Is dat zo hier op het forum?Ik vind wel dat er respect kan zijn
voor de mening/bericht van iemand anders.
Ik lees vaker dat het anders is.
Maar dit is dan mijn mening.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Is dat zo hier op het forum?Ik vind wel dat er respect kan zijn
Ik dacht dat de VPRO de vraag had gesteld of er mensen waren die zich wilden aanmelden.witte angora schreef:Klopt als een bus, maar ik geef gewoon antwoord op de oproep van de VPRO. Meer is het niet.jeanne-veghel schreef:Er is gelukkig genoeg keus op de TV en iedereen zal dat
voor zichzelf kunnen bepalen en als iemand zich geroepen
voelt om zich aan te melden voor een programma, OOK Goed.
Helaas heeft u gelijk daarin en was het maar waar dat er wat meersecondadvies schreef:Is dat zo hier op het forum?Ik vind wel dat er respect kan zijn
Kijk vooral eens naar u eigen geschreven bericht hier op dit topic.secondadvies schreef:Is dat zo hier op het forum?Ik vind wel dat er respect kan zijn
Hoezo, mijn bericht is niet respectloos, in tegendeel geeft niets anders weer, als mijn mening.Chocomelk schreef: Kijk vooral eens naar u eigen geschreven bericht hier op dit topic.
Respect begint bij u zelf.
Nee voel me zeer zeker niet aangesproken.secondadvies schreef:Hoezo, mijn bericht is niet respectloos, in tegendeel geeft niets anders weer, als mijn mening.Chocomelk schreef: Kijk vooral eens naar u eigen geschreven bericht hier op dit topic.
Respect begint bij u zelf.
U voelt zich toch hopelijk niet aangesproken?
VPRO Thema schreef:Sorry, Daan_1978, de thema's zijn zonder presentator.
Nergens anders meer presentators voor nodig dan?VPRO Thema schreef:Sorry, Daan_1978, de thema's zijn zonder presentator.
Werd er een oproep tot Auditie gedaan door TS?JDII schreef:Ik wil ook wel auditie doen.
In navolging van die goeie ouwe VPRO programmas als de Fred hacheshow, de Barend Servetshow en de Sjef van Oekel show wil ik wel de JDII show gaan presenteren...
En wat doe je er zelf aan om het te verbeteren?JDII schreef:en vervolgens wordt er niets mee gedaan. De wereld blijft graaien en n*****, links lullen en rechts vullen.