LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen reactie na klacht Roompot vakantie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Monique_Nino
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 dec 2005 22:08

Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie

Ongelezen bericht door Monique_Nino »

Wat ik wil van Roompot is een reactie, dat is alles, gewoon uit beleefdheid een bericht terug.
Ik vraag namelijk niets meer van ze dan een reactie terug, ik wil ook niets meer dan dat, want ik ga echt niet meer in een van hun accomodaties vertoeven :wink:

Ik kom voor een vakantie, ik had idd mijn klachten meteen kunnen melden en dan? schoonmaken? neuh, die viezigheid in de badkamer is alleen te verwijderen door het te slopen en nieuwe in te bouwen.
Ander huisje misschien, tja als alles zo schoongemaakt wordt, dan ziet de rest er gewoon net zo uit, en wij maar zeulen met alle koffers.

Deze klacht kunnen ze overigens gewoon nog wat meedoen, want die schimmel in de badkamer loopt echt niet weg...... hoewel...

Roompot bedankt voor deze snel te vergeten vakantie, volgende keer gewoon weer Landal :wink:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Monique_Nino schreef:Ik vraag namelijk niets meer van ze dan een reactie terug, ...
Eerlijk gezegd kan ik in de geciteerde mail uit de openingspost nergens uithalen dat u ook een reactie terug verwacht van Roompot.
Monique_Nino schreef: Ik kom voor een vakantie, ik had idd mijn klachten meteen kunnen melden en dan? schoonmaken? neuh, die viezigheid in de badkamer is alleen te verwijderen door het te slopen en nieuwe in te bouwen.
Ander huisje misschien, tja als alles zo schoongemaakt wordt, dan ziet de rest er gewoon net zo uit, en wij maar zeulen met alle koffers.
Ik begrijp dat dit zeker niet prettig is geweest. Toch ben ik het met de andere posters eens dat u ter plekke had moeten klagen. Ook klachten bij bijvoorbeeld vliegreizen moet dit ter plekke gemeld worden. Dit om de reisorganisatie in de gelegenheid te stellen het probleem ter plaatse op te lossen. In een aantal gevallen verspeelt u bepaalde rechten door pas achteraf en niet ter plekke te klagen.

U bent er zelf vanuit gegaan dat ze niet met een adequate oplossing zouden komen, echter dit weet u niet zeker. Wellicht had men u gratis een beter/luxer huisje gegeven of iets anders, maar dan moeten ze wel de kans daarvoor krijgen.

Monique_Nino
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 dec 2005 22:08

Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie

Ongelezen bericht door Monique_Nino »

:lol: wij hadden al een extra comfort huisje

UIteraard verwacht ik een reactie na een schriftelijke, dan wel ge-emailde klacht, welk bedrijf laat zoiets nu liggen , Als bedrijf zijnde geef je gewoon een reactie, niets meer of minder, hoe moeilijk is dat nu.

Ik had hiervoor al geschreven, ik verwacht niets van ze, het schoonmaken heeft geen nut, dat is van jarenlang slechte schoonmaak, dus dan de oplossing ander huisje, leuke vakantie, van huisje naar huisje zeulen,of zou het volgende extra comfort huisje wel schoon zijn terwijl in de onze vuil van jaren vastgekoekt zit en de schimmel welig tiert?

Dus nogmaals het enige wat ik wil is een reactie van Roompot, wat ze verder doen maakt mij niet veel uit, ik ga toch niet meer naar een van hun accomodaties, ik vraag geen geld terug of gratis vakantie, ik wil een reactie, zoals een goed bedrijf zou doen :wink:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Monique_Nino schreef::lol: wij hadden al een extra comfort huisje
Dus u had al de grootste en meest luxe villa geboekt ? Of is het nu echt zo ondenkbaar dat ze u een groter huisje ter beschikking hadden gesteld met meer faciliteiten.

Maar goed een reactie zou ze zeker netjes staan, echter dan zou ik toch echt ook een vraag stellen in de mail, desnoods de vraag tot reactie. De mail komt nu meer over als mededeling.

Gesloten