Pagina 2 van 2

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Geplaatst: 28 jul 2015 17:29
door Har06
Liedje200 schreef:Ik heb wel een goede ervaring met subtel. Ik had een lader besteld voor mijn camera. Tijdens levertijd netjes op de hoogte gehouden via de mail van de status van bestelling, en binnen 4 werkdagen (zojuist) in huis. Lader werkt perfect en is zeker een tientje goedkoper dan bij andere zaken. Omdat er veel klachten zijn voelde ik me geroepen om ook even te reageren :)

Reageren staat vrij, hoewel er beroeps prikkers zijn , die weer in het geweer komen :lol:

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Geplaatst: 12 okt 2015 21:08
door Grisjka Nowych
Ik had een andere ervaring met Subtel.
Uiteindelijk na een bestelling bij de kassa geraakt en gekozen voor bankcontact/mister cash.
Buiten het bankkaartnummer werd ook halsstarrig een controlegetal gevraagd.
Dit deed mij denken aan een creditcard.
Argwanend wilde ik niet kiezen voor betaling via creditcard en mijn creditcardnummer prijs te geven.
Reste alleen nog bankoverschrijving vooraf.
De enige geboden mogelijkheid was via internetbankieren.
Dat werd mij te link.
Transactie afgebroken.
Anderen hetzelfde ervaren?

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Geplaatst: 10 jan 2017 10:03
door Ed Apd
Ik heb een goede ervaring. Ik heb een accupack besteld (die bijna nergens te krijgen is) en deze binnen 4 dagen thuis geleverd gekregen. Het pakket is bezorgd met GLS (en was via track & trace te volgen) uit Duitsland.

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Geplaatst: 04 feb 2017 11:26
door madfred
Ik had een accu voor een afstandsbediening (Logitech) besteld en betaald. Na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat het waarschijnlijk lang zou duren voordat de accu geleverd kon worden. Ze stelde voor o het geld terug te storten en mij op de hoogte houden wanneer de accu weer leverbaar zou zijn. Dit heb ik geaccepteerd en na drie dagen was het geld terug op mijn rekening.

Re: Accu besteld bij Subtel.nl

Geplaatst: 28 mar 2018 08:28
door pierre123
Ondanks een veelbelovende slogan dat je je bestelling morgen al in huis hebt na 7 dagen nog niets gehoord of ontvangen. Kreeg wel na een paar dagen een in perfect Nederlands opgestelde - naar later bleek phishing-mail - van de International Card Service met de mededeling dat mijn creditkaart helaas geblokkeerd was en of ik mijn bankgegevens maar even wilde controleren en zo nodig aanpassen.
Was dus kennelijk niet zo slim van me om met mijn creditkaart te betalen. Is de eerste en laatste keer dat ik dat nog doe bij een internettransactie.
Of het met die accu nog goed komt?