trage internet inderdaad.. en ik heb geen brander in deze computer zitten (vond ik ook niet nodig toen en eigelijk nog steeds niet)
en blijkbaar vind henri het interesant om te weten wat voor film ik keek... ik keek naar een film die eigelijk nog niet "goed"voor mijn dochter is (ze is 1)
rapunzel (leeftijdsadvies 6 jaar)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC on demand
-
- Contacteer:
Re: UPC on demand
bianca82 schreef:trage internet inderdaad.. en ik heb geen brander in deze computer zitten (vond ik ook niet nodig toen en eigelijk nog steeds niet)
en blijkbaar vind henri het interesant om te weten wat voor film ik keek... ik keek naar een film die eigelijk nog niet "goed"voor mijn dochter is (ze is 1)
rapunzel (leeftijdsadvies 6 jaar)
Vermoedde had ik al dat aan de internetsnelheid zou liggen, als je niks download of games speelt, dan heb je ook geen duurder abo nodig, zonde van je centen.
Mocht je in de toekomst wel willen branden, een extern brandertje kost paar tientjes, je hoeft dus ook niet meteen een nieuwe pc te kopen.
Wie weet is Henri op zoek hahahahahaha.......
Weet niet of je weet maar bepaalde pakketten heb je de zender babytv, wellicht leuk voor de 1 jarige.
s6
speel alleen fb en hyves spellen meer niet (toen ik vroeger wow speelde hadden we een betere snelheid) voor waar we de computer voor gebruiken hebben we een goede snelheid.. films hoeft van mij niet..
babytv is leuk ja (1maand proef gehad) maar ik wil niet dat mn dochter vierkante oogjes krijgt dus ze mag alleen maar verdeeld over de dag naar nederland 3 kijken (zandkasteel,sesamstraat, wereld is mooi en telletubbies)
scheelt weer.. dat we voor de eerste paar dagen uitzending gemist niet hoeven te betalen dus kan ik zelf bepalen op welke momenten ze kan kijken
tja dan heeft henri pech ik ben al voorzien
babytv is leuk ja (1maand proef gehad) maar ik wil niet dat mn dochter vierkante oogjes krijgt dus ze mag alleen maar verdeeld over de dag naar nederland 3 kijken (zandkasteel,sesamstraat, wereld is mooi en telletubbies)
scheelt weer.. dat we voor de eerste paar dagen uitzending gemist niet hoeven te betalen dus kan ik zelf bepalen op welke momenten ze kan kijken
bianca82 schreef:speel alleen fb en hyves spellen meer niet (toen ik vroeger wow speelde hadden we een betere snelheid) voor waar we de computer voor gebruiken hebben we een goede snelheid.. films hoeft van mij niet..
dus niet on demand???? :0