LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

GWDB schreef:Remster JTC :D Mischien kan je werken bij Leen Bakker als filiaal manager, past je wel zo te zien aan je reactie, wat een onzin dat je me hier zo moet verdedigen gewoon een kast nooit ontvangen en daaar ga ik nu wel wat aan doen, dat is het....
Wat u denk ik zelf ook wel weet is, dat u gewoon alles een beetje
op zijn beloop heeft gelaten en dat u al veel eerder passend
had moeten reageren, maar goed het is nu eenmaal zo.

U heeft een betalingsbewijs en Leen Bakker moet in staat zijn om
een afgetekende afleverbon aan u te tonen, mits het artikel dus
inderdaad is afgeleverd.

U claimt niets ontvangen te hebben en Leen Bakker moet maar
aantonen dat het wel zo is.

Als ik u was zou ik een brief naar het hoofdkantoor sturen en
vragen om een afgetekende pakbon.
Het bedrijf heeft zeker een bewaarplicht en normaal gesproken
moet er getekend worden voor ontvangst bij aflevering.

Volgende keer zou ik toch wel sneller reageren en u bent trouwens
niet verplicht het aankoopbedrag in zijn geheel te betalen
bij aankoop.

Kan namelijk ook als de spullen worden bezorgd.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door newmikey »

GWDB schreef:In het filiaal van de Megastore, heb ik mij vandaag gemeld, omdat ik na 3 jaar nog steeds mijn kast niet geleverd heb gekregen
Ik geloof er eerlijk gezegd géén barst van.
betreffende filiaal manager kon hier niets mee en zei dat ik te laat was om nog enige aanspraak te kunnen maken.
Dat lijkt mij een volkomen natuurlijke reactie.
Betreffend gesprek vond plaats aan de balie, betreffend filiaal manager vond het nodig om de beveiliging te bellen nadat ik verzocht om de reactie met naam en toenaam op papier te zetten, de filiaal manager weigerde elke medewerking in deze.
Als u een schriftelijke reactie wilt lijkt het me normaal dat u ook uw klacht op schrift stelt. Dat de manager dit op een drukke zaterdag niet aan de balie wil afhandelen lijkt mij ook volledig normaal.
Wilt u het pand verlaten was de reactie, ik ga de beveiliging bellen, nou daar was geen enkele aanleiding toe
De aanleiding was uw weigering om het pand te verlaten. U schrijft er niets over maar u zult wel bozig geweest zijn denk ik.
Beveiliging komt ik verzoek aan de beveiliging schriftelijk aan mij te verklaren dat hij de beveiliging heeft gebeld, dit beveiliger van de megastore weigerde dit te doen
Ja, wat dacht u dan? Hij werkt niet voor u, hij werkt voor Leen Bakker. Wie denkt u eigenlijk wel dat u bent?
zijn naam vernam ik via de portofoon "XXXXX" in plaats daarvan moest de politie gebeld worden, die is gekomen dhr YYYYYY met collega, waarvan ik het politienummer heb
Mallotig, om hier namen te gaan noemen, hoop dat de mod daar iets aan doet. (zelf alvast maar even uitge-X'ed.
ik heb aangegeven dat ik tegen mijn wil ben vastgehouden, dat hier geen enkele aanleiding voor was,
Wat een baarlijke nonsens! U wilde zelf niet weg terwijl u dat wel gevraagd werd.
Via mijn advocaat zal ik Jusitie vragen om vervolging inzake wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal ik verzoeken de beveiligingsbeelden van Leen Bakker op te vragen, tevens zal ik Leen Bakker civiel rechtelijk vervolgen, 1 om mijn volledige betaling terug te vragen, een vergoeding voor mijn vrijheidsberoving, jusitie te vragen strafrechtelijk te vervolgen tegen betreffend beveiligingsmedewerker van de Megastore en tegen de filiaal manager van Leen Bakker.
Dus 3 jaar niet achter een aankoop en vermeende niet-levering aan en nu plotseling geld en tijd voor een advocaat? Man, ga toch fietsen! Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
een goede raad gewoon niets kopen!
Dat maak ik nog altijd zelf wel uit!

U bent een beetje aan hulp toe, uw onsamenhangende verhaal zit tegen het paranoide en psychotische aan. Zorg dat u hulp krijgt voordat de zaken uit de hand lopen.

PS: Nee, ik werk niet bij Leen Bakker, ik ben van UPS,TNT,KPN,Euphony,Advocatenburo,Getty Images,Douane en nog een paar zaken :lol: :twisted: . Die Pavlov reactie die ik hierboven al gezien heb om diegenen die wat kritiek leveren maar gelijk te beschuldigen van werken voor de "tegenpartij" moet ook maar eens uit zijn! :roll:

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

beste mensen lees het 1e verhaaltje nog maar 1x , ik hoef hier geen literair stuk van te maken, je koopt een kast en krijgt hem niet lijkt me simpel genoeg, ik heb dat zeker op zijn beloop gelaten, maar dat is wel de omgekeerde wereld, bij een winkel verwacht ik dan men mij goed helpt zonder gezeur en dat men dat ook doet als iets fout gaat het liefst ook zonder gezeur, dat is wat mij betreft verloren tijd, zeker voor het geld van zo'n kast, de reacties op dit forum zijn de omgekeerde wereld, daar gaat het dus allemaal niet om...

wat is de mededeling op dit forum "het is je eigen fout had je er maar harder en vaker er achtereen moeten gaan" wat een onzin.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door Remster »

Als het om 3 maanden was gegaan had je vermoedelijk alleen bijval gehad van de lezers op dit forum, maar man.. 3 jaar. Neem je verlies en leer er wat van. Zonder assertiviteit kom je er niet in deze wereld. Nu nog boos worden brengt je nergens.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

Gezien je schrijfwijze hoeven we ons hier dan ook niet druk om te maken.
GWDB schreef:ik hoef hier geen literair stuk van te maken

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

Beste Jeane Veghel dank voor je reactie, er gaat een brief uit naar het hoofdkantoor en naar mijn rechtsbijstandsverzekeraar, daar ben ik voor verzekerd, en voor de rest gevoel voor humor ontbreekt,

Het is jammer dat veel dingen vaak mis gaan als je aanbetaald of volledig betaald op voorhand, er lijkt geen motivatie meer om je netjes te helpen.

En ja ik ben en was boos, maar heb me prima gedragen, de beveiliging was een keuze van de filaalmanager en die hield mij aan, vandaar de wederrechtelijke vrijheidsberoving, daar was geen aanleiding toe, de tape van Leen Bakker zal dat laten zien, dat Politie zal die opvragen op mijn verzoek, dan kan Leen Bakker natuurlijk nog zeggen dat deze verloren is gegaan de tape dus.. maar men kan op geen enkele rede dit optreden rehtvaardigen en daar gaat het mij om,
mvgr Gerard

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

new mikey met je achtergrond kan je inderdaad bij leen bakker gaan werken al denk ik dat KPN je meer te bieden heeft en daar gaat ook nog genoeg fout, zo weet ik uit ervaring :D

verder nog het gaat me eigelijk niet om mijn verlies maar het onfatsoen om niet eens de moeite te nemen om iets uit te zoeken, ik heb een bon dat er betaald is en geef aan dat er niets geleverd is en dat al voor een hele lange tijd en ik zeg ook dat ik het op zijn beloop heb gelaten, dat verandert niets aan mijn rechten of de situatie.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

GWDB schreef:Beste Jeane Veghel dank voor je reactie, er gaat een brief uit naar het hoofdkantoor en naar mijn rechtsbijstandsverzekeraar, daar ben ik voor verzekerd, en voor de rest gevoel voor humor ontbreekt,

Het is jammer dat veel dingen vaak mis gaan als je aanbetaald of volledig betaald op voorhand, er lijkt geen motivatie meer om je netjes te helpen.

En ja ik ben en was boos, maar heb me prima gedragen, de beveiliging was een keuze van de filaalmanager en die hield mij aan, vandaar de wederrechtelijke vrijheidsberoving, daar was geen aanleiding toe, de tape van Leen Bakker zal dat laten zien, dat Politie zal die opvragen op mijn verzoek, dan kan Leen Bakker natuurlijk nog zeggen dat deze verloren is gegaan de tape dus.. maar men kan op geen enkele rede dit optreden rehtvaardigen en daar gaat het mij om,
mvgr Gerard
Ik ga er altijd vanuit dat iemand die hier een topic begint de waarheid
spreekt. U bent wel niet zo verstandig geweest, maar dat heeft
iedereen wel eens.

Het komt natuurlijk ook wel eens voor dat mensen niet eerlijk
zijn op het forum, maar daar mag je in 1e instantie niet vanuit gaan.

Ik denk dat u best sterk staat met het opvragen van de "afgetekende"
pakbon, omdat Leen Bakker die dan niet zal kunnen tonen.

Ikzelf betaal nooit iets aan en mijn geld kan ik overal kwijt
als men dat dan niet wil accepteren.
Er zijn genoeg zaken die zonder aanbetaling iets willen verkopen.

Ik ben benieuwd naar de reactie van Leen Bakker als u de bon
zal opvragen.

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

PS: Nee, ik werk niet bij Leen Bakker, ik ben van UPS,TNT,KPN,Euphony,Advocatenburo,Getty Images,Douane en nog een paar zaken . Die Pavlov reactie die ik hierboven al gezien heb om diegenen die wat kritiek leveren maar gelijk te beschuldigen van werken voor de "tegenpartij" moet ook maar eens uit zijn!

Nou dat zijn al aardig want baantjes, daarmee bevestig je toch mijn indruk "de ideale kandidaat voor Leen Bakker" daar houden ze het ook zo lekker lang vol, de filiaal manager gaf dat zelf al aan, alsof 3 jaar een halve eeuwigheid is, 3 jaar 4 managers op dit filiaal dat zegt genoeg denk ik zo, die houden het dus niet vol, lijkt me dan ook een XXX baan.
Ga er gerust kopen, ik zit er niet mee, ik raad het af dat is alles en .. "geen gevoel voor humor" dat past wel bij de Douanier dus wellicht dat je hier nog werkt..

Ik ben niet de enige met problemen met Leen Bakker, sterker nog op internet (klachten.nl) zie je dat Leen Bakker slechts 16% van de klachten oplost! Dat kan niet. Dit forum is vooral bedoelt om nog enige pressie te geven aan de detailhandel, die hebben het moeilijk en sommige lopen de kantjes er van af, Leen Bakker is er een van.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik die ervaring niet heb met Leen Bakker.

Een paar jaar geleden had mijn dochter een aantal dingen besteld die
ze mee wilde nemen voor haar verhuis naar het buitenland.

Die zouden worden bezorgd op de dag dat de verhuiswagen alles
kwam ophalen (spullen moesten eerder verscheept worden)
maar helaas bleek e.e.a. niet op de wagen te zitten van Leen Bakker.
(Zou alsnog worden nageleverd).

Dat was voor haar onmogelijk, omdat de container met spullen nog
diezelfde dag op de boot geladen moest worden.

Na overleg met Leen Bakker zijn er uit de showroom de zaken
opgehaald die niet geleverd waren (met toestemming van mijn dochter)
vervolgens met een extra wagen naar mijn dochter gezonden en alles
kon alsnog worden ingeladen.
Spullen uit de showroom zijn natuurlijk niet geheel nieuw,
maar dat vond ze niet erg.

Zo kan het dus ook en mijn dochter heeft alles pas betaald
bij aflevering. Zo doet ze dat altijd. De extra rit was service.

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

beste jeanne-veghel, je ziet het goed, ik ben het met je eens, ik heb het op zijn beloop gelaten en ja aanbetalen was niet verstandig, maar wat ik zeg klopt wel,

Leen Bakker doet er echt niets aan om dit op te lossen, laat het ook continue op zijn beloop en vandaag dus de winkel uit gegooid en mee met de beveiliging daar was echt geen aanleiding toe.

Hoe dan ook ik laat de reactie als er een komt van Leen Bakker ook weten op dit forum, ik vermoed dat de door Leen Bakker opgeroepen agenten ook nog actie gaan ondernemen (dus opvragen security tape winkel) indien dat niet zo is zal ik dat via Justitie laten lopen, een verzoek tot vervolging en inbslagname van bewijsmateriaal en het hiervan veilig stellen. Wat mij betreft zijn ze echt te ver gegaan en dat maakt me boos.

zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door zeeman-b »

Ik wist niet dat Leen Bakker zulke lange levertijden heeft, 3 maanden vind ik al lang.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

GWDB schreef:beste jeanne-veghel, je ziet het goed, ik ben het met je eens, ik heb het op zijn beloop gelaten en ja aanbetalen was niet verstandig, maar wat ik zeg klopt wel,

Leen Bakker doet er echt niets aan om dit op te lossen, laat het ook continue op zijn beloop en vandaag dus de winkel uit gegooid en mee met de beveiliging daar was echt geen aanleiding toe.

Hoe dan ook ik laat de reactie als er een komt van Leen Bakker ook weten op dit forum, ik vermoed dat de door Leen Bakker opgeroepen agenten ook nog actie gaan ondernemen (dus opvragen security tape winkel) indien dat niet zo is zal ik dat via Justitie laten lopen, een verzoek tot vervolging en inbslagname van bewijsmateriaal en het hiervan veilig stellen. Wat mij betreft zijn ze echt te ver gegaan en dat maakt me boos.
De fout ligt aan beide kanten en jullie moeten allebei de hand
in eigen boezem steken.
U heeft te lang gewacht met iets te ondernemen en eigenlijk
verwacht u dat LB het zo snel mogelijk oplost voor u.

Schrijf zsm een brief naar het hoofdkantoor en stuur die maandag weg.
(aangetekend)
Vertel wat u is overkomen, maar zeg daarbij dat u zelf ook
schuld hebt aan het gebeuren. Actie geeft namelijk reactie.

Positief, maar ook negatief.

Probeer het op een volwassen manier op te lossen met
Leen Bakker. Dat is heus wel mogelijk, daar ben ik van
overtuigd.

Zo niet, kunt u altijd nog al die boze dingen gaan doen. :D :mrgreen:
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 08 okt 2011 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

Wat ben je toch ook een ontzettende knurft, nu geef je het gewoon toe. Ik en anderen hebben inmiddels al letterlijk aangegeven wat je nu zelf loopt te verkondigen en toe te geven waar je eerst loodrecht tegenin ging. Met zo'n gedrag en houding is het natuurlijk niet gek dat Leen Bakker er beveiliging bijhaalt en vervolgens de politie erbij moest komen. Ze hadden voor jou meteen de anti-tereurbrigade erbij moeten halen. Ga ergens anders klagen aub.
GWDB schreef:beste jeanne-veghel, je ziet het goed, ik ben het met je eens, ik heb het op zijn beloop gelaten en ja aanbetalen was niet verstandig...

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

JtC schreef:Dat je hebt betaald en nog niet geleverd hebt gekregen, prima. Fout van Leen Bakker. Maar hoe zit dat met die tussenliggende periode? Pas gereageerd na 3 jaar of hoe zit dat? Indien ja, eigen schuld en superdom. Indien niet, nog steeds eigen schuld en superdom (onder voorbehoud).
Misschien ligt het aan de manier van benaderen. Ik zeg maar wat. :oops:

Nu niet boos op mij worden, maar mannen benaderen dingen soms toch
op een andere manier. (als u tenminste een manspersoon bent)
(dat bedoel ik dus ook niet verkeerd)

Ik ga er vanuit, maar weet dat natuurlijk niet zeker. :roll:

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

beste jeane veggel, mijn vrouw heeft dit eerst geprobeerd op te lossen, wellicht dat u meer charme heeft voor de rest is uw kijk juist, de bon is de overeenkomst en Leen bakker heeft deze niet nagekomen, wat mij vooral steekt is hun optreden van vandaag, vandaar ook de emotie in deze stukjes.

mijn reactie dan is dan ook dan gaan we er voor...

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

GWDB schreef:beste jeane veggel, mijn vrouw heeft dit eerst geprobeerd op te lossen, wellicht dat u meer charme heeft voor de rest is uw kijk juist, de bon is de overeenkomst en Leen bakker heeft deze niet nagekomen, wat mij vooral steekt is hun optreden van vandaag, vandaar ook de emotie in deze stukjes.

mijn reactie dan is dan ook dan gaan we er voor...
Ik zeg altijd:; Eerst een nachtje over slapen :idea:

Denkt u morgen nog zo, (boosheid laten zakken) dan is het zo.

Anders morgen eerst schrijven en kijken wat Leen Bakker kan en wil doen.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

JV in dit geval heeft dat weinig te maken met mannen of vrouwen. Waar het om gaat is dat TS een verhaal op zodanig kromme wijze verteld (uiteraard tracht hij dit te doen in zijn voordeel met daarbij cruciale info weglatend) en dan verwacht positieve reacties uit te lukken, uiteraard ten gunste van hemzelf. Bij dit slag klagers ga ik al niet eens meer de moeite nemen om subtiel info los te krijgen.
Arrogant loos geblaas zonder enige zinvolle inhoud is natuurlijk erg makkelijk. Maar goed, TS weet zelf wel dat hij scheef zit en probeert dat nu recht te trekken zonder zelf de gevolgen te hoeven aanvaarden. Over mannen gesproken, dit is geen man (of vrouw). Dit is een mietje. De term "take it as a man" is TS dan ook volledig onbekend.

S. Amson
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 sep 2011 20:40

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door S. Amson »

Ik vind dat Gerard na 3 jaar nog snel uit de kast komt, daarvoor neem ik mijn petje af...anderen doen er vaak veel langer over :lol:

superklaver

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door superklaver »

Hallo TS. Hoe is de bon aangeslagen. Staat er ook aanbetaling op? Zo niet dan is de bon gewoon uitgeslagen en is de kast niet besteld. Maar staat er in het systeem dat die is meegenomen.

Gesloten