Pagina 2 van 2

Re: Foutief abonnement Canal Digitaal

Geplaatst: 01 nov 2011 14:42
door Henri42
secondadvies schreef:Neen sorry, ik begrijp niet, wat bedoel je met instelling?
Waarom moet je met CD bellen?
Kaart instoppen en het werkt.
Werkt het niet via internet activeren
.

Je snapt het niet of wilt het niet snappen:

inderdaad moet de card insteken in de receiver en niet in de lucht houden :) lol.
na een activatie via internet werkte de rommel niet, C D erover gebeld met als resultaat dat er na een instelling via C D er niets meer te activeren valt ergo er werkte ook niets , C vD blijft simpel facturen sturen( klinkt bekend in d eoren ??) na een stornering kreeg ik een incasso op mijn dank.
Is het nog te volgen? wat mij tov SecondAdvice) close subject

Nee SecondAdvies wil het of kan het niet begrijpen, wat mij betreft m,n laatste lijntje inzake deze topic :oops:

Re: Foutief abonnement Canal Digitaal

Geplaatst: 01 nov 2011 14:53
door nevermind
Als de kaart niet werkte, heb je dan ook geen nieuwe van CD gekregen ?
Dus je krijgt alleen facturen zonder een nieuwe kaart te krijgen.
Wat was dan de redenen?
Jouw antwoorden zijn mij te kort door de bocht.
Je laat niet het achterste van jouw tong zien, dat is begrijpelijk, maar met deze redenatie begrijp het zelf CD niet, wat je voor problemen hebt.
Zo iemand is niet te helpen.