LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Router niet ondersteund

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Router niet ondersteund

Ongelezen bericht door Henri42 »

bprosman schreef:Dat bewijst wel iets maar nog niet alles, je kunt beter even een kabel nemen, dat is zeker door de helpdesk ondersteund.
Een router in huis is gemakkelijk voor je IPAd smartphone laptop ed, koop alleen een fatsoenlijke router :wink:

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Router niet ondersteund

Ongelezen bericht door bprosman »

@Henri,

De suggestie om een kabel te gebruiken is om te bewijzen dat de internet verbinding inderdaad wegvalt door een probleem bij Ziggo. Dat wireless gemakkelijk is snap ik ook.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Router niet ondersteund

Ongelezen bericht door Henri42 »

De providers kunnen zelf de sterkte van het signaal opmeten,er worden veel slechte-ondeugdelijke routers verkocht, ik praat uit ervaring :lol:

Gesloten