Waarom zou ik moeten betalen voor een afsluiting van iets waar ik niet voor getekend heb? Geloof je zelf dat dit waar is?en als je er niet om hebt gevraagd kan je ook verzoeken de aan sluiting te verwijderen door de kabel maatschappij (wel de kosten daarvoor betalen)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis televisie?
-
witte angora
Re: Gratis televisie?
Doe eens een link dan naar een wetsartikel waar dat in staat. Want ik geloof je niet op je blauwe ogen.electomonteur schreef:de gene die reageren met de stelling dat je niet hoeft te betalen voor iets waar je niet om gevraagd en voor getekend hebt. hebben het verkeerd
Willens en wetens zonder betaling TV kijken is een utopie,Ziggo zal het signaal inmiddels wel afgesloten hebbengrun schreef:Doe eens een link dan naar een wetsartikel waar dat in staat. Want ik geloof je niet op je blauwe ogen.electomonteur schreef:de gene die reageren met de stelling dat je niet hoeft te betalen voor iets waar je niet om gevraagd en voor getekend hebt. hebben het verkeerd
Ziggo sluit af na een bepaalde periode. Kan soms wel langer dan een jaar duren. Daarna moet je €60,- aansluitkosten betalen om de prik er weer op te krijgen.
Normaliter sturen ze wel netjes een brief dat het signaal eraf gaat.
Ze berekenen geen kosten over de periode dat er mogelijk niet betaald is. Geheime camerateams, richtmicrofoons en undercover agenten heb ik nog nooit gezien. Wellicht dat Ziggo onderdeel uitmaakt van de AIVD, wie zal het zeggen
Normaliter sturen ze wel netjes een brief dat het signaal eraf gaat.
Ze berekenen geen kosten over de periode dat er mogelijk niet betaald is. Geheime camerateams, richtmicrofoons en undercover agenten heb ik nog nooit gezien. Wellicht dat Ziggo onderdeel uitmaakt van de AIVD, wie zal het zeggen
Simpel, de vorige bewoner is vergeten het op te zeggen. Formeel staat het contract nog op zijn naam. Maar ik raad je aan er toch melding van te maken bij de vorige eigenaar, het gaat vanzelf een keer mis en dan krijg jij de rekening gepresenteerd.brambeukers1 schreef:Recentelijk verhuisd en het blijkt dat er al 25 zenders op de kabel zitten.
We hebben hier nooit voor betaald.
Hoe is dat mogelijk? Is dat blijvend?
De vorige eigenaar zal wel betaald hebben, Ziggo meldt zich op korte termijn met een factuurolaf79 schreef:Simpel, de vorige bewoner is vergeten het op te zeggen. Formeel staat het contract nog op zijn naam. Maar ik raad je aan er toch melding van te maken bij de vorige eigenaar, het gaat vanzelf een keer mis en dan krijg jij de rekening gepresenteerd.brambeukers1 schreef:Recentelijk verhuisd en het blijkt dat er al 25 zenders op de kabel zitten.
We hebben hier nooit voor betaald.
Hoe is dat mogelijk? Is dat blijvend?