LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traffic Control- Activiteit gaat niet door op laatste moment

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Dveen

Re: Traffic Control- Activiteit gaat niet door op laatste moment

Ongelezen bericht door Dveen »

Faillissement Traffic Control Bv

Op 05-12-2013 is Traffic Control Bv h.o.d.n. Experience Days te Huizen (Noord-Holland) door de rechtbank in Midden-Nederland failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. L.L. ten Wolde. Het insolventienummer van deze zaak is F.16/13/1341. De (hoofd)activiteit van Traffic Control Bv is sport en recreatie.

http://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/773037/traffic-control-bv.aspx?utm_expid=39161863-3.bqAxgIL7T6a2mwg6dQ7VEQ.0

helpmijalsjeblieft

Ongelezen bericht door helpmijalsjeblieft »

Op 21 november 2013 heb ik mijn beiden tickets kunnen verlengen omdat de tank defect zou zijn... ik kreeg ineens een mail een paar weken voor de betaalde afspraak dat de inschrijving helaas niet gelukt was. Nu ik alle klachten hier lees neem ik het ook mezelf kwalijk dat ik dit bedrijf niet eerst gegoogled heb voordat ik de tickets kocht via marktplaats... baal enorm! Dit betreft namelijk een cadeau voor mijn ooms. Zij mochten van mij samen nog eens in een tank rijden. Ik heb alles voor hen betaald en dan dit?! Ik wilde namelijk net een nieuwe afspraak plannen voor hen en nu blijkt de site eruit te liggen en ook telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar. Het gaat om meer dan honderd euro hier! En ik heb zelfs per oom twintig euro bij moeten betalen omdat zij op een zaterdag wilde. Ik ben echt zo teleurgesteld. Is het nu echt zo dat ik opgelicht ben?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Lees het vorige bericht.....

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

de vraag is: waar komen de tickets vandaan? als het van ene particulier is, is het wellicht gewoon zo dat die niets ervan weet.
anders is het idd oplichting, kan je dan aangifte van doen maar gezien stand van zaken is het geld weg.

dbilkes

Ongelezen bericht door dbilkes »

Ook ik ben al sinds 4 oktober 2011 bezig om een ritje in een ferrari 360 te krijgen op de duitse autobahn met 4 personen. Ik ben ondertussen de tel kwijt geraakt hoe vaak dit niet doorgegaan is.
Geld terug krijgen kon om de een of andere reden niet. In plaats daarvan kregen we upgrades en prioriteit met inplannen. Zo werd er vaak beweerd dat de rit niet door kon gaan in de ferrari omdat deze defect was, total loss, geen plek meer, etc.
Het ferari rijden werd na verloop van tijd geupgrade naar lamborghini gallardo rijden > extra lang lamborghini rijden + prioritiet > Lamborghini rijden + slipcursus + prioriteit. Tot op heden nog steeds niks kunnen regelen. Veel geklaagd, maar kon geen geld terug krijgen.

Ik heb al eens eerder via traffic control ferrari gereden, zonder problemen. Ik had al een vermoeden dat er iets speelde bij het bedrijf met al die defect en total loss beweringen.

Helaas tot mijn grote verbazing las ik ook gisteren dat ze failliet zijn gegaan (met experiencegifts en goldendeals erbij).

Is er al iemand die zijn geld terug heeft gekregen? Zo ja, hoe?
Want de vouchers hadden een waarde van 219 euro per stuk! :roll:

Gesloten