| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar zijn de reacties van de leasers die dit zouden melden?
-
beledigde belg
Re: Waar zijn de reacties van de leasers die dit zouden melden?
kletspraatjes of leugens uit bestwil zo van wij wisten van niks en zijn gedwongen de leaseovereenkomst te tekenen. Anderen jullie eigen schuld in de schoenen schuiven, daar zijn Ollanders altijd al goed in geweest. Jullie Ollanders worden niet voor niets bij ons beschouwd als onbetrouwbaar.
-
Gast
Het klagen daarentegen is wel nederlands, eerst verblind door een lage prijs je geld overmaken naar een of andere oplichter en achteraf jammeren dat je bent opgelicht. Laat de politie het maar opknappen vind je.
Zal je deze stelling voorleggen:
Je komt op straat een volkomen onbekende persoon tegen, deze wil geld van je lenen €25,- Er word je belooft dat je het geld over twee weken op dezelfde plek weer terugkrijgt, met €5,- rente. Deze persoon beweert Jan Smit te heten en in Dokkum te wonen.
Wat doe je, geef je het geld en vertrouw je deze persoon zomaar of vertrouw je het zaakje niet?
Ik hoor het wel van je dondersteen, bovendien ben ik geen beterweter die een forum probeert te ontkrachten. Het staat mij namelijk vrij om mijn visie op dit topic te geven en als je het daarmee niet eens bent vind ik het niet gek dat de webmaster je reactie aanpast.
Zal je deze stelling voorleggen:
Je komt op straat een volkomen onbekende persoon tegen, deze wil geld van je lenen €25,- Er word je belooft dat je het geld over twee weken op dezelfde plek weer terugkrijgt, met €5,- rente. Deze persoon beweert Jan Smit te heten en in Dokkum te wonen.
Wat doe je, geef je het geld en vertrouw je deze persoon zomaar of vertrouw je het zaakje niet?
Ik hoor het wel van je dondersteen, bovendien ben ik geen beterweter die een forum probeert te ontkrachten. Het staat mij namelijk vrij om mijn visie op dit topic te geven en als je het daarmee niet eens bent vind ik het niet gek dat de webmaster je reactie aanpast.
-
beledigde belg
vreemde vraag, wat heeft die met dit topic te maken. In elk geval zal ik een vreemde geen geld lenen. Egaal hoeveel rente hij of zij mij beloofd en egaal waar ik wordt aangesproken. Ik zal hem verwijzen naar een bank, een van hun werkgebieden is het verstrekken van leningen. En als het een sjofel iemand is die mij aanspreekt zou ik hem of haar wel een kop koffie aanbieden. Met zelfs nog een broodje erbij.
-
Gast
Beste mensen,
Een vraagje.Recentelijk hebben een aantal mensen in mijn buurt en ikzelf een brief ontvangen.In die brief worden er bepaalde mededelingen gedaan over mijn eigen persoon.Geen dreigementen maar gewoon dat ik een slecht persoon ben (geweest).
Mijn vraag is of ik hiermee iets kan doen.Zou het zin hebben om aangifte te doen?Any suggesties?
Een vraagje.Recentelijk hebben een aantal mensen in mijn buurt en ikzelf een brief ontvangen.In die brief worden er bepaalde mededelingen gedaan over mijn eigen persoon.Geen dreigementen maar gewoon dat ik een slecht persoon ben (geweest).
Mijn vraag is of ik hiermee iets kan doen.Zou het zin hebben om aangifte te doen?Any suggesties?
-
resjersjeur
naar de politie stappen en aangifte doen is de enige mogelijkheid. als je weet wie de afzender is en die op een donker hoekje opwacht, maak je je ook nog zelf strafbaar.
-
Gast
Theun ,het verschil met nederland is, dat het in belgie waarschijnlijk weer niet aan het licht komt ,ik werk nu al zo'n 15 jaar in belgie met belgische collega's , nadat ze eens hartelijk gelachen hadden na mijn ervaring met LL ,heb ik eens geinformeerd naar hun vermeende veilige aandelen pakketjes....en die waren ook maar "mondeling toegelicht" bleek achteraf en inderdaad zolang alles goed gaat merk je niets ,totdat...
Ondertussen is het lachen ook al bij veel belgische collega's vergaan na de recente beurscrash.
En dan blijkt dat die vriendelijke meneer vanachter "den toog" op de bank ook niet zo zuiver op de graat was.
Ondertussen is het lachen ook al bij veel belgische collega's vergaan na de recente beurscrash.
En dan blijkt dat die vriendelijke meneer vanachter "den toog" op de bank ook niet zo zuiver op de graat was.
-
Gast
Sorry Theun, mijn brichtje was voor de""beledigde Belg"bedoeld
-
beledigde belg
ook in Belgie kennen wij aandelen, de beurs en beleggen. Net als in heel veel andere landen op deze aardbol. En net als overal zijn bij ons de koersen gezakt. Alleen, wij nemen dat verlies en gaan niet z**ken op Internet en anderen de schuld geven zoals Ollanders wel doen.
-
Gast
Inderdaad ,jullie blijven inderdaad met de pakken zitten ,zoals jij en je vrouw al zo lang als mensen heugenis 50% op je loon afdraagt zonder te miepen.
Wij hebben afgelopen woensdag deel een van de rechtzaak gehad. onze advocaat heeft uitstel gevraagd.
We krijgen nog te horen wat het gaat worden.
Ik zie mijn ouders ook niet elke dag en die regelen alles, daarbij heb ik moeten werken en is het er bij ingeschoten om dit te typen.
Zodoende meld ik het nu pas.
We krijgen nog te horen wat het gaat worden.
Ik zie mijn ouders ook niet elke dag en die regelen alles, daarbij heb ik moeten werken en is het er bij ingeschoten om dit te typen.
Zodoende meld ik het nu pas.
JAIMY
waarom loopt jullie zaak bij de rechtbank Middelburg ?
Weet je nog een goede advocaat in Middelburg voor deze zaak ?
GROETEN,
harrie
waarom loopt jullie zaak bij de rechtbank Middelburg ?
Weet je nog een goede advocaat in Middelburg voor deze zaak ?
GROETEN,
harrie
Ik lees overal dat een advocaat zo duur is. Ik vraag mij af of je met meerdere een advocaat kunt nemen zodat de kosten gedeld kunnen worden. Of is ieder geval voor een advocaat een aparte zaak? Het lijkt mij dat bijvoorbeeld de zorgplicht of vernietiging voor iedereen hetzefde ligt.
Zijn er mensen die hierover met een advocaat hebben gesproken?
Zijn er mensen die hierover met een advocaat hebben gesproken?