Erwin uit Oosterhout schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat het CENTENparcs op deze wijze mensen benaderd.
Het blijft misleidend.
Dan legt u het toch voor aan de Reclame Code Commissie.
Persoonlijk ben ik iemand bij wie alle alarmbellen afgaan als ik het woordje 'gratis' hoor en duik ik meteen in de regeltjes. Ook bij allerlei acties van het een of het ander waar ik interesse in heb, lees ik altijd direct de voorwaarden.
Persoonlijk ben ik iemand bij wie alle alarmbellen afgaan als ik het woordje 'gratis' hoor en duik ik meteen in de regeltjes. Ook bij allerlei acties van het een of het ander waar ik interesse in heb, lees ik altijd direct de voorwaarden.
Precies en dat zou nu net niet zo moeten zijn.
Je vertrouwt dus niemand en weet dat gratis niet gratis is.
Erwin uit Oosterhout schreef:Precies en dat zou nu net niet zo moeten zijn.
Je vertrouwt dus niemand en weet dat gratis niet gratis is.
Nou dat is wel erg zwart-wit, er zijn best mensen waar ik vertrouwen in heb.
Bovendien is gratis soms ook wel gratis maar wel heel vaak onder bepaalde voorwaarden en als me de voorwaarden niet aanstaan is het klaar.
Het is in deze ook wel logisch dat gratis niet echt gratis is, zou ook niet leuk zijn voor de gasten van het park als het zwembad ineens overspoeld wordt met gratis zwemmende gasten.
Het is in deze ook wel logisch dat gratis niet echt gratis is, zou ook niet leuk zijn voor de gasten van het park als het zwembad ineens overspoeld wordt met gratis zwemmende gasten.
Voor ons is het logisch voor TS niet , die wou gratis, alsnog kan die dan een of ander kanaal nemen, dat is gratis.
ciske schreef: Voor ons is het logisch voor TS niet , die wou gratis, alsnog kan die dan een of ander kanaal nemen, dat is gratis.
Volgens mij mag je niet zomaar in elk kanaal zwemmen.. is bovendien wel een beetje fris in deze tijd zeker in vergelijking met een subtropisch zwemparadijs..
ciske schreef: Voor ons is het logisch voor TS niet , die wou gratis, alsnog kan die dan een of ander kanaal nemen, dat is gratis.
Volgens mij mag je niet zomaar in elk kanaal zwemmen.. is bovendien wel een beetje fris in deze tijd zeker in vergelijking met een subtropisch zwemparadijs..
Je hebt ze er bij die op 1 januari de plons in duiken... heb ik ook een keer gedaan, jaren geleden...
Je hebt ze er bij die op 1 januari de plons in duiken... heb ik ook een keer gedaan, jaren geleden...
Dat is wel iets voor TS
Volgens mij mag je niet zomaar in elk kanaal zwemmen.. is bovendien wel een beetje fris in deze tijd zeker in vergelijking met een subtropisch zwemparadijs
Tja maar het is wel gratis, dan moet die het frisse ook op de koop toe nemen
sephora30 schreef:Er had boven de mail moeten staan...........................2e kaartje gratis.
Dan was het gelijk duidelijk geweest.
Klopt dat was ook veel duidelijker geweest.
Hoe dan ook ik vraag me nog steeds af wat TS belet een klacht in te dienen bij de RCC? Alleen hier klagen zet niet zoveel zoden aan de dijk. Wat dat betreft is de TS van het dit topic wel te prijzen. Hij stoorde zich ook aan een misleiding en diende een klacht in.
ciske schreef:Tja maar het is wel gratis, dan moet die het frisse ook op de koop toe nemen
Niet als je een fikse bekeuring krijgt, dan is zwemmen in meerdal goedkoper.