duiner schreef:wat er achter de schermen zich afspeelt komt niet in het openbaar en zeker niet op dit rare forum
als je dit een raar forum vindt, wat moet je dan hier ?
Als je in het openbaar niet verifieerbare zaken zit te verspreiden, maak je je schuldig aan smaad en laster.. Ik zou de tandarts dan adviseren om je richting de rechter te krijgen !
duiner schreef:
wat er achter de schermen zich afspeelt komt niet in het openbaar en zeker niet op dit rare forum
In meerdere reacties laat je merken dat jij dit forum niks vind en geloof me , dat mag. Vraag mezelf dan wel af waarom je nog steeds elke dag aanwezig bent en reageert, er niemand die je dwingt op het forum te komen hoor.
duiner schreef:
wat er achter de schermen zich afspeelt komt niet in het openbaar en zeker niet op dit rare forum
In meerdere reacties laat je merken dat jij dit forum niks vind en geloof me , dat mag. Vraag mezelf dan wel af waarom je nog steeds elke dag aanwezig bent en reageert, er niemand die je dwingt op het forum te komen hoor.
waar moet hij/zij dan deze zinloze topics neergooien?
angel1978 schreef:.. Ik zou de tandarts dan adviseren om je richting de rechter te krijgen !
ik eerder hem , en hij weet wel waarvoor....
dat is dus achter de schermen al afbehandeld
..
Je hebt dit achter de schermen afgehandeld zoals je schrijft dan is dit topic zowieso volledig overbodig, dan had je dit topic ook niet hoeven openen.
Schrijf de moderator een pb met dat dit topic verwijderd kan worden.
Overigens als je dit maar een raar forum vind waarom kom je dan hier ?
Is niet verplicht hoor