GWDB schreef:In het filiaal van de Megastore, heb ik mij vandaag gemeld, omdat ik na 3 jaar nog steeds mijn kast niet geleverd heb gekregen
Ik geloof er eerlijk gezegd géén barst van.
betreffende filiaal manager kon hier niets mee en zei dat ik te laat was om nog enige aanspraak te kunnen maken.
Dat lijkt mij een volkomen natuurlijke reactie.
Betreffend gesprek vond plaats aan de balie, betreffend filiaal manager vond het nodig om de beveiliging te bellen nadat ik verzocht om de reactie met naam en toenaam op papier te zetten, de filiaal manager weigerde elke medewerking in deze.
Als u een schriftelijke reactie wilt lijkt het me normaal dat u ook uw klacht op schrift stelt. Dat de manager dit op een drukke zaterdag niet aan de balie wil afhandelen lijkt mij ook volledig normaal.
Wilt u het pand verlaten was de reactie, ik ga de beveiliging bellen, nou daar was geen enkele aanleiding toe
De aanleiding was uw weigering om het pand te verlaten. U schrijft er niets over maar u zult wel bozig geweest zijn denk ik.
Beveiliging komt ik verzoek aan de beveiliging schriftelijk aan mij te verklaren dat hij de beveiliging heeft gebeld, dit beveiliger van de megastore weigerde dit te doen
Ja, wat dacht u dan? Hij werkt niet voor u, hij werkt voor Leen Bakker. Wie denkt u eigenlijk wel dat u bent?
zijn naam vernam ik via de portofoon "XXXXX" in plaats daarvan moest de politie gebeld worden, die is gekomen dhr YYYYYY met collega, waarvan ik het politienummer heb
Mallotig, om hier namen te gaan noemen, hoop dat de mod daar iets aan doet. (zelf alvast maar even uitge-X'ed.
ik heb aangegeven dat ik tegen mijn wil ben vastgehouden, dat hier geen enkele aanleiding voor was,
Wat een baarlijke nonsens! U wilde zelf niet weg terwijl u dat wel gevraagd werd.
Via mijn advocaat zal ik Jusitie vragen om vervolging inzake wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal ik verzoeken de beveiligingsbeelden van Leen Bakker op te vragen, tevens zal ik Leen Bakker civiel rechtelijk vervolgen, 1 om mijn volledige betaling terug te vragen, een vergoeding voor mijn vrijheidsberoving, jusitie te vragen strafrechtelijk te vervolgen tegen betreffend beveiligingsmedewerker van de Megastore en tegen de filiaal manager van Leen Bakker.
Dus 3 jaar niet achter een aankoop en vermeende niet-levering aan en nu plotseling geld en tijd voor een advocaat? Man, ga toch fietsen! Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
een goede raad gewoon niets kopen!
Dat maak ik nog altijd zelf wel uit!
U bent een beetje aan hulp toe, uw onsamenhangende verhaal zit tegen het paranoide en psychotische aan. Zorg dat u hulp krijgt voordat de zaken uit de hand lopen.
PS: Nee, ik werk niet bij Leen Bakker, ik ben van UPS,TNT,KPN,Euphony,Advocatenburo,Getty Images,Douane en nog een paar zaken
. Die Pavlov reactie die ik hierboven al gezien heb om diegenen die wat kritiek leveren maar gelijk te beschuldigen van werken voor de "tegenpartij" moet ook maar eens uit zijn!