LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dierverzekering NHZ Enschede
Re: Dierverzekering NHZ Enschede
dan ben ik benieuwd wat jij wel hebt & ik niet!!
de laatste rekening was er 1 voor : 1 foto voor de slijtage (artrose)
2 foto's voor de ontdekte tumor
pijnstillers 3 soorten (diazepam,
metacam & een soort prednison)
de narcose voor de foto's
het consult
je kan je vast wel voorstellen wat dat me gekost heeft!!
en ik heb geen fluit terug gehad!!!
[/b]NHZ NOOOOOOIT MEER!!!!
het consult
Ik heb nu ruim 3 jaar een duitse staande hond.Bij aanschaf overwoog ik verzekering aan te gaan bij NHZ.Dank zij een tip van onze dierenarts heb ik dat niet gedaan.Deze man had al vele teleurstellende verhalen gehoord.
Via hem kwam ik in kontakt met de verzekeringsmaatschappij ":Dier en Zorg"Ik heb over deze firma alleen maar lof.In het verleden duurde het soms wel enkele weken vooraleer je restitutie kreeg van ca.75% van de gemaakte kosten.Sinds de aanschaf van een nieuw computersysteem gaat dat allemaal goed. Dier en ZSorg is 100% dochter van SNS reaal groep en zitten in Alkmaar
Via hem kwam ik in kontakt met de verzekeringsmaatschappij ":Dier en Zorg"Ik heb over deze firma alleen maar lof.In het verleden duurde het soms wel enkele weken vooraleer je restitutie kreeg van ca.75% van de gemaakte kosten.Sinds de aanschaf van een nieuw computersysteem gaat dat allemaal goed. Dier en ZSorg is 100% dochter van SNS reaal groep en zitten in Alkmaar
We kunnen nu eigenlijk maar tot één conclusie komen;
NHZ WEG ERMEE!!!!!
Het wordt eens tijd dat de FIOD zich eens gaat richten op dit "bedrijf".
Ze vragen de orginele nota's die ze vervolgens NOOIT uit keren aan de mensen maar wie zegt dat zij deze nota's in hun eigen "administratie"
zogenaamd wel hebben uitbetaald????
Mensen die over het leed en rug van 'n dier en zijn/haar eigenaar rijk proberen te worden; hoe dieper moet je nog zinken!!!
Dier en Zorg hoor je inderdaar alleen maar positieve verhalen; ook van dierenartsen.
NHZ WEG ERMEE!!!!!
Het wordt eens tijd dat de FIOD zich eens gaat richten op dit "bedrijf".
Ze vragen de orginele nota's die ze vervolgens NOOIT uit keren aan de mensen maar wie zegt dat zij deze nota's in hun eigen "administratie"
zogenaamd wel hebben uitbetaald????
Mensen die over het leed en rug van 'n dier en zijn/haar eigenaar rijk proberen te worden; hoe dieper moet je nog zinken!!!
Dier en Zorg hoor je inderdaar alleen maar positieve verhalen; ook van dierenartsen.
-
Babette,
ahum....
Geplaatst op 18 Jan 2004 16:27 door babette
------------------------------------------------------------------------
het consult
Naar boven
een verse voeding die aansluit op de natuurlijke behoefte van een hond is misschien ietsje duurder maar je spaart op termijn dierenarts rekeningen uit..
ahum....
Geplaatst op 18 Jan 2004 16:27 door babette
------------------------------------------------------------------------
het consult
Naar boven
een verse voeding die aansluit op de natuurlijke behoefte van een hond is misschien ietsje duurder maar je spaart op termijn dierenarts rekeningen uit..
Fijn zo'n opmerking mevr. Hendriks om dan toch nog maar even uw gelijk door iemand zijn strot te duwen bij een heel ander topic. Het gaat hier toch over iets heel anders.
Overigens is NHZ ook niet aangesloten bij de overkoepelende organisatie van verzekeraars. Heb dit van mijn oom vernomen die al bijna 30 jaar een assurantiekantoor heeft. Dit betekent dat ze dus ook niet kunnen worden aangepakt via een geschillencommissie.
Overigens is NHZ ook niet aangesloten bij de overkoepelende organisatie van verzekeraars. Heb dit van mijn oom vernomen die al bijna 30 jaar een assurantiekantoor heeft. Dit betekent dat ze dus ook niet kunnen worden aangepakt via een geschillencommissie.
kreeg net nog de ''onderhouds'' rekening binnen van 11 euro
heb mijn polis opgezegt, de hond is al een oudje en ik krijg nooit wat terug maar betaal dan zogenaamd wel ''onderhoudskosten''
onderhoud??? waarvoor dan????
voor dat papier werk om mijn ingediende rekening weer af te ketsen?
MENSEN BEGIN NOOOOOIT AAN NHZ
heb mijn polis opgezegt, de hond is al een oudje en ik krijg nooit wat terug maar betaal dan zogenaamd wel ''onderhoudskosten''
onderhoud??? waarvoor dan????
voor dat papier werk om mijn ingediende rekening weer af te ketsen?
MENSEN BEGIN NOOOOOIT AAN NHZ
NHZ is inderdaad NIET aangsloten bij het overkoepelend orgaan.
Ze zijn één van de weinige in Nederland. Ik raad iedereen aan om melding te maken bij een geschil bij de consumentenorganen en als je een rechtbijstandsverzekering hebt; schakel die in!!!
Laat de laatste maanden premie terug boeken op je rekening (kaart kun je op het postkantoor krijgen, heel simpel) en STOP met de
maandelijkse betalingen. Je hoort niets meer van ze!!!!!
Ze zijn één van de weinige in Nederland. Ik raad iedereen aan om melding te maken bij een geschil bij de consumentenorganen en als je een rechtbijstandsverzekering hebt; schakel die in!!!
Laat de laatste maanden premie terug boeken op je rekening (kaart kun je op het postkantoor krijgen, heel simpel) en STOP met de
maandelijkse betalingen. Je hoort niets meer van ze!!!!!
Vertel het voort tegen je familieleden, hondenkennissen op de hondenclub enz. enz. dat ze met een GROTE BOOG om NHZ heen moeten gaan.
Het zijn GROTE OPLICHTERS!!!!!
Deze mensen worden rijk met erge ziektes en aandoeningen van onze dieren en onze zorgen.
Het zijn GROTE OPLICHTERS!!!!!
Deze mensen worden rijk met erge ziektes en aandoeningen van onze dieren en onze zorgen.
Ik heb, zo te lezen godzijdank, alleen maar ervaring met Dier & Zorg. En goede ervaringen gelukkig.
Zowel mijn honden als katten zijn daar verzekerd. Mijn kater had blaasgruis en dit ging nog wel een mis. Altijd binnen 4 weken hadden wij ons geld terug. Ik heb meer gedeclareerd dan premie betaald.
De kater is helaas doodgereden. Dier & Zorg hebben per direct de premiebetaling stop gezet en het te veel betaalde bedrag tot op de dag van overlijden teruggestort. Dus ook niet ons de rest van die maand laten betalen, zoals sommige verzekeraars wel doen.
Prima service!
Zowel mijn honden als katten zijn daar verzekerd. Mijn kater had blaasgruis en dit ging nog wel een mis. Altijd binnen 4 weken hadden wij ons geld terug. Ik heb meer gedeclareerd dan premie betaald.
De kater is helaas doodgereden. Dier & Zorg hebben per direct de premiebetaling stop gezet en het te veel betaalde bedrag tot op de dag van overlijden teruggestort. Dus ook niet ons de rest van die maand laten betalen, zoals sommige verzekeraars wel doen.
Prima service!
Zo hoort het ook!!!
Je hebt al verdriet genoeg na het overlijden van je huisdier en als je je dan ook nog druk en nijdig moet gaan maken b.v. zoals op deze mensen van het NHZ te Enschede dan heb je het wel gehad!!!!
Ik heb naast (met mij nog andere kennissen) vele medische zorgen om mijn hond ook nog maandenlang telefoontjes, brieven (aangetekend) faxen ect. ect. een advocaat ingeschakeld die het binnen 2 mnd. rond had; premie terug laten boeken en NIET meer betalen.
Ik heb er nooit meer iets van gehoord maar je zit niet op deze ellende te wachten!!!
Je hebt al verdriet genoeg na het overlijden van je huisdier en als je je dan ook nog druk en nijdig moet gaan maken b.v. zoals op deze mensen van het NHZ te Enschede dan heb je het wel gehad!!!!
Ik heb naast (met mij nog andere kennissen) vele medische zorgen om mijn hond ook nog maandenlang telefoontjes, brieven (aangetekend) faxen ect. ect. een advocaat ingeschakeld die het binnen 2 mnd. rond had; premie terug laten boeken en NIET meer betalen.
Ik heb er nooit meer iets van gehoord maar je zit niet op deze ellende te wachten!!!
Alle verhalen lezende van alle mensen hiervoor (behalve Bassie) doet mijn bloed weer koken.
Zelf hebik 2 honden verzekerd bij dit gajes. Een hond was in 2001 gevallen en een stukje bot afgebroken in zijn voorpoot zeggen ze doodleuk dat dr. Dijkshoorn te Zeist zegt dat dit wel eens erfelijk kan zijn dus de fl. 900,00 wordt NIET vergoed. Na heen en weer schrijven een grote bek krijgen en meer niet.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er geen instantie is die hier niet iets aan kan doen want dit is pure oplichting.
Als zelfs advocaten en de ombudsman het niet redden wie dan wel????
Wellicht moeten we met alle benadeelden en soort van forum oprichten en er voor zorgen dat deze oplichters alsnog uitbetalen en hun verdere bedrijf staken. Dan mag Bassie voorzitter worden van onze groep.
Ben net naar de dierenarts geweest voor een eczeemplek van een van de honden en heb de rekening bij hun ingediend. Zal jullie hiervan op de hoogte houden.
Hoeft niet echt hoor steek die centen maar in je zak en koop er een pot bier voor wat een gezeur.
die eceemplek krijg je waarschijnlijk niet vergoed
ik heb hem in elk geval niet vergoed gekregen.
'
misschien zitten ze daar wel lootjes te trekken wie er wel of niet wat vergoed krijgt.
heb je dijkshoorn niet even aan zijn jas getrokken dan?
ik heb hem in elk geval niet vergoed gekregen.
'
misschien zitten ze daar wel lootjes te trekken wie er wel of niet wat vergoed krijgt.
heb je dijkshoorn niet even aan zijn jas getrokken dan?
Zeg Stef, ik snap niet dat je je rekeningen dan nog opstuurd.
Je heb dus weleens wat vergoed gekregen, anders probeer je het toch niet elke keer weer opnieuw.
Wel heel toevallig he, dat ik dan elke keer het gelukslot heb.
Je heb dus weleens wat vergoed gekregen, anders probeer je het toch niet elke keer weer opnieuw.
Wel heel toevallig he, dat ik dan elke keer het gelukslot heb.
als ik hele kleine rekeningetjes heb van NHZ krijg is ze vergoed.
zijn het bedragen boven de 100 euro dan is er altijd wel een reden waarom dat niet vergoed word
als je dit forum leest kan je stellen dat ''bijna'' iedereen slechte ervaringen heeft met NHZ
misschien heb jij inderdaad altijd het gelukslot
maar als ik ooit weer een andre hond krijg word die verzekerd door Dier&Zorg
zijn het bedragen boven de 100 euro dan is er altijd wel een reden waarom dat niet vergoed word
als je dit forum leest kan je stellen dat ''bijna'' iedereen slechte ervaringen heeft met NHZ
misschien heb jij inderdaad altijd het gelukslot
maar als ik ooit weer een andre hond krijg word die verzekerd door Dier&Zorg
Het dringende advies voor iedereen; laat de laatste paar maanden premie terug boeken (heel eenvoudig, gewoon kaartje halen postkantoor en invullen) en stop met betalen premie.
Je zult mischien een paar dreigbrieven van ze krijgen en dan hoor je niets meer van ze want ze beginnen toch geen juridische procedure omdat ze wel zo slim zijn omdat te laten.
Ik heb een jaar lang met iedereen in Nederland contact gehad die over consumenten/verzekeringszaken gaat en allemaal gaven ze dit advies ook mijn advocaat. Ik heb het advies opgevolgd en er nooit meer iets van gehoord!!!
Deze mensen zijn ronduit CRIMINEEL!!!!
Ik zag op hun site dat die loser van een Henk Lomers (die zichzelf dierenarts noemt terwijl hij nog nooit 1 dag als dierenarts heeft gewerkt) zich laat lenen voor NHZ natuurlijk alleen voor de poen!!!!
Deze man is alleen geintreseerd in het welzijn van dieren als het hem geld oplevert!!!
Je zult mischien een paar dreigbrieven van ze krijgen en dan hoor je niets meer van ze want ze beginnen toch geen juridische procedure omdat ze wel zo slim zijn omdat te laten.
Ik heb een jaar lang met iedereen in Nederland contact gehad die over consumenten/verzekeringszaken gaat en allemaal gaven ze dit advies ook mijn advocaat. Ik heb het advies opgevolgd en er nooit meer iets van gehoord!!!
Deze mensen zijn ronduit CRIMINEEL!!!!
Ik zag op hun site dat die loser van een Henk Lomers (die zichzelf dierenarts noemt terwijl hij nog nooit 1 dag als dierenarts heeft gewerkt) zich laat lenen voor NHZ natuurlijk alleen voor de poen!!!!
Deze man is alleen geintreseerd in het welzijn van dieren als het hem geld oplevert!!!
Ik kreeg vorige week van Dier & Zorg het blad 'Hart voor Dieren' toegestuurd. En wat zag ik? Er stond een advertentie in voor NHZ!
Ziet er gelikt uit! Maar ik ben gelukkig niet bij hun verzekerd!
Had dan van dat tijdschrift ook iets anders verwacht. Maar ja, geld in het laatje is ook wel aardig, waarschijnlijk.
Ziet er gelikt uit! Maar ik ben gelukkig niet bij hun verzekerd!
Had dan van dat tijdschrift ook iets anders verwacht. Maar ja, geld in het laatje is ook wel aardig, waarschijnlijk.
Zoals al verwacht een dag na indiening van de rekening is de claim afgewezen
Wordt vervolgd
Meteen brief terug gestuurd en heb ze verwezen naar artikel 1 van de Polisvoorwaarden Verwondingskosten.op grond van dat er geen aandoening is welke nehoort tot de gedekte risico's of lichaamsdelen van uw verzekeringpakket. Wij verwijzen in deze naar de voorwaarden ziektekostenpolis
Wordt vervolgd
wat heeft de eceemplek met de verwondingenpolis te maken??
en weer mijn vraag, heb je die knuppel in Zeist niet even aangepakt dan?????
maar we zijn niet verbaasd dat je niets betaald krijgt
hou ons op de hoogte ja
groetjes
en weer mijn vraag, heb je die knuppel in Zeist niet even aangepakt dan?????
maar we zijn niet verbaasd dat je niets betaald krijgt
hou ons op de hoogte ja
groetjes