Bezwaar kan je niet meer indienen in de regio waar de overtreding begaan zou zijn.
Maar dat moet dus bij de officier van justitie in Utrecht. Bezwaar schiften worden hier blijkbaar niet gelezen. Ik krijg een algemeen briefje, hier word niet op de situatie in gegaan alleen word er aangegeven een stukje wettekst en de diender heeft altijd gelijk!
hhhmmm kon gewoon in plaats indienen waar ik bekeurd werd...... rond een jaar geleden help ik iemand met zijn pc, koop kaartje en ga aan de slag. Tuurlijk loopt het weer eens uit en snel ander kaartje kopen.........ja hoor gele bon onder mn wissers. Zwart gezegd terecht, was 15 min te laat.....maar de redding was nabij.....kreeg een kaartje van een omstander welke precies overeenstemde met de eindstand van mijn origineel gekochte kaartje.
Bezwaarschrift geschreven, kon gewoon naar de parkeerpolitie in zelfde plaats.
Werd toegewezen ( hehehehe ) maar wel op een manier dat ik nog fintjes erop werd gewezen dat parkeerkaartje zichtbaar moet zijn, wat inderdaad ook je eigen verantwoording is, en dat de controleur verplicht is te kijken of kaartje echt niet op de grond is gewaaid oid.