De emotionele waarde van een knuffel voor een kind is inderdaad niet te vergelijken met de veelal financiële waarde van een elektrische tandenborstel. Aan de andere kant kan ik het hygiëne argument ook wel begrijpen, in de meeste gevallen zijn knuffels eigenlijk vaak maar 'vieze' dingen en 'viezer' dan de gemiddelde tandenborstel. Dus kan een beetje begrijpen als de knuffel al weggegooid was.sephora30 schreef:Vind ik ook geen vergelijking met een tandenborstel.
Hier kregen ouders te horen dat het ding opgestuurd zou worden. Dan is het wel zo netjes dit inderdaad ook te doen en zeker niet netjes om iets te beloven en vervolgens niet te doen. Toch een beetje jammer dat zo'n kindje zo vroeg al moet leren dat soms beloftes niet nagekomen worden.
Ook ben ik het wel een beetje eens met de mensen die hier zeggen dat het leed door de ouders in stand is gehouden. Het is inmiddels 4 maanden geleden en het grootste leed had al lang achter de rug kunnen zijn en ja ze zijn het uiteindelijk zelf vergeten. Zulke belangrijke dingen check je een keer extra.
Wat ik wel een beetje raar vind, is dat de knuffel pas na 11 uur rijden wordt vermist. Ik zou verwachten dat als kind in de auto gezet wordt voor zo'n lange rit men ook controleert of de knuffel binnen handbereik ligt. Ik zou ook verwachten dat de knuffel veel eerder vermist wordt.
Overigens vraag ik me ook af of zoonlief de knuffel nog accepteert als zijn knuffel als deze nu nog binnen zou komen. Grote kans dat de knuffel heel anders 'ruikt' en 'voelt'.