nadia2006 schreef:
Ik ben gewoon niet met de service te vreden en uh... online lees ik er meer over dus ik ben niet de enige hiero.
Kan men gewoon niet op mijn vraag reageren.
snepke: het is heel fijn voor je dat je goede ervaring ermee hebt maar zou jij je meer op mijn verhaal willen focussen inplaats jezelf mee te laten drijven met hoe goed jij behandelt word.
Ik ben geen crimineel en als zij mij daarvoor aanzien hebben ze een groter probleem want ik ben van top tot teen clean!! De Rabobank reageert waarschijnelijk zo omdat ik dus vandaag een groot bedrag eruit heb gehaald en ik wilde geen reden op geven. Natuurlijk staat er een melding vermeld onder mijn rekeningnummer dat ik dus de 30ste dit zou moet komen sluiten. Maar Mevrouw vond dat ik het nu maar moest doen inplaats van wachten tot de 30ste. Zij besloot dus mijn rekening te blokkeren zodat ik niet bij mijn geld kan komen. Zeer waarschijnelijk heeft ze gedacht dat ik zou happen en zou ondertekenen zodat ik mijn geld zou krijgen. (In mijn ogen zag ik het als een chantage)Maar dit heb ik niet gedaan. Wat hun daar bespreken of denken over mij dat weet ik niet en intresseerd mij weinig. IK wil gewoon dat zij zich aan hun afspraak hadden gehouden dan was er niets aan de hand. Het is vandaag pas de 25ste dus ik zag het probleem niet.
Ik heb ook al vaker een groot geld bedrag gehaald bij de Rabobank, mij hebben ze nog nooit gevraagd waar ik dat voor nodig heb.
Mischien werkt de rabobank samen met de politie om te kijken waarvan dat grote geldbedrag is binnen gekomen en om te kijken of ze er achter kunnen komen wat je er mee gaat doen, want tenslotte betaal je tegenwoordig veel met internetbankieren is wel zo veilig ipv met een groot geld bedrag over straat te lopen.
nadia2006 schreef:
Ik zie nergens op het forum dat de tegenstander ook even zijn verhaal komt doen. Bovendien ging ik er vanuit dat ik hier geholpen zou worden en advies zou krijgen. Daar is dit forum toch voor? Zo niet dan ben ik meteen weer weg want tot nu toe krijg ik hier alleen trieste reactie's.
U krijgt van diverse mensen antwoorden maar dat u die antwoorden niet aan staan kunnen die mensen niets aan doen.
Chocomelk schreef:U hebt het er verder niet over hoe het is afgelopen met de aangifte die tegen u loopt.
Als de bank mij zou oproepen en op de hoogte is gesteld dat ik iemand opgelicht zou hebben en dat is niet gebeurd dan zou ik de bank dat zeer netjes uit leggen maar niet meteen gaan roepen van dan ga ik hier wel weg bla bla bla.
Ik zelf heb geen klachten over de rabobank en ben er tot op heden zeer tevreden over.
Nou ben al dik een maand verder heb niets vernomen van de politie dus ik verspil daar mijn tijd niet aan. Voor mij was dat gesprek ook "Druppel die de emmer deed overlopen"
Jij ook van harte gefeliciteerd ben erg blij met je o zo goede contacten met rabobank. Maar ook over jouw hebben het nu niet.
nadia2006 schreef:
Ik zie nergens op het forum dat de tegenstander ook even zijn verhaal komt doen. Bovendien ging ik er vanuit dat ik hier geholpen zou worden en advies zou krijgen. Daar is dit forum toch voor? Zo niet dan ben ik meteen weer weg want tot nu toe krijg ik hier alleen trieste reactie's.
Dan zou ik maar weggaan,de reacties staan je niet aan.
Moeten we met je meehuilen dan?
Geen zin in
Chocomelk schreef:U hebt het er verder niet over hoe het is afgelopen met de aangifte die tegen u loopt.
Als de bank mij zou oproepen en op de hoogte is gesteld dat ik iemand opgelicht zou hebben en dat is niet gebeurd dan zou ik de bank dat zeer netjes uit leggen maar niet meteen gaan roepen van dan ga ik hier wel weg bla bla bla.
Ik zelf heb geen klachten over de rabobank en ben er tot op heden zeer tevreden over.
Nou ben al dik een maand verder heb niets vernomen van de politie dus ik verspil daar mijn tijd niet aan. Voor mij was dat gesprek ook "Druppel die de emmer deed overlopen"
Jij ook van harte gefeliciteerd ben erg blij met je o zo goede contacten met rabobank. Maar ook over jouw hebben het nu niet.
Jij van harte gefeliciteerd dat jij geen goede contakten hebt met de rabobank.
Tjee wat is dat nu voor een antwoord !?
Mensen mogen ook aangeven als ze wel tevreden zijn !
nadia2006 schreef:
Ik zie nergens op het forum dat de tegenstander ook even zijn verhaal komt doen. Bovendien ging ik er vanuit dat ik hier geholpen zou worden en advies zou krijgen. Daar is dit forum toch voor? Zo niet dan ben ik meteen weer weg want tot nu toe krijg ik hier alleen trieste reactie's.
U krijgt van diverse mensen antwoorden maar dat u die antwoorden niet aan staan kunnen die mensen niets aan doen.
o ja waar zie jij dan de antwoord op mijn vraag: Kan ik de bank aanklagen omdat zij zomaar mijn rekening hebben geblokkeert en de gemaakte afspraken hebben genegeert.
nadia2006 schreef:
Ik ben gewoon niet met de service te vreden en uh... online lees ik er meer over dus ik ben niet de enige hiero.
Kan men gewoon niet op mijn vraag reageren.
snepke: het is heel fijn voor je dat je goede ervaring ermee hebt maar zou jij je meer op mijn verhaal willen focussen inplaats jezelf mee te laten drijven met hoe goed jij behandelt word.
Ik ben geen crimineel en als zij mij daarvoor aanzien hebben ze een groter probleem want ik ben van top tot teen clean!! De Rabobank reageert waarschijnelijk zo omdat ik dus vandaag een groot bedrag eruit heb gehaald en ik wilde geen reden op geven. Natuurlijk staat er een melding vermeld onder mijn rekeningnummer dat ik dus de 30ste dit zou moet komen sluiten. Maar Mevrouw vond dat ik het nu maar moest doen inplaats van wachten tot de 30ste. Zij besloot dus mijn rekening te blokkeren zodat ik niet bij mijn geld kan komen. Zeer waarschijnelijk heeft ze gedacht dat ik zou happen en zou ondertekenen zodat ik mijn geld zou krijgen. (In mijn ogen zag ik het als een chantage)Maar dit heb ik niet gedaan. Wat hun daar bespreken of denken over mij dat weet ik niet en intresseerd mij weinig. IK wil gewoon dat zij zich aan hun afspraak hadden gehouden dan was er niets aan de hand. Het is vandaag pas de 25ste dus ik zag het probleem niet.
Ik heb ook al vaker een groot geld bedrag gehaald bij de Rabobank, mij hebben ze nog nooit gevraagd waar ik dat voor nodig heb.
Mischien werkt de rabobank samen met de politie om te kijken waarvan dat grote geldbedrag is binnen gekomen en om te kijken of ze er achter kunnen komen wat je er mee gaat doen, want tenslotte betaal je tegenwoordig veel met internetbankieren is wel zo veilig ipv met een groot geld bedrag over straat te lopen.
Nou dan doen ze dat toch lekker....als je niets hebt gedaan dan hoef je ook niets te vrezen he....
Chocomelk schreef:U hebt het er verder niet over hoe het is afgelopen met de aangifte die tegen u loopt.
Als de bank mij zou oproepen en op de hoogte is gesteld dat ik iemand opgelicht zou hebben en dat is niet gebeurd dan zou ik de bank dat zeer netjes uit leggen maar niet meteen gaan roepen van dan ga ik hier wel weg bla bla bla.
Ik zelf heb geen klachten over de rabobank en ben er tot op heden zeer tevreden over.
Nou ben al dik een maand verder heb niets vernomen van de politie dus ik verspil daar mijn tijd niet aan. Voor mij was dat gesprek ook "Druppel die de emmer deed overlopen"
Jij ook van harte gefeliciteerd ben erg blij met je o zo goede contacten met rabobank. Maar ook over jouw hebben het nu niet.
Jij van harte gefeliciteerd dat jij geen goede contakten hebt met de rabobank.
Tjee wat is dat nu voor een antwoord !?
Mensen mogen ook aangeven als ze wel tevreden zijn !
Nou daar hoef je mij niet voor te feliciteren hoor leef namelijk niet in de omgekeerde wereld. Als jij dat beledigend opvat dan kan ik daar niets aan doen.
nadia2006 schreef:
o ja waar zie jij dan de antwoord op mijn vraag: Kan ik de bank aanklagen omdat zij zomaar mijn rekening hebben geblokkeert en de gemaakte afspraken hebben genegeert.
Waar zie jij het antwoord?
Mensen reageren op het gehele verhaal wat je schrijft en niet alleen op de vraagstelling, dan had je het verhaal achterwege moeten laten en alleen een vraagstelling moeten doen.
nadia2006 schreef:
Nou dan doen ze dat toch lekker....als je niets hebt gedaan dan hoef je ook niets te vrezen he....
Je beschuldigt mensen hier van onvolwassen gedrag......maar als ik jou teksten lees..
Als je zo ook tekeer bent gegaan bij de Rabobank dan kan ik begrijpen dat ze je niet meer als klant willen hebben en de boel blokkeren.
nadia2006 schreef:
o ja waar zie jij dan de antwoord op mijn vraag: Kan ik de bank aanklagen omdat zij zomaar mijn rekening hebben geblokkeert en de gemaakte afspraken hebben genegeert.
Waar zie jij het antwoord?
Mensen reageren op het gehele verhaal wat je schrijft en niet alleen op de vraagstelling, dan had je het verhaal achterwege moeten laten en alleen een vraagstelling moeten doen.
Daar heeft u gelijk in. Maar daarin tegen wist ik niet dat ik zulke "meelevende reactie's "zou krijgen
nadia2006 schreef:
Nou dan doen ze dat toch lekker....als je niets hebt gedaan dan hoef je ook niets te vrezen he....
Je beschuldigt mensen hier van onvolwassen gedrag......maar als ik jou teksten lees..
Als je zo ook tekeer bent gegaan bij de Rabobank dan kan ik begrijpen dat ze je niet meer als klant willen hebben en de boel blokkeren.
Nou als ik een bedrag ging pinnen waarbij een afspraak moet maken om het te krijgen of als ik bijv ben verhuist of er is iets on te recht van me rekening gehaald en ik wil het terug boeken etcc etcc
Dit zijn 3 dingen waarin ik niet kan zien waar de Rabobank dan steken heeft laten vallen. Overigens hoef ik nooit een afspraak te maken om geld te krijgen wat ik pin (of het moet een heel groot bedrag zijn).
maar ik ga dan altijd naar de bank toe.
En die gesprekken aan de balie verlopen ook correct en vriendelijk ?
//Edit , ik lees in Choco zn tekst dat ik niet de enige ben die daar aan twijfelt.
nadia2006 schreef:
o ja waar zie jij dan de antwoord op mijn vraag: Kan ik de bank aanklagen omdat zij zomaar mijn rekening hebben geblokkeert en de gemaakte afspraken hebben genegeert.
Waar zie jij het antwoord?
Aha dat is de vraag. Het antwoord is nee. Sterker nog, ze kunnen de rekening als ze willen eenzijdig opzeggen. Uit jouw verhaal blijkt dat ook de medewerker van de Rabobank het een goed idee vond dat jij als klant vertrekt, dus dat zal wel niet een al te prettig gesprek zijn geweest. Al met al coulant van de RABO dat ze je nog tot de 30e wilden laten blijven.
Laatst gewijzigd door Mk op 26 nov 2011 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.
@nadia,
Wat betreft uw vraagstelling: informeert u eens bij een juridisch loket of consuwijzer.
Ik vrees wel dat u met de volgende bank ook een hoop problemen gaat krijgen als dit uw gebruikelijke wijze van communiceren is. En nee ik ben al helemaal geen fan van de rabo.
nadia2006 schreef:
o ja waar zie jij dan de antwoord op mijn vraag: Kan ik de bank aanklagen omdat zij zomaar mijn rekening hebben geblokkeert en de gemaakte afspraken hebben genegeert.
Waar zie jij het antwoord?
Aha dat is de vraag. Het antwoord is nee. Sterker nog, ze kunnen de rekening als ze willen eenzijdig opzeggen. Uit jouw verhaal blijkt dat ook de medewerker van de Rabobank het een goed idee vond dat jij als klant vertrekt, dus dat zal wel niet een al te prettig gesprek zijn geweest. Al met al coulant van de RABO dat ze je nog tot de 30e wilden laten blijven.
Emmy75 schreef:@nadia,
Wat betreft uw vraagstelling: informeert u eens bij een juridisch loket of consuwijzer.
Ik vrees wel dat u met de volgende bank ook een hoop problemen gaat krijgen als dit uw gebruikelijke wijze van communiceren is. En nee ik ben al helemaal geen fan van de rabo.
NOu ik ben terug gegaan naar mijn eerste bank en hun hebben mij gewoon verwelkom en hun service was uiterste goed. Zij bleven vriendelijk ook toen ik bij hun mijn rekening zomaar wilde sluiten.
nadia2006 schreef:
NOu ik ben terug gegaan naar mijn eerste bank en hun hebben mij gewoon verwelkom en hun service was uiterste goed. Zij bleven vriendelijk ook toen ik bij hun mijn rekening zomaar wilde sluiten.
Sorry maar dit is behoorlijk onduidelijk.
Terug gegaan, rekening sluiten.....