Pagina 2 van 2
Re: Aldi lokt klanten door misleidende reclame
Geplaatst: 24 sep 2011 16:36
door Computert
Nu quote je weer zinsloos mijn tekst want onze berichten staan achter elkaar
Jouw bijdrage was zonder mijn tekst te kopiëren ook volledig duidelijk net zoals ik dus nu weer op jouw reactie reageer
zonder jouw tekst te kopiëren.
Quaten in forums wordt doorgaans pas gedaan als er diverse andere reacties tussen een te quoten tekst zit
Omdat deze reactie op een volgende pagina staat, en jouw tekst niet meer te lezen is, zou ik nu wel kunnen quoten..maar dat doe ik lekker niet...lekkuhh..puhhh
Zo..en nu stop ik ermee..succes allemaal...bij de Aldi
Re: Aldi lokt klanten door misleidende reclame
Geplaatst: 24 sep 2011 21:13
door Teunbosseman
Computert schreef:Nu quote je weer zinsloos mijn tekst want onze berichten staan achter elkaar
Jouw bijdrage was zonder mijn tekst te kopiëren ook volledig duidelijk net zoals ik dus nu weer op jouw reactie reageer
zonder jouw tekst te kopiëren.
Quaten in forums wordt doorgaans pas gedaan als er diverse andere reacties tussen een te quoten tekst zit
Omdat deze reactie op een volgende pagina staat, en jouw tekst niet meer te lezen is, zou ik nu wel kunnen quoten..maar dat doe ik lekker niet...lekkuhh..puhhh
Zo..en nu stop ik ermee..succes allemaal...bij de Aldi
Zeur niet zo.....sjonge waar maak je je druk om.
LB.
Re: Aldi lokt klanten door misleidende reclame
Geplaatst: 24 feb 2012 09:14
door gtabak
Hier dezelfde ervaring. Wordt toch eens tijd dat consumenten-organisaties deze manier van reclame maken aan de orde stellen.
Vb: Naar aanleiding van de promotie van ALDI in/op diverse sites en in hun folder, vol verwachting naar de ALDI in Driebergen gestapt (meteen 's-morgens) om de Wolfgang Messenger (duo sim telefoon) te kopen. Reactie personeel: UITVERKOCHT! Daarna diezelfde morgen nog geprobeerd in filialen in Amsterdam en Alkmaar. Je raadt het al, overal UITVERKOCHT! Dit is gewoon misleidende reclame! Met een mooie aanbieding mensen naar de winkel lokken, om daarna vast te moeten stellen dat er gewoon sprake is van georganiseerde misleiding. Personeel is gewoon geïnstrueerd om te roepen dat het artikel uitverkocht is, terwijl het er gewoon niet of nauwelijks al is geweest! Reclame code commissie doe hier iets aan en verschuil je niet achter regeltjes!
Re: Aldi lokt klanten door misleidende reclame
Geplaatst: 24 feb 2012 09:21
door bprosman
terwijl het er gewoon niet of nauwelijks al is geweest!
Niet of nauwelijks is wel een groot verschil. Ik zou zeggen ,kom gezellig naar Den Bosch
Hier liggen ze.
(meteen 's-morgens)
Wat is meteen 's-morgens ? Als er hier PC's in de aanbieding zijn liggen ze om 07:00 al voor de deur
Re: Aldi lokt klanten door misleidende reclame
Geplaatst: 24 feb 2012 10:39
door ciske
titel van dit topic is al verkeerd....je laat je lokken !!
Aldi lokt niet.
Re: Aldi lokt klanten door misleidende reclame
Geplaatst: 24 feb 2012 11:36
door Renske99
Bij dergelijke grote prijsstumpers (zoals ik ze noem) moet je helemaal niet vreemd opkijken dat dergelijke aanbiedingen er niet zijn, nooit binnengkomen zijn, of al op zijn.
Zoals in een ander topic, ik stoor me er niet aan, maak me er niet druk om, de wereld vergaat echt niet.
Bij dergelijke grote winkelketen is vriendelijkheid van het personeel vaak ver te zoeken, dat ben ik volledig met je eens.
Als je in grote steden komt zal de onvriendelijkheid meer zijn dan wanneer je bij diezelfde firma op een dorpke komt, e.e.a hangt ook af van de manager van zo'n filiaal.
vb.
Een aantal jaren geleden woonden wij in een dorp 10 km verderop, ik kwam daar nooit bij de aldi, een onvriendelijke manager en dat zorgde ervoor dat ook de andere medewerkers er kennelijk met niet veel plezier werkten.
Ik ging altijd hier naar dit dorp naar de aldi, een zeer vriendelijke manager, vriendelijk en behulpzaam personeel verder.
Oke wij gingen verhuizen, kennelijk verhuisde de manager uit het oude dorp met ons mee naar dit filiaal, de sfeer onder de medewerkers sloeg gelijk om, klanten bleven weg want iedereen riep, wat een vreselijke winkel.
Ik denk dat die gast hier maar een half jaar gezeten heeft, daarna kregen ze hier weer een "normale" manager en wederom sloeg de sfeer onder het personeel om, ditmaal weer in de goede zin.
Klanten kwamen terug.
Mijn eigen dochter werkt hier in klompendorp bij de lidl, een manager die vriendelijkheid naar de klant hoog in het vaandel heeft, en dat heeft uiteraard zijn uitwerking.
De sfeer onderling is gewoon super, heel collegiaal naar elkaar toe (en zo hoort het volgens mij ook) vriendelijk naar de klanten, altijd tijd voor een klets praatje bij de kassa, en ook onderling zijn ze niet vies van een geintje.
Mijn dochter gaat met heel veel plezier naar haar bijbaantje, is klantvriendelijk, behulpzaam en razendsnel bij de kassa toch niet lomp of onvoorzichtig met producten die jij wilt afrekenen, ze weten hier ook, zo niet dan lig je eruit als je contract afloopt, gedraag je je zoals de manager het graag ziet krijg je contract verlenging.
Afgelopen periode zijn er 3 uitgegaan, contract niet verlengt wegens onvriendelijk gedrag tegen de klant, weinig of geen intresse in het wel en wee van de winkel, erg oncollegiaal enz. enz.
Nu weten wij ook dat bij dergelijke prijsstumpers het personeel nou niet de hoofdprijs aan loon verdient, maar als je met zoveel plezier naar je werk gaat dan maakt dat niks uit, je wilt toch niet elke keer met tegenzin naar je werk?
Werken mag/moet leuk zijn, dat het daarna geld oplevert is mooi meegenomen.
Het is maar net hoe je baas je weet te motiveren.
Re: Aldi lokt klanten door misleidende reclame
Geplaatst: 25 feb 2012 06:30
door kweenie
Het komt bij de onze ook wel eens voor dat ze de aanbieding nog niet in de winkel hebben gelegd. Dan ligt het er later op de dag wel. Dus vroeg komen werkt niet altijd.