr 2012 21:33
door ridley
Ik reageer op dit forum omdat ik niet houd van deze aggressieve manier van oplichting.
Ik ben afgelopen dinsdag 10 april ook gebeld door een man met een buitenlands accent. Hij meldde dat ik een prijs gewonnen had. Net als bij de vorige schrijvers. Na 10 minuten was het mij eigenlijk nog niet duidelijk welke organisatie deze prijs nu uitdeelde. Ook na herhaaldelijk vragen wist de man behoorlijk vaag te blijven. Al mijn gegevens waren al bij de interviewer bekend. Behalve mijn geboorte datum. Deze heb ik hem ook gegeven.
Ik dacht dat mijn vrouw aan een of andere actie had meegedaan. Ik was wel wat achterdochtig maar ik sta ingeschreven in het belmeniet register. En de man wist de meeste van gegevens al. Het een en ander zou per mail bevestigd worden. Dus ik heb mijn email adres ook nog opgegeven. Aan het eind van het gesprek vroeg de man op welk rekeningnummer hij de beloofde 75 € mocht storten. Ik vroeg hem eerst het mailtje te sturen en daarop zou ik dan wel verder reageren, maar ik gaf hem mijn rekening nummer niet. De man beloofde mij de volgende dag weer terug te bellen. Ik heb verder geen mail of telefoontje meer mogen ontvangen. Hierdoor is mij waarschijnlijk een hoop ellende bespaard.

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 20 apr 2012 11:07
door JohanVerhagen1976
Mijn vriend is 3 weken geleden benaderd door HotelGroup met de mededeling dat er een gratis aanbieding was. 2 Hotel Vouchers. Gegevens zijn opgenomen, het gesprek niet. Er werd niks verteld over eventuele kosten alleen dat het gratis was. Mijn vriend heeft het pakket ontvangen en er voor bedankt, want het is niet geschikt voor ons gezin met 4 kinderen. Wij zullen dus geen gebruik maken van dit pakket. Helaas hebben wij niet de kleine letters van de voorwaarden gelezen omdat wij dus in de veronderstelling waren dat het gratis was. Een 10 dagen daarna kregen wij een acceptgiro dat we even 153,95 euro moeten betalen. Huh? Gratis is toch gratis? Mijn vriend heeft gebeld met HotelGroup en de vrouw zei dat wij het pakket niet geannuleerd hebben. Wij hebben niks terug gestuurd en dus niet gebruik gemaakt van de 7 dagen annuleer periode. We hadden ons er al bij neer gelegd dat we maar gewoon moeten betalen. Toch ging ik vandaag maar eens op internet snuffelen. En wat schetst mijn verbazing; wanneer ik op google 'Hotel Group' intik komt als eerst de site van MAX naar voren met 72(!) pagina's aan klachten!!
Vraag is dus of dit inderdaad onder valse voorwendselen mijn vriend is aangepraat. Kunnen we hier nog iets mee ondanks dat wij niet aan de 7 dagen annuleer periode hebben voldaan?

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 20 apr 2012 13:18
door kitty_sanne
Hallo,

ik heb 13 maart over de post een paket ontvangen van hotel group met daarin een paspoort. hierbij zou ik zelfs 75 euro zakgeld over gestort krijgen zodra ik dit zou activeren.
ik wilde hier niet aan mee werken en heb dit paket op 16-03-2012. terug gezonden en duidelijk op geschreven dat ik niet geintereseerd was.
die zelfde week is er toch 153.50 van mijn rekening afgeschreven zonder enige toestemming van mij ik heb mijn bank gebeld en dit geld laten terug halen.
nog geen 3 dagen later krijg ik een brief van de incasso of ik dit geld wil over maken ik heb weer een paar keer gebeld en verteld dat ik het pakket heb terug gezonden en dus daarbij gelijk geanuleerd heb waarop ik als antwoord krijg dit nooit is binnen gekomen. de manier waarom je te woord gestaan is echt verschrikkelijk! ik heb later nog een keer terug gebeld waarop ik als antwoord kreeg ja het kan kloppen dat het nog niet binnen is want er zit vertraging in de post en ze vertelde in mijn dossier uitstel te zetten. ik heb 3 dagen later gebeld en het was nog steeds niet binnen en verteld wat die andere collega aan mij vertelde van de post dit kon absoluut niet en snauwde mij helemaal gelijk met de grond. nog geen 3 dagen later kreeg ik nog een brief van de incasso met het verhoogde bedrag van 214 euro hierop heb ik weer gebeld en is mij verteld dat het gesprek is opgenomen en deze opnamen naar mijn email verzonden is. ik heb deze echter nooit ontvangen. dit is toch niet normaal oplichters zijn het! wat nu?

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 20 apr 2012 13:26
door JohanVerhagen1976
kitty_sanne;
Niet betalen en aangifte doen bij de politie van oplichting!
Hier exact hetzelfde verhaal!

Re: Hotel Group Passport Oplichters? Ik vrees van wel!

Geplaatst: 25 jul 2012 21:10
door kever-gek
Hoi allemaal

Ook ik ben erin geluisd door hotel group. Begin juni werd ik gebeld met de mededeling dat ik geselecteerd was om goedkoop in hotels te ogen overnachten.
Ze hadden het over een eenmalige aanbieding. Ik kreeg enkele dagen later een brief binnen met daarin twee bonnen voor overnachtingen t.w.v. €35 ,- en drie diner bonnen t.w.v. €10,-. verder staat er niet vermeld over kosten, verdere verplichtingen. alleen dat je bij meer dan 1400 hotels terecht kan. Ook staat erin dat je kan afzien van dit aanbod door de bonnen binnen 7 werkdagen terug te sturen of te bellen naar 0900-7877426. Dit telefoon nummer werkt echter niet, of wordt in ieder geval niet opgenomen. Ik heb mijn pakket terug gestuurd, maar kreeg hem enkele dagen later terug met de mededeling dat ik hem niet op tijd had terug gestuurd en dat ik dus niet meer kan annuleren. Er staat niet bij of ik nog meer moet afnemen of of ik een abonnement ben aangegaan. Ik kreeg vandaag een rekening binnen van €49.95. Ik weet nu niet of ik dit wel moet betalen. Straks gaan ze ook van alles afschrijven.
vriendelijke groetjes Elies