LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LAVG Incasso bureau wil oude schuld hebben
-
Re: LAVG Incasso bureau wil oude schuld hebben
Nou ik het zelfde nu meegemaakt, Ik betaal ruim vijf jaar een schuld van Ziggo bij LAVG, ik kreeg een brief van mijn werkgever dat er beslag is gelegd, als ik ze bel om te horen hoe het zit, vinden ze dat ze het recht hebben, Ik heb ze gevraagd hoeveel de rest schuld is daar gegeven ze ook geen gehoor. Mijn vraag is Kan of mag LAVG zonder voor kennis beslag leggen, ik heb geen schrijven van hun ontvangen, niks en niets, willen ze liegen ook dat ik die aankondiging hebt ontvangen, als ik ze duidelijk maak dat ik geen schrijven hebt ontvangen zeggen ze het is onderweg, , Ik heb ziggo gebeld en die kan niets van mij terug vinden omtrent een schuld. ik ik verzet tekenen tegen beslag legging??
Re: LAVG Incasso bureau wil oude schuld hebben
Hoe kan je nou nooit iets gehoord hebben en toch al vijf jaar aan hen betalen? Als je advies wilt, moet je eerst je situatie beter omschrijven.
Ben je ooit gedagvaard en is het vonnis ooit aan je betekend? Op basis waarvan ben je vijf jaar lang gaan betalen?
Ben je ooit gedagvaard en is het vonnis ooit aan je betekend? Op basis waarvan ben je vijf jaar lang gaan betalen?