LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg Vman

Als ik overal overdreven op ging letten moest ik vast ook naar een psycholoog :P

Er zijn wel beroerdere dingen om tegen te komen als Katte-sjit hoor:
-gebruikte condooms op het kinderplaatsje?
-gebruikt maandverband in de bosjes?
-hondenpoep door loslopende honden?
-onder het rijden weggegooide Mac Donalds verpakkingen?

Jeetje zeg, als we toch overal op moesten letten... misschien kunnen we dan wel collectief naar een psych gaan :P :roll:

Poesiemauw

Re: katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ongelezen bericht door Poesiemauw »

Ik als kat voel mij gediscrimineerd. Dhr Vman heeft al meerdere malen gedreigd mij te verdrinken en/of zijn hond op mij af te sturen. Dat terrwijl ik als degelijk opgevoedde kat mij dagelijkse behoefte in de kattebak doe. Nou als je dan als kat buiten rondloopt is het geweldig dat er een gigantische kattebak beschikbaar is ^_ ^

Ik wil de gemeente Eindhoven hier hartelijk voor bedanken, ik hoop alleen dat ze die kinderen uit mijn kattebak willen halen, daar het zeer onhygienisch is om andere zoogdieren in mijn ontlastig te laten spelen.

Wellicht dat de gemeente Eindhoven een gescheiden kaatbak kan maken, of een overdekte bak voor de andere zoogdieren?

Meooow :3

Poesiemauw

Re: katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ongelezen bericht door Poesiemauw »

Sorry voor de spelfouten, maar als kat een toetsenbord hanteren is nogal lastig.....

Meoooow :3


inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ongelezen bericht door inxsnl »

Niks mis met de starter van dit topic.
Katten en Honden moeten geweerd worden van openbare ruimten

Gast

Re: katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ongelezen bericht door Gast »

ja maar de starter heeft overal zo zijn opmerkelijke problemen en weet ook iedereen tegen de haren in te strijken. :lol:

ik wil ook van een ander zijn dieren geen overlast.
gelukkig woon ik erg landelijk, ik denk dat de frustratie in een dorpskern of stad groter zal zijn.
mijn kinderen hoeven niet naar het speeltuintje achter een woonwijk, we hebben onze eigen speeltuin.
zonder kattenzooi en loslopende honden..ja, dr lopen wel honden, maar niet in de tuin.

ik werk ook graag in de tuin, en kan me de ellende wel voorstellen als je in de sjit van andermans kat zit te graaien.
gelukkig heb ik ook hier geen wekelijkse ervaring mee doordat er 5 honden+hondjes rondlopen. geen kat die zich hier waagt.
wel moet ik zelf met een poepschep ons eigen terrein af.
anders kom ik ook om in de str*nt.
ik kan het slecht hebben, als er dan toch een wandelaar langs komt met zijn hond dat ze hun hond tegen onze heg laten pissen.
die is al helemaal geel geworden. het is immers niet alleen zijn hond die het doet, de eerst volgende reu doet het ook, en de volgende ook.. enz enz.

ook ruimen ze de poep die hun hond bij ons voor neerlegd niet op.
is kennelijk niet nodig als je een polderachtige wandeling maakt.
zo heb je van alles wat te zeggen, van honden & katten.
en het liefst heb ik van geen van beide overlast.
mensen moeten hun eigen dieren onderhouden, dus zowel hond als kat, en zorgen dat een ander er geen overlast van heeft.

ikbengastis

Re: katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ongelezen bericht door ikbengastis »

honden kun je in je eigen tuin laten schijten, katten zijn dr al vandoor voordat je het doorhebt :)

Gast

Re: katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ongelezen bericht door Gast »

Een hond maakt je vlas
Hoe doe je dat dan ??

Gast

Re: katten in de openbare zandbak? besmettelijke ziektes

Ongelezen bericht door Gast »

nou, gewoon .... euh..... :oops:

Gesloten