Iets zegt me dat de TS géén glasvezel wil. Iets met opa die vroeger glasblazer was en buurman Henk die wat anders heeft met een touchscreen terminal op de WC wat zo goed werkt.witte angora schreef: Maar even on-topic: ik heb hier glasvezel, in dit geval van Lijbrandt, en dat bevalt uitstekend. Ik had een drie-in-een pakket kunnen nemen, dus tv, internet en telefoon, maar aangezien ik aan mijn mobiel voldoende heb, heb ik dus alleen een tv en internet abonnement. Het tv-signaal is zowel analoog als digitaal, en internetten gaat uitstekend.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk combipakket moet ik nemen ?
Re: Welk combipakket moet ik nemen ?
-
Als de mouw uit de aap komt valt er vaak een schouder van zijn last, daar zo'n mouw idd. als een maag op de steen kan liggen.
Ik las laatst iets, de opmerking over de snor stimuleerde het geheugen, over een club die zo waanzinnig goedkoop dit soort paketten aanbiedt, dat men er bijna geld bij doet zo leek het wel. EuFake of iets heette het, of i.i.g. iets van die strekking. Heel erg enthousiaste mensen, dat wel.
Ik las laatst iets, de opmerking over de snor stimuleerde het geheugen, over een club die zo waanzinnig goedkoop dit soort paketten aanbiedt, dat men er bijna geld bij doet zo leek het wel. EuFake of iets heette het, of i.i.g. iets van die strekking. Heel erg enthousiaste mensen, dat wel.
-
Ik denk dat ik de gedachten van Mike het beste volg. Kabel lijkt wel het beste en ik heb geen zin om proefkonijn te zijn voor goedkope aanbieders.
bprosman zegt dat het wel 10 jaar duurt voor de helpdesk een beetje op nivo is. Als ik 10 jaar moet wachten. Glasvezel heb ik niet.
Nadelen bekend aan Ziggo of kan ik daarvoor beter op het forum zoeken ?
bprosman zegt dat het wel 10 jaar duurt voor de helpdesk een beetje op nivo is. Als ik 10 jaar moet wachten. Glasvezel heb ik niet.
Nadelen bekend aan Ziggo of kan ik daarvoor beter op het forum zoeken ?
-
Ik heb gekozen voor Ziggo voor hun snelheden en ben zeer tevreden over ze.
In Utrecht is Ziggo kabel volgens mij. Ik heb ook glasvezel gehad maar dat is nog niet perfect. Ziggo behaalt hier de snelheden die ze beloven.
TV en telefonie is prima.
Dit abbo is 67,00 per maand en het duurste maar ik download veel.
Succes.
In Utrecht is Ziggo kabel volgens mij. Ik heb ook glasvezel gehad maar dat is nog niet perfect. Ziggo behaalt hier de snelheden die ze beloven.

Dit abbo is 67,00 per maand en het duurste maar ik download veel.
Succes.
-
mafvogeltje,
Hoe kun je die snelheid testen. Weet je misschien of ergens vergelijkingen zijn.
Dank je en groetjes.
Jacky Jansen
Hoe kun je die snelheid testen. Weet je misschien of ergens vergelijkingen zijn.
Dank je en groetjes.
Jacky Jansen
-
Google op speedtest van UPC en Ziggo etc. Die testen kloppen meestal vrij goed omdat het kabelboeren zijn 
http://www.google.nl/webhp?hl=nl&output ... 39&bih=550

http://www.google.nl/webhp?hl=nl&output ... 39&bih=550
Nogmaals, je kunt niet kiezen tussen Ziggo of UPC.
Kijk even op internet welke van de 2 aanbieders beschikbaar is op jouw adres. Ze kunnen het dus echt niet allebei zijn.
Als je dat dus eerst uitzoekt, kun je alvast 1 twijfel wegnemen, want dan weet je welke van de 2 beschikbaar is in jouw postcodegebied.
Kijk even op internet welke van de 2 aanbieders beschikbaar is op jouw adres. Ze kunnen het dus echt niet allebei zijn.
Als je dat dus eerst uitzoekt, kun je alvast 1 twijfel wegnemen, want dan weet je welke van de 2 beschikbaar is in jouw postcodegebied.
-
Mijn buurvrouw heeft interactieve TV van KPN.
Geen problemen mee zegt ze.
Meteen doen dan!JackyJansen schreef:Mijn buurvrouw heeft interactieve TV van KPN.
-
Wil eerst wat prijzen en service vergelijken. Ik heb er 2 weken voor uitgetrokken. Dis ADSL was toch ook snel genoeg voor normaal gebruik.
Als het bij buuf goed is, dan moet het toch voor jou ook prima zijn? Bij KPN komt er vast géén aap uit de mouw, of toch nog wel soms?JackyJansen schreef:Wil eerst wat prijzen en service vergelijken. Ik heb er 2 weken voor uitgetrokken. Dis ADSL was toch ook snel genoeg voor normaal gebruik.
2 Weken om even de sites van KPN/Ziggo/UPC te bekijken & vergelijken? Je hebt er zin an, zo te zien...
Ziggo en UPC hoef je niet te vergelijken... Ik zeg het nog een keer voor de verandering!newmikey schreef:2 Weken om even de sites van KPN/Ziggo/UPC te bekijken & vergelijken? Je hebt er zin an, zo te zien...

Er zal er maar 1 van de 2 beschikbaar zijn per gebied, dus dan valt de ander automatisch af en van vergelijken tussen UPC en Ziggo zal dus geen sprake zijn.
Daan, Jacky wil graag alle aapjes vergelijken en alle mouwen waar ze uitkomen. Daar is toch niets mis mee?Daan_1978 schreef:Ziggo en UPC hoef je niet te vergelijken... Ik zeg het nog een keer voor de verandering!newmikey schreef:2 Weken om even de sites van KPN/Ziggo/UPC te bekijken & vergelijken? Je hebt er zin an, zo te zien...![]()
Er zal er maar 1 van de 2 beschikbaar zijn per gebied, dus dan valt de ander automatisch af en van vergelijken tussen UPC en Ziggo zal dus geen sprake zijn.
Uiteindelijk zijn de traditionele keuzes beperkt en zal er maar één echt vernieuwende keus gemaakt kunnen worden...

Dat is onzin gepraat. Enige wat van belang is, is welke kabelprovider er bij hem in de regio beschikbaar is. UPC OF Ziggo, want allebei kan dus gewoon niet.
Je kunt beter eerst kijken welke opties voor vergelijking je uit zult moeten sluiten. Als hij bijvoorbeeld in een UPC gebied zit, hoef je simpelweg UPC niet meer met Ziggo te vergelijken. Als zou Ziggo beter zijn, hij kan dan toch geen Ziggo, maar alleen UPC kiezen.
Waarom dan vergelijken? Waarom 2 keuzes vergelijken als er maar 1 geld in zijn regio?
Ik probeer met die opmerking hem erop te wijzen dat zo de zaken ervoor staan en hem dus te helpen de vergelijking iets simpeler te maken.
Je kunt beter eerst kijken welke opties voor vergelijking je uit zult moeten sluiten. Als hij bijvoorbeeld in een UPC gebied zit, hoef je simpelweg UPC niet meer met Ziggo te vergelijken. Als zou Ziggo beter zijn, hij kan dan toch geen Ziggo, maar alleen UPC kiezen.
Waarom dan vergelijken? Waarom 2 keuzes vergelijken als er maar 1 geld in zijn regio?
Ik probeer met die opmerking hem erop te wijzen dat zo de zaken ervoor staan en hem dus te helpen de vergelijking iets simpeler te maken.
Daan_1978 schreef: Ik probeer met die opmerking hem erop te wijzen dat zo de zaken ervoor staan en hem dus te helpen de vergelijking iets simpeler te maken.
Daan, je windt je op om niks. Dit was al eerder gezegd en voel je je beter als ik zou zeggen "vergelijk KPN en Ziggo òf UPC"? Bij deze dan. Ik voel aan mijn water dat het toch nog een verassende "ander" zal gaan worden.
Haar, zie topic Euphony.Daan_1978 schreef:Dat is onzin gepraat. Enige wat van belang is, is welke kabelprovider er bij hem in de regio beschikbaar is.
Oh, excuses. Ik keek alleen even naar de naam en dacht "Jacky" zal vast Jack = mannelijk zijn. Iets te kort door de bocht in deze!Jolijn schreef:Haar, zie topic Euphony.

En newmickey, ik maak me niet druk. Ik kreeg alleen de indruk dat er een belangrijk aspect in deze vergelijking van Jacky over het hoofd gelezen werd en/of teniet werd gedaan.
Laatst gewijzigd door Daan_1978 op 30 sep 2011 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, dat heb je wel eens met mouwen waar aapjes in zitten, dan ga je als vanzelf te strak door de bocht. 

Ja, maar als er dan iets niet werkt, ga je een lang durende strijd tegemoet welke je ook nog eens uiteindelijk aardig wat geld kan gaan kosten.JohnVoorts schreef:Bijvoorbeeld een Scarlet, Online (t-mobile) of tele2. Deze zijn al verkrijgbaar vanaf circa 30 euro per maand.
Slecht plan, zou ik dus niet doen.
-
Heb inmiddels uitgevonden dat kabel met "hoge snelheid" een soort fopperij is.
Als je de enige bent van 1000 aangesloten huizen is het snel. Anders sta je gewoon te wachten.
Inmiddels heb ik een combipakket van internet, bellen en Interactieve TV van KPN. Gewoon altijd 20MB. Slechts €47 per maand.
Als je de enige bent van 1000 aangesloten huizen is het snel. Anders sta je gewoon te wachten.
Inmiddels heb ik een combipakket van internet, bellen en Interactieve TV van KPN. Gewoon altijd 20MB. Slechts €47 per maand.