LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 25 kilo afvallen in een half jaar; anorexia?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: 25 kilo afvallen in een half jaar; anorexia?

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Katja
Het eten heeft wel degelijk te maken met anorexia te maken.Het zijn verschillende simtonen,en er veel meer dingen aan de hand zijn .Het eten of niet springt er heel erg uit en men zou er goed aan doen om het heel serieus te nemen.En voor de ex anorexia patient petje af voor jou want het is een hele lange weg die je hebt ondergaan om er weer bovenop te komen.iK HEB ER ZELF VAN HEEL DICHTBIJ mee gemaakt wat het betekend om het te hebben.En vooral de naaste lijden daar heel intens onder.Vergeet dat nooit!!Het is een heel proces voordat de familie het doorheeft.Gelukkig zijn we er op tijd bij maar vergeet ook niet dat je het risico loopt dat er terug val is en niet een keer maar meerdere keren.En je blijft er toch wel heel attent op,dat kan ik je verzekeren .Wij zullen altijd zoveel mogelijk steunen ten alle tijden en hopendat het goed zal gaan.En mocht het ooit iets minder zijn dan staan wij er voor haar dag en nacht.Maar een ding neem het intensief serieus anders moet je niet op reageren.Allenmaal heel veel sterkte en liefde gewenst en die mevr ex ik heb heelveel bewondering voor je en ga zo door en ik hoop voor iedereen die ermee temaken krijgt of heeft
er voor die persoon te zijn wanneer dan ook!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een moeder die weet waarover ze praat

Gast

Re: 25 kilo afvallen in een half jaar; anorexia?

Ongelezen bericht door Gast »

Ex anorexia meisje ik hoop dat er ook voor jou altijd een vangnet klaar zal staan dat is er voor onze dochter ook .Het blijft altijd in mijn achterhoofd als moeder aan wezig.Die angst is er gewoon bij mij maar het gaat goed god zij dank maar het vangnet staat er.Dag meisje ex anorexia.Heel veel groetjes en toch een fijn leven voor jou gewenst.En alle geluk van de wereld voor je en voor alle patienten die bezig zijn om uit die put te komen.Heel veel sterkte en moed
... Moos

Gast

Re: 25 kilo afvallen in een half jaar; anorexia?

Ongelezen bericht door Gast »

moos wat ben je toch een lieverd

katja

Re: 25 kilo afvallen in een half jaar; anorexia?

Ongelezen bericht door katja »

Iemand heeft mijn verkeerd begrepen. Ik weet alles van anorexia af, want heb het namelijk zelf ondervonden.

Een vreselijke lijdensweg, maar je komt er extra sterk uit.


Daarom voor iedereen, blijf moed houden, ook al lijkt heel de wereld zwart en zou je het liefst in je bed willen blijven. Vecht ervoor, je komt er!

Ook ouders of andere familieleden of vrienden, probeer er altijd voor diegene te zijn. Probeer te laten zien dat het niet om je uiterlijk gaat maar vooral het innerlijk van de mens zo belangrijk is.

Sterkte

Gast

Re: 25 kilo afvallen in een half jaar; anorexia?

Ongelezen bericht door Gast »

nee het is niet gezond wat je eet,en het lijkt me ook niet echt lekker ook,vergeet niet dat je moet genieten van je leven,je kan zo dood zijn en dan?heb je aan de olvarit gezeten....
begin lekker met yoghurt met muesli,en neem s`middags 2 bruine boterhammen met magere jam,stukje fruit erbij...
s`avonds groente uit het nat,met 100 gram vlees,aardappeltje erbij..
en dan s`avonds nog een stukje fruit....
wedden dat het zo ook gaat?en hier mag je best van uitwijken hoor!!!
geniet van je leven en maak geen drama van het eten!!! :) heel veel succes ermee!

Indira
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mar 2005 16:11

Re: 25 kilo afvallen in een half jaar; anorexia?

Ongelezen bericht door Indira »

conclusie.....anorexia! Ik heb ook anorexia ook gehad en at ook babyvoeding..en het wordt steeds erger,.....dus ren bij wijze van spreken naar de psycho!

Gesloten