LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SaritaX
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 nov 2010 15:42

Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..

Ongelezen bericht door SaritaX »

Ik denk dat de les is dat je voordat je een mobiele telefoon met internetmogelijkheden aan een kind geeft eerst eens goed zelf kijkt hoe het werkt en de mogelijkheden die buiten het abonnement vallen blokkeert.
Ik heb zelf een abonnement van 5euro/maand, heb dan ook direct 3G etc uitgeschakeld zodat ik niet per ongeluk op de betaalde internetverbinding kan komen.

Dat is dan ook het eerste wat ik nu zou doen als ik u was.

Dat de rekening zo hoog is, is vervelend maar deze MB's zijn wel door u(w dochter) verbruikt en de prijs/MB staat in het contract dat u getekend heeft.

r.v.d.p
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2012 14:07

Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..

Ongelezen bericht door r.v.d.p »

Hetzelfde geld voor de organisatie Simyo van moederorganisatie KPN.

Vele op dit topic hebben de neiging om de eigenaar van het topic af te doen als domme consument en gebruiken dezelfde zeikpitch als de studenten met hun headset die zichzelf klantenservice noemen.

Oplossingen worden er niet bedacht door een klantenservice, want dit zijn werknemers met grenzen! Je moet heel doortastend zijn wil je een leidinggevende aan de telefoon krijgen en als je er 1 aan de telefoon krijgt, dan moet je dat ook nog maar geloven...

Het is belachelijk dat deze bedrijven worden toegelaten om LEGAAL rekeningen te verhogen met honderden procenten, omdat er een leesfout is gemaakt. Dit zijn maffiapraktijken, want als jij je rekening niet betaalt, dan sturen ze wel de incasso op je af. De dief zelf, waarschijnlijk een kale dikke neet aan de top, die hier en daar wat bonussen bij elkaar knikkert door aan zijn kont te krabben, die zul je NOOIT spreken.

Hoe kunnen wij dit ONRECHT recht zetten als wij worden geblokkeerd door de headsetbrigade van de telecomproviders?

Lees mijn topic ook eens http://url4u.nl/simyo

Ook ik ben belazerd door deze telecomdieven

Gesloten