LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jas verknipt / geen vergoeding
Re: jas verknipt / geen vergoeding
............ ........ fout gegokt ...............
toch bedankt......... en ook een goed weekend ......
7577 GB en heb Naald en Draad wel degelijk overgenomen.
Nel
Nel
Hoi.
Ik ben een vriendin van Nel geweest. Zij woont ergens in de buurt van Amersfoort. Meer mag ik niet zeggen hier!
Trouwens Nel, er is nog steeds iemand op zoek naar jou. laat eens wat van je horen dan!
Mei.
Ik ben een vriendin van Nel geweest. Zij woont ergens in de buurt van Amersfoort. Meer mag ik niet zeggen hier!
Trouwens Nel, er is nog steeds iemand op zoek naar jou. laat eens wat van je horen dan!
Mei.
Beste Mei,
Ik woon in Oldenzaal en wie ben jij dan. Ik ben Nel en weet niet wat je brabbelt
Ik woon in Oldenzaal en wie ben jij dan. Ik ben Nel en weet niet wat je brabbelt
Nou sorry hoor! Ik wist niet dat je kwaad werd? Dan ben jij niet mijn vriendin Nel, maar een andere Nel zeker. Excu moi.
Mei.
Mei.
De naald en draad waar ik het over heb is niet in Oldenzaal gevestigd.
Oldenzaal valt ook niet onder het hof van twente.
Waar precies wel... kan ik i.v.m. een eventuele aansprakelijkheids stelling beter niet vertellen, dat heeft mijn advokaat me verteld. Dus ik wil mijn eigen glazen liever niet ingooien. Maar de dame van Naald en Draad heeft mijn naam en adres dus die kan altijd contact met mij opnemen En haar grove fout herstellen....
Oldenzaal valt ook niet onder het hof van twente.
Waar precies wel... kan ik i.v.m. een eventuele aansprakelijkheids stelling beter niet vertellen, dat heeft mijn advokaat me verteld. Dus ik wil mijn eigen glazen liever niet ingooien. Maar de dame van Naald en Draad heeft mijn naam en adres dus die kan altijd contact met mij opnemen En haar grove fout herstellen....
...... stom... vergeten in te loggen... bovenstaand stukje is door mij geschreven...
komt Anet uit big-brother daar ook niet vandaan?
nee uit het big-brother huis
Astrid,
Ik heb een vraag. Heb je in de tussentijd al een nieuwe jas gekocht? Dat mag wel met dit koude weer, brrr.
groet Appel70.
Ik heb een vraag. Heb je in de tussentijd al een nieuwe jas gekocht? Dat mag wel met dit koude weer, brrr.
groet Appel70.
Ja maar die is te kort en laat ze nu langer maken, juist door dezelfde die haar heeft verknipt