LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betaling in termijnen Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jellievrolijk

Re: Betaling in termijnen Wehkamp

Ongelezen bericht door jellievrolijk »

Nou heb de afschriften erop nagekeken, maar er was wel ruimte. Maar ik zal het eens navragen bij de bank.
En verder laat ik het maar even los, ik heb gelukkig altijd nog grotere problemen dan dit. :)
Maar dat is een heel ander verhaal.
Ik denk dat ik even een brief ga opstellen aan de Wehkamp.
Bedankt voor de tips hoor.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Wat u verder kunt doen, is informeren bij consuwijzer of juridisch loket wat redelijk is en wat ze wel en niet zouden mogen doen. U kunt eventueel ook vast een bedrag overmaken dat u wel kunt missen, dit om de goede wil te tonen dat u zeker wel wil betalen. Mocht dit in het allerergste geval via een incassoprocedure voor een rechter komen, spreken dit soort dingen (zoals het zelf contact opnemen waarom er niet is afgeschreven en de welwillendheid tot betalen) wel in uw voordeel.

Het is echt aan te raden dit allerergste geval proberen te voorkomen. Dit zal gepaard gaan met een negatieve BKR en die blijft mensen nog een poosje achtervolgen, zoals uit vele topics blijkt.

ronaldgerrits

Ongelezen bericht door ronaldgerrits »

Slechte garantieservice!
Ik ben al vele jaren klant bij Wehkamp, kleding, huishoudelijke artikelen, meubelen, flatscreen, alles bij Wehkamp gekocht omdat het zo makkelijk is.
Ik heb dit jaar voor het eerst een beroep op de garantie van wehkamp gedaan, mijn gekochte 3-zits bank ziet er uit of hij zo bij het grofvuil kan, alle vorm is er uit en de kussen zijn zo ingezakt dat je op de harde ondergrond zit alle model is er uit ook bij de rugkussens. Nu heb ik een prachtig "garantie certificaat meubelen"bij mijn bank gekregen dus ik dacht "ik zit goed" maar ik zit helemaal niet goed, letterlijk en figuurlijk.
Ik heb een nette brief met foto's en een beschrijving van de klachten naar Wehkamp gestuurd met het verzoek om garantie.
Nou daar hoef je niet mee aan te komen hoor, eerst weken geen reaktie en nadat ikzelf maar weer eens belde kreeg ik een slappe email met voorwaarden voor garantie die zo van de firma List en bedrog konden zijn.
Er kan iemand komen kijken maar de beoordelingskosten zijn 90 euro. Verkleuren en zachter worden van de kussens ontstaan volgens Wehkamp door verkeerd gebruik, overbelasting, zonlicht of transpiratie en vallen niet onder de garantie. Schandalig je gebruikt een bank toch om op te zitten!
Ik houdt mijn hart vast dat er niet iets met mijn flatscreen of andere artikelen gebeurd. Wijze les, koop geen meubelen bij Wehkamp!

Webcarewehkamp.nl

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Geachte mevrouw JellieVrolijk,

Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: fritspieters@wehkamp.nl

Webcarewehkamp.nl

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: fritspieters@wehkamp.nl

Gesloten