Pagina 2 van 2

Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..

Geplaatst: 21 mei 2012 21:42
door SaritaX
Ik denk dat de les is dat je voordat je een mobiele telefoon met internetmogelijkheden aan een kind geeft eerst eens goed zelf kijkt hoe het werkt en de mogelijkheden die buiten het abonnement vallen blokkeert.
Ik heb zelf een abonnement van 5euro/maand, heb dan ook direct 3G etc uitgeschakeld zodat ik niet per ongeluk op de betaalde internetverbinding kan komen.

Dat is dan ook het eerste wat ik nu zou doen als ik u was.

Dat de rekening zo hoog is, is vervelend maar deze MB's zijn wel door u(w dochter) verbruikt en de prijs/MB staat in het contract dat u getekend heeft.

Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..

Geplaatst: 21 mei 2012 22:43
door r.v.d.p
Hetzelfde geld voor de organisatie Simyo van moederorganisatie KPN.

Vele op dit topic hebben de neiging om de eigenaar van het topic af te doen als domme consument en gebruiken dezelfde zeikpitch als de studenten met hun headset die zichzelf klantenservice noemen.

Oplossingen worden er niet bedacht door een klantenservice, want dit zijn werknemers met grenzen! Je moet heel doortastend zijn wil je een leidinggevende aan de telefoon krijgen en als je er 1 aan de telefoon krijgt, dan moet je dat ook nog maar geloven...

Het is belachelijk dat deze bedrijven worden toegelaten om LEGAAL rekeningen te verhogen met honderden procenten, omdat er een leesfout is gemaakt. Dit zijn maffiapraktijken, want als jij je rekening niet betaalt, dan sturen ze wel de incasso op je af. De dief zelf, waarschijnlijk een kale dikke neet aan de top, die hier en daar wat bonussen bij elkaar knikkert door aan zijn kont te krabben, die zul je NOOIT spreken.

Hoe kunnen wij dit ONRECHT recht zetten als wij worden geblokkeerd door de headsetbrigade van de telecomproviders?

Lees mijn topic ook eens http://url4u.nl/simyo

Ook ik ben belazerd door deze telecomdieven