LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaring met Palmhoeve Groep
Re: Wie heeft ervaring met Palmhoeve Groep
De Palmhoevegroep is druk bezig met onze verbouwing en het resultaat is iets op trots op te zijn. Het zijn erg prettige mensen om mee te werken en hebben oog voor de kids, Ze zijn aan het werk, maar vertellen ook aan de kids wat ze aan het doen zijn.
Het werk ziet er super uit en we zijn blij dat we met hen in zee zijn gegaan. Alles klopt en er is geen enkel probleem. Gewoon vakmensen!
Het werk ziet er super uit en we zijn blij dat we met hen in zee zijn gegaan. Alles klopt en er is geen enkel probleem. Gewoon vakmensen!
-
Hallo, Gendt, naast Willemijnn en HJT12 ben je de derde op dit forum die wat positiefs over Palmhoeve plaatst. Alleen bewijzen krijgen we nooit. En ik heb nog niemand gesproken die positief was over de palmhoeve. Uit je naam begrijp ik dat je uit Gendt komt. Vraag me af hoe je in contact bent gekomen aangezien het pand al vanaf december gesloten is, de telefoonlijnen afgesloten en terugbellen ho maar is.
Wat leuk trouwens dat je kids vrij zijn. En wat slim dat je die lekker door de verbouwing heen laat lopen. Ik hoop dat je kleine helmpjes voor ze hebt gekocht.
Hou ze maar goed in de gaten ze vergeten nog wel eens wat. Zo zijn ze bijvoorbeeld vergeten 10tallen leveranciers te betalen. is maar een klein detail als je iets koopt. Maar misschien kan jij dat morgen even bij hun in de herinnering brengen. Als je een lijst met namen wilt dan geef ik die graag aan je.
Succes met de verbouwing en ik zie graag wat foto's!
Wat leuk trouwens dat je kids vrij zijn. En wat slim dat je die lekker door de verbouwing heen laat lopen. Ik hoop dat je kleine helmpjes voor ze hebt gekocht.
Hou ze maar goed in de gaten ze vergeten nog wel eens wat. Zo zijn ze bijvoorbeeld vergeten 10tallen leveranciers te betalen. is maar een klein detail als je iets koopt. Maar misschien kan jij dat morgen even bij hun in de herinnering brengen. Als je een lijst met namen wilt dan geef ik die graag aan je.
Succes met de verbouwing en ik zie graag wat foto's!
O.a. Chris Lichtenberg heeft bij ons gewerkt, werkt nu bij ons en voor de volgende klus zal hij ook benaderd worden. Wij zijn uiterst tevreden over zijn werkwijze en zijn personeelsleden. De kids hebben nu prachtige kamers, een schitterende badkamer, twee fraaie dakkapellen en zijn helemaal blij.
Ach en veiligheid is bij hen gegarandeerd. Er werd precies verteld wat ze gingen doen en uiteraard buiten de schooluren. ook de verbouwing elders in Gendt is tot voller tevredenheid hebben afgewerkt.
Ach en veiligheid is bij hen gegarandeerd. Er werd precies verteld wat ze gingen doen en uiteraard buiten de schooluren. ook de verbouwing elders in Gendt is tot voller tevredenheid hebben afgewerkt.
Wij krijgen ook nog wat van hun al maanden aant wachten reageren nergens op lozers zijn het tijd voor een bezoekje
-
Gendt, heb je alles al betaald? Anders kan je het aan mij overmaken. Ik zal je het gerechtelijk bevel laten zien dat ze mij nog steeds € 30.000 moeten betalen voor geleverde goederen. Betalen ho maar. Wegvluchten met m'n spullen daarentegen kunnen ze dan weer wel.
Ook ik heb nog aardig wat van ze te goed. Maar er wordt geen enkele reactie meer gegeven. Beloftes over geld dat eraan komt en dergelijke komen ze uiteraard niet na. Typisch een gevalletje voor het tv-programma opgelicht. Want wij kunnen met z'n allen fluiten naar ons geld!!! Ze doen er ook alles aan om zich te verstoppen.
-
het best kun je maar nooit met iemand van de palmhoeve groep in aanmerking komen, ze pakken alles wat je hebt van je af, zorgen ervoor dat iedereen tegen je werkt en gaat zelf de slachtoffer spelen. Maar er word aan gewerkt want dit kan niet langer. Karma is a b*tch
-
Heeeeeeeee voorzitter svOBW, wat is hier opeens aan de hand ??????
------------------------------------------------
Laatst bijgewerkt door voorzitter svOBW op 03 apr 2012 21:19, in totaal 1 keer bewerkt.
De Palmhoeve Groep is vanaf 1 augustus 2011 de hoofdsponsor van sportvereniging OBW. Zij zijn tot op heden alleen hun verplichtingen jegens de leverancier van de sportkleding nagekomen.
voorzitter svOBW
6 dec 2011 14:01
Omdat in een van de bovenstaande berichten ook Sportvereniging OBW wordt genoemd wil ik, voorzitter van OBW, graag een misverstand uit de wereld helpen. De Palmhoeve Groep is vanaf 1 augustus dit seizoen de hoofdsponsor van onze sportvereniging. OBW is hier heel tevreden over en er zijn prima onderlinge contacten met de directie van Palmhoeve. Zij zijn al hun verplichtingen, ook financiële, jegens onze sportvereniging en mogelijke andere partijen, zoals de leverancier van de sportkleding, nagekomen.
Samengevat is de Palmhoeve Groep een goede sponsor voor onze vereniging.
Laatst bijgewerkt door voorzitter svOBW op 03 apr 2012 21:19, in totaal 1 keer bewerkt.
De Palmhoeve Groep is vanaf 1 augustus 2011 de hoofdsponsor van sportvereniging OBW. Zij zijn tot op heden alleen hun verplichtingen jegens de leverancier van de sportkleding nagekomen.
voorzitter svOBW
6 dec 2011 14:01
Omdat in een van de bovenstaande berichten ook Sportvereniging OBW wordt genoemd wil ik, voorzitter van OBW, graag een misverstand uit de wereld helpen. De Palmhoeve Groep is vanaf 1 augustus dit seizoen de hoofdsponsor van onze sportvereniging. OBW is hier heel tevreden over en er zijn prima onderlinge contacten met de directie van Palmhoeve. Zij zijn al hun verplichtingen, ook financiële, jegens onze sportvereniging en mogelijke andere partijen, zoals de leverancier van de sportkleding, nagekomen.
Samengevat is de Palmhoeve Groep een goede sponsor voor onze vereniging.
van de week is er aandacht aan besteed bij opgelicht
zou er niet mee in zee gaan!!!!!!!
zou er niet mee in zee gaan!!!!!!!
OBW toch bij de neus, alles op TV gezien bij Radar aleen blijvt de ondernemer uit zevenaar overal buiten. Zie onderstaande link naar website daar staat Tita tovenaar wel op met naam en toenaam.
http://www.opgelicht.nl/dossiers/detail ... -de-graaf/
Ik kan er met de pet niet bij hoe dit allemaal ken.
http://www.opgelicht.nl/dossiers/detail ... -de-graaf/
Ik kan er met de pet niet bij hoe dit allemaal ken.
-
ZEVENAAR - ,,Iedereen mag bij ons komen voetballen, maar wij betalen ze niet.” Dit zegt de nieuwe voorzitter van OBW. OBW uit Zevenaar bestaat dit jaar 65 jaar. Een van de onderdelen op de feestavond was een toespraak van de kersverse preses. ,,Ik heb de leden duidelijk gemaakt dat ik heel veel waarde hecht aan normen en waarden. Leden die zich niet aan regels houden moeten iets anders gaan zoeken of elders gaan spelen”, sprak de voorzitter in duidelijke taal.
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1325977
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1325977
-
[persoonsgegevens en niet-onderbouwde bewering(en) verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jul 2012 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Ook mijn bedrijf is benadeeld door de palmhoeve groep, ze wilden graag een bedrijfsvideo laten maken.we moesten snel starten met de opnames bij een plaatsing van dakkapellen, andere locaties zouden nog volgen. Nadat wij een aantal keer gebeld hebben ,kregen we een brief van dat ze in zwaar weer verkeerde en graag een betalingsregeling wilde treffen... Nadat ik de tip kreeg over de uitzending schrokken wij behoorlijk , wat een schade die man heeft achtergelaten.. Onze schade is 2200 euro..
-
Vandaag 26-06-2012 om 10.40 is de palmhoeve groep falliet verklaard
-
Dinsdag 26 juni is de palmhoeve failliet verklaard.
Vrijdag 29 juni hebben we het pand aan de Langstraat samen met de curator kunnen betreden.
Alle machines en gereedschappen zijn verdwenen.
Al het meubilair is verdwenen.
De voorraden zijn verdwenen.
Alle computers, server, printers en andere geleverde goederen zijn onder beslag verduisterd.
Hieronder enkele foto's wat onze "helden" wel hebben achtergelaten:
En dit is nog maar een deel, verfblikken over de grond, glas kapot gegooid, zonweringen doorgesneden, wanden ingeslagen, rolluiken kapot getrapt, wanden volgespoten.
Een kort bezoekje aan Oosterhout leerde dat daar inmiddels ook niets meer staat en ook daar een opkoper is geweest.
Vrijdag 29 juni hebben we het pand aan de Langstraat samen met de curator kunnen betreden.
Alle machines en gereedschappen zijn verdwenen.
Al het meubilair is verdwenen.
De voorraden zijn verdwenen.
Alle computers, server, printers en andere geleverde goederen zijn onder beslag verduisterd.
Hieronder enkele foto's wat onze "helden" wel hebben achtergelaten:
En dit is nog maar een deel, verfblikken over de grond, glas kapot gegooid, zonweringen doorgesneden, wanden ingeslagen, rolluiken kapot getrapt, wanden volgespoten.
Een kort bezoekje aan Oosterhout leerde dat daar inmiddels ook niets meer staat en ook daar een opkoper is geweest.