Als TS voor zichzelf Triumpf evt. op de zwarte lijst zet, oké als 1 slechte ervaring voor haar doorslaggevend is voor de rest van haar leven, best, maar om dan als advies op een forum te zetten 'koop geen BH van Triumph' gaat me te ver. Met name ook omdat het hier op Radar nu niet bepaald overloopt van slechte-ervaringen-met-Triumph topics.alfatrion schreef:Dat is helemaal terecht als je het mij vraagt. Triumph heeft er voor bij herhaling voor gekozen om een garantieclaim af te wijzen zonder voldoende gemotiveerde onderbouwing terwijl op haar wel de bewijslast rust.Jolijn schreef:Mijn tip: koop geen BH van Triumph
Het is natuurlijk niet leuk als een dure BH al gauw kapot gaat.
Maar om nu op basis van 1 negatieve reactie (ook voor jou blijkbaar de eerste keer in je BH leven) Triumph op de zwarte lijst te zetten......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen garantie/service bij Triumph
Re: Geen garantie/service bij Triumph
Re: Geen garantie/service bij Triumph
Achja eentje moet de eerste zijn natuurlijk.Jolijn schreef:..Met name ook omdat het hier op Radar nu niet bepaald overloopt van slechte-ervaringen-met-Triumph topics.
Kan de redenatie overigens wel volgen hoor. 1 slecht product is niet altijd aanleiding om een heel merk/bedrijf maar in de ban te doen. Ik heb ook wel eens met de kaas van de appie gehad, dat deze voor de uiterste houdbaarheidsdatum beschimmeld was vanwege een verpakking die niet luchtdicht bleek. Werd wel goed opgelost en voor mij zeker geen reden om de heel appie maar te vermijden en zelfs de betreffende kaas niet.
Ik kan de redenatie van TS ook wel volgen. Het gaat erom hoe een klacht wordt opgelost en dat spreekt dan wel voor de handelwijze van het hele bedrijf. De klacht wordt tot 2 maal toe wegens erg vage redenen klakkeloos afgewezen en waarschijnlijk zelfs ten onrechte.