| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft verlengt via legio, dus niet via het aanbod?
-
evert
Re: Wie heeft verlengt via legio, dus niet via het aanbod?
lieve Natasje,
De beursanalisten denken dat de beurs van de zomer nog wat blijft kwakkelen maar dat hij daarna wat stabieler wordt en voorzichtig omhoog.
Maar terwijl er het afgelopen dagelijks 10 tallen punten van afgingen gaat het nu wel hel lang duren om er weer wat in een lager tempo er bij te krijgen.
Maar als de stijging meer is dan je betaal maandelijks wordt je er altijd beter van.
Dus lieve Natasja, er is best nog hoop.
(en dus ook voor mij :-))) \
evertje.
De beursanalisten denken dat de beurs van de zomer nog wat blijft kwakkelen maar dat hij daarna wat stabieler wordt en voorzichtig omhoog.
Maar terwijl er het afgelopen dagelijks 10 tallen punten van afgingen gaat het nu wel hel lang duren om er weer wat in een lager tempo er bij te krijgen.
Maar als de stijging meer is dan je betaal maandelijks wordt je er altijd beter van.
Dus lieve Natasja, er is best nog hoop.
(en dus ook voor mij :-))) \
evertje.
-
evert
ff up tot natasja het eten op heeft.
-
Ben
Op het forum bij Kersten is het Y
-
Hilda
Zijn er niet meer die gaan verlengen ?
Hilda
Hilda
-
els hofman
Hallo natasja ik heb ook voor drie jaar verlengd zonder het dexia aanbod te tekenen en nu maar duimen voor betere tijden ik stond ook met mijn rug tegen de muur een lening niet mogelijk (kleine zelfstandige) en een deurwaarder aan de deur kan ik ook niet gebruiken ben ik straks ook nog mijn winkeltjes kwijt we moeten dan maar vertrouwen hebben in de toekomst anders weet ik het ook niet.
-
ek
Ook ik heb verlengt, echter al een jaar geleden. Ben wel lid van SLV, ik heb nog andere contracten. Echter je krijgt bij verlengen en nieuw contract. Ik heb deze alleen getekend mijn vrouw heeft niet meegetekend! Dus kan ik voor dit verlengt contract aanspraak maken op EGAlease!
-
els hofman
beste ek, mijn man heeft alleen voor het eerste kontrakt getekend en ook voor het tweede ik heb nooit mijn handtekening gezet maar ik heb een wvd hebben wij nu ook aanspraak maken op eaglelease???????????wij zijn ligd van pay back en stichint lease verlies.
-
els hofman
ik bedoel uiteraard egalease sorry
-
Charles
Natasja,
je zit nu met handen en voeten gebonden aan die ****** van Dexia, wie zegt dat na 3 jaar alles goed gaat ? misschien daarna weer met 3 jaar verlengen en die ****** van Dexia blijven maar geld van je vangen. Ik ga niksssss betalen, Dexia moet mij betalen!
je zit nu met handen en voeten gebonden aan die ****** van Dexia, wie zegt dat na 3 jaar alles goed gaat ? misschien daarna weer met 3 jaar verlengen en die ****** van Dexia blijven maar geld van je vangen. Ik ga niksssss betalen, Dexia moet mij betalen!
-
ek
Els,
Volgens mij heb je daar recht op! Gezien het een nieuw contract is. Je kunt je echter niet beroepen op dwaling maar op niet meetekenen partner. (atr 1:88). Ik ben geen deskundige maar heb dit op dit forum gelezen. Ik dacht dat Sarra Etty dit ook zo heeft uitgelegt. (Sorry Sarra als dit niet zo was)
Volgens mij heb je daar recht op! Gezien het een nieuw contract is. Je kunt je echter niet beroepen op dwaling maar op niet meetekenen partner. (atr 1:88). Ik ben geen deskundige maar heb dit op dit forum gelezen. Ik dacht dat Sarra Etty dit ook zo heeft uitgelegt. (Sorry Sarra als dit niet zo was)