LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afkopen KPN Gsm abonnee

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Afkopen KPN Gsm abonnee

Ongelezen bericht door GodsSon »

Daar is TS nog niet echt duidelijk in geweest. Blijven lastige zaken, tevens de reden voor mij om nooit iets via de telefoon te regelen, papier/email is een stuk makkelijker te bewijzen.

Heeft TS ooit een orderbevestiging/ bevestiging van de wijziging ontvangen? Zo ja, zou daar een kopie van gemaakt kunnen worden en deze posten?

xxTonxx01
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 feb 2011 11:23

Re: Afkopen KPN Gsm abonnee

Ongelezen bericht door xxTonxx01 »

olaf79 schreef:
Pindakaaspotje schreef:
De wet bepaalt namelijk dat contracten met consumenten waarvan de looptijd langer is dan één jaar, ook na één jaar opgezegd moeten kunnen worden. Ook al staat in de algemene voorwaarden dat er niet binnen de looptijd van twee jaar opgezegd kan worden, kan dit wettelijk gezien wel na één jaar.
vraag me af met welk wetsartikel jij nu aan het zwaaien bent.. maar klinkt mij als iemand met een hele dikke duim.
Nope, staat in de telecom wet. En de rechter is het met hem eens.

hahahah idd telecom wet ... die hufters draaien ieder een strop om de nek en profiteren van het feit dat inmiddels de mobiele telefoon een noodzakelijk kwaad is geworden

Gesloten