LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwbouwappartement wel of niet huren

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
specialme

Re: nieuwbouwappartement wel of niet huren

Ongelezen bericht door specialme »

Ik heb de woning afgeslagen, vond het heel moeilijk maar ben nu opgelucht, het is inderdaad niet te doen. Ik had nog op een woning gereageerd samen met nog 200 anderen en ik was als 14e aan de buurt maar ik heb de keus degene voor me zijn afgehaakt en ik kom nu in aanmerking. De huur totaal is 481 euro . Het is een 3 kamer appartement de woningen zijn 10 jaar oud. Het is een leuke woning met een zonnig balkon en een rustige buurt. Degene die voor me waren hadden ook op de nieuwbouwappartementen gereageerd en deze woning afgezegd. Wat zouden jullie doen?

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

specialme schreef:Ik heb de woning afgeslagen, vond het heel moeilijk maar ben nu opgelucht, het is inderdaad niet te doen. Ik had nog op een woning gereageerd samen met nog 200 anderen en ik was als 14e aan de buurt maar ik heb de keus degene voor me zijn afgehaakt en ik kom nu in aanmerking. De huur totaal is 481 euro . Het is een 3 kamer appartement de woningen zijn 10 jaar oud. Het is een leuke woning met een zonnig balkon en een rustige buurt. Degene die voor me waren hadden ook op de nieuwbouwappartementen gereageerd en deze woning afgezegd. Wat zouden jullie doen?
Ben je al naar het appartement gaan kijken hoe het eruit ziet etc ?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

vogels schreef:
Wat zouden jullie doen?
Als de woning je bevalt: lekker deze nemen. Goed betaalbaar, mede dankzij de huurtoeslag waar je bij deze huur van een kleine 500,- euries, recht op hebt. Je kunt even een proefberekening maken op http://www.toeslagen.nl om te zien op hoeveel huurtoeslag je ongeveer recht hebt (vergeet je vakantiegeld niet mee te nemen in de berekening).

mee eens, als je er een goed gevoel bij hebt en het gezien hebt dan doen , redelijke prijs voor huur en je kan nog normaal leven.

specialme

Ongelezen bericht door specialme »

Ik heb de woning bekeken iemand van de woningbouw ging mee maar het was laat in de middag en nogal donker. De volgende dag weer bekeken midden op de dag. het is een leuk appartement het voelde meteen ook goed, is zeker iets gezelligs van te maken. En vandaag de beslissing genomen dat ik het ga doen. Kan de luxaflex overnemen en de halve maantjes op de trap. Ben er helemaal happy mee en blij dat het zo gelopen is. Degene die ook op deze woning gereageerd hebben reageerden ook op de nieuwbouwappartementen en hebben het andere appartement afgeslagen daardoor, anders was ik natuurlijk nooit in aanmerking gekomen als veertiende in de rij. Allemaal bedankt voor het meedenken.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Gefeliciteerd met je nieuwe woning !
Maak er wat leuks van.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Chocomelk schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe woning !
Maak er wat leuks van.
Inderdaad!

Ik denk dat deze huurprijs wel wat verstandiger is, geeft toch iets meer ruimte financieel gezien. Vergeet niet de gewijzigde gegevens aan de belastingdienst door te geven ivm de huurtoeslag.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Gefeliciteerd en geniet er van , maak er wat leuks van.

Gesloten