Wie zegt dat het aan V&D ligt, kan ook aan de post liggen.Erwin uit Oosterhout schreef:Dat is fijn.Volgens de wetgeving is het zo dat de prijs geldend is ten tijden van sluiten van de koop.
Dat het product een paar dagen later goedkoper wordt, is niet van belang.
Afspraak is levertijd 1 -3 dagen.
Die afspraak komen ze niet na.
Als ze een afspraak niet na komen is dat gelijk een goede reden om iets anders te compenseren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jas gekocht bij V&D webwinkel, dag na levering goedkoper.
Re: Jas gekocht bij V&D webwinkel, dag na levering goedkoper.
-
En dan mag de klant dus stellen dat zijn product maar goedkoper moet worden?Erwin uit Oosterhout schreef:Dat is fijn.Volgens de wetgeving is het zo dat de prijs geldend is ten tijden van sluiten van de koop.
Dat het product een paar dagen later goedkoper wordt, is niet van belang.
Afspraak is levertijd 1 -3 dagen.
Die afspraak komen ze niet na.
Als ze een afspraak niet na komen is dat gelijk een goede reden om iets anders te compenseren.
Dat is natuurlijk onzinnig.
Overigens zal ergens op de site heus wel een disclaimer staan dat de aangegeven levertijd een indicatie is, en dat hier geen rechten aan kunnen worden ontleend.
Juist om dit soort geneuzel te voorkomen.
-
Zie TS
Dat vind ik toch niet zo netjes en daar kunnen ze best iets tegenover stellen.
Dus ze zetten op de site 1 - 3 dagen en als je besteld wordt het gelijk verlengd.Na afrekenen kreeg ik een bevestigings mail waarin stond dat de levertijd 1 november zou zijn (2 weken langer dan vermeld stond)
-
Nou, ik zou niet weten waarom.Erwin uit Oosterhout schreef:Zie TSDus ze zetten op de site 1 - 3 dagen en als je besteld wordt het gelijk verlengd.Na afrekenen kreeg ik een bevestigings mail waarin stond dat de levertijd 1 november zou zijn (2 weken langer dan vermeld stond)
Ik heb op de site gekeken bij 'klantenservice' en er staat duidelijk dat het over de verwachte levertijd gaat.
Dus als het anders uitpakt dan verwacht (wat dus mogelijk is) dan hoeft V&D niet te compenseren.
-
De verwachte levertijd is geen 1 - 3 dagen, maar langer.Nou, ik zou niet weten waarom.
Ik heb op de site gekeken bij 'klantenservice' en er staat duidelijk dat het over de verwachte levertijd gaat.
Dus als het anders uitpakt dan verwacht (wat dus mogelijk is) dan hoeft V&D niet te compenseren.
Op het moment dat je gaat bestellen staat er 1 - 3 dagen.
Zodra je besteld krijg je een e-mail waarbij bij de verwachte levertijd gelijk 2 weken bij opgeteld wordt.
Dat weten ze al voordat je besteld. Je wordt gewoon belazerd.
Jas retour sturen, en opnieuw bestellen voor de lagere prijs.
Eerst even het topic lezen Rema
Dat vind ik onbeschoft en a-sociaal.Rema schreef:Jas retour sturen, en opnieuw bestellen voor de lagere prijs.
-
Mailtje sturen en vragen waar die jas nou blijft...
De pakketdienst wilt nog wel eens lang doen om het pakketje bezorgt te krijgen.adSolvendum schreef:Mailtje sturen en vragen waar die jas nou blijft...