LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp berekent kosten in garantie

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
brenda39

Re: Wehkamp berekent kosten in garantie

Ongelezen bericht door brenda39 »

Dat heeft diegene die hetzelfde probleem had als ons ook gedaan en vervolgens helemaal niets meer gehoord van wehkamp. Zelfs niet op een aangetekende brief naar wehkamp met het rapport van de geschillen commissie erin.
Dus ik twijfel om dat in te schakelen

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Zelfs niet op een aangetekende brief naar wehkamp met het rapport van de geschillen commissie erin
Indien de geschillencommissie uitspraak gedaan heeft in jou voordeel, dan sta je enorm sterk!
Indien Wehkamp niets doet met die uitspraak, dan kun je opnieuw bij geschillencommissie aankloppen. In dat geval vergoedt de geschillencommissie jouw schade. Geschillencommissie schiet dan alle kosten voor, om daarna zelf die kosten op whkamp te verhalen. Dit heet de nakomingsgarantie.

wehkamp

Ongelezen bericht door wehkamp »

Wehkamp heeft uiteindelijk contact met ons opgenomen en zij stelt het op prijs dat we ook aan het forum laten weten, dat we in goed overleg tot een oplossing zijn gekomen. De kosten voor het onderzoek zijn vervallen en het matras wordt vervangen voor een 'optimaal comfort'matras met een bijbetaling van 42,50. We vinden dit redelijk van Wehkamp en zo moet het ook gaan! De gewichtsaanduiding bij de specificatie van het pocketvering luxe comfort matras zou nog mogen worden aangepast 'tot 70 kg'.
Ik dank allen voor de reacties en 'slaap lekker!'

brenda39

Ongelezen bericht door brenda39 »

Ben blij dat het voor jullie is opgelost, helaas komen wij er niet uit met de wehkamp. Ik stuur diverse e-mails en krijg daar geen antwoord op.
Zij lezen de e-mail niet want ik krijg vragen van de wehkamp waar ik allang het antwoordt op heb gegeven.Nu uiteindelijk kunnen zij verder niets met mijn klacht en heb ik het hele dossier moeten overgedragen aan de geschillen commissie. Het had op een eenvoudigere manier opgelost kunnen worden, helaas.... Ik ben al vanaf begin oktober bezig. gewoon 1 drama met de wehkamp! En het is toch schandalig dat jullie klacht nu wel serieus genomen wordt omdat je het op tros radar hebt geplaatst?

Gesloten