LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
raar dat Alex van ziggo hier geen reactie geeft.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 nov 2011 12:18
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Als je iets terug stuurt via een postkantoor krijg je een bonnetje. Over het algemeen weet men wel dat je bonnetjes goed moet bewaren.
Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..
Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Daniel187187 schreef:Als je iets terug stuurt via een postkantoor krijg je een bonnetje. Over het algemeen weet men wel dat je bonnetjes goed moet bewaren.
Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..
fouten maken meer mensen , denk dat TS zelf ook wel weet dat hij/zij het bonnetje had moeten bewaren.
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Ja maar anderen de schuld geven is dan niet zo netjes.ciske schreef:Daniel187187 schreef:Als je iets terug stuurt via een postkantoor krijg je een bonnetje. Over het algemeen weet men wel dat je bonnetjes goed moet bewaren.
Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..
fouten maken meer mensen , denk dat TS zelf ook wel weet dat hij/zij het bonnetje had moeten bewaren.
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
olaf79 schreef:Ja maar anderen de schuld geven is dan niet zo netjes.ciske schreef:Daniel187187 schreef:Als je iets terug stuurt via een postkantoor krijg je een bonnetje. Over het algemeen weet men wel dat je bonnetjes goed moet bewaren.
Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..
fouten maken meer mensen , denk dat TS zelf ook wel weet dat hij/zij het bonnetje had moeten bewaren.
ziggo heeft er wel een slechte naam door hoor, die flikt vaker dit!
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Verzendbewijzen kwijtmaken ? .ziggo heeft er wel een slechte naam door hoor, die flikt vaker dit
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
bprosman schreef:Verzendbewijzen kwijtmaken ? .ziggo heeft er wel een slechte naam door hoor, die flikt vaker dit
nuh, er zijn meer providers waaronder en ziggo en alice dit soort flauwekul flikken.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 nov 2011 11:58
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
we zijn al bij postkantoor geweest zeggen niks te kunnen doen terwijl wij presies de datum weten waarneer wij hem weer hebben terug gestuurd.
en ziggo kan ook niks beteken zeggen ze bij klantenserives teminste.
en ziggo kan ook niks beteken zeggen ze bij klantenserives teminste.
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
laat ziggo het maar bewijzen dat ze niks hebben gekregen.
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
vanuit het postkantoor gaat het naar een sorteercentrum neem ik aan. Dat kan van PostNL zijn of van TNT Express.we zijn al bij postkantoor geweest zeggen niks te kunnen doen terwijl wij presies de datum weten waarneer wij hem weer hebben terug gestuurd.
en ziggo kan ook niks beteken zeggen ze bij klantenserives teminste
Welke heb je gebruikt?
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 nov 2011 11:58
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
tnt was het toen nog oja en die reactie van hierboven over wel een kasje met interactieve televisie maar geen geld.
wij hebben dat kastje toen met een aanbieden gekocht voor 199euro en nu moeten wij voor deze 460euro betalen en was trouwens in vakantie tijd dus heb je een extraatje.
wij hebben dat kastje toen met een aanbieden gekocht voor 199euro en nu moeten wij voor deze 460euro betalen en was trouwens in vakantie tijd dus heb je een extraatje.
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
van 199 euro naar 460? vuile oplichters zeg.
laat ze maar met bewijzen komen dat jij het niet hebt opgestuurd.
laat ze maar met bewijzen komen dat jij het niet hebt opgestuurd.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Het is discutabel of je nu 460 euro moet betalen of 199. Ziggo vindt dat je 460 euro moet betalen. Maar ik kan me voorstellen dat Ziggo recht heeft op "slechts" 199 euro. Je kan de kwestie voorleggen aan de Geschillencommissie waarbij Ziggo is aangesloten: http://www.sgc.nl
http://www.degeschillencommissie.nl/ove ... iediensten
Als dit allemaal te moeilijk voor je is, kun je ook eens contact opnemen met het Juridisch Loket: http://www.hetjl.nl
http://www.degeschillencommissie.nl/ove ... iediensten
Als dit allemaal te moeilijk voor je is, kun je ook eens contact opnemen met het Juridisch Loket: http://www.hetjl.nl
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Zo werkt het (helaas?) niet, de verzender is verantwoordelijk totdat het geleverd is. Het is ook aan de verzender hiervoor bewijzen te leveren (track-and-trace/handtekening).ciske schreef: laat ze maar met bewijzen komen dat jij het niet hebt opgestuurd.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 nov 2011 11:58
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
ik kan bewijs leveren dat ik het pakket opgestuurd heb want er was iemand bij toen het pakje terug gestuurd is dus heb getuige
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Welkom in de Grote Mensen Wereld, Gerard. Dit ga je zo niet oplossen!
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Wat zijn dit nu voor opmerkingen. Vind je jezelf leuk ofzo?dhc schreef:Maar wel interactieve tv bestellen?en geld hebben we niet ...
Hmmm..vreemde keuze....
En dan die ALDI luiers. slaat werkelijk nergens op.
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Ik denk dat het wel een klare zaak is hoor. TS krijgt een nieuwe decoder omdat de oude kapot is. Dat is echter niet zo, als TS de handleiding had gelezen dan had het probleem in 1 minuut opgelost kunnen worden. Nu komt TS daar zelf ook achterer maar geeft Ziggo de schuld, dat is namelijk lekker makkelijk. Vervolgens wordt de nieuwe decoder teruggestuurd door TS, maar hij heeft daar geen bewijs van. Ziggo ontvangt niks en gaat er dus vanuit dat TS de decoder nog in bezit heeft of heeft doorverkocht.Bob Schurkjens schreef:Het is discutabel of je nu 460 euro moet betalen of 199. Ziggo vindt dat je 460 euro moet betalen. Maar ik kan me voorstellen dat Ziggo recht heeft op "slechts" 199 euro. Je kan de kwestie voorleggen aan de Geschillencommissie waarbij Ziggo is aangesloten: http://www.sgc.nl
http://www.degeschillencommissie.nl/ove ... iediensten
Als dit allemaal te moeilijk voor je is, kun je ook eens contact opnemen met het Juridisch Loket: http://www.hetjl.nl
Waarom moet ziggo bewijzen dat zij niks hebben ontvangen. Welke garantie heeft ziggo dat TS ter goede trouw is? (Waarmee ik niks impliceer, ik stel alleen, verplaats je eens in Ziggo, ook consumenten kunnen de boel oplichten)
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
Wie is die getuige en heeft z/hij het adres en de inhoud van het pakket gezien?gerardzuid schreef:ik kan bewijs leveren dat ik het pakket opgestuurd heb want er was iemand bij toen het pakje terug gestuurd is dus heb getuige
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 nov 2011 11:58
Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen
de getuige heeft gezien dat het pakketje is aan genomen en on geopend weer weg gebracht is naar het postkantoor en snap niet dat mensen beweren dat ik zoiets zou door verkopen iets wat niet van mij is verkoop ik niet door.
mijn andere heb ik ook zelf betaald en denken er zelfs aan om die dan maar terug te sturen maar hebben wel wel betaald dus hebben we geen decorder meer
mijn andere heb ik ook zelf betaald en denken er zelfs aan om die dan maar terug te sturen maar hebben wel wel betaald dus hebben we geen decorder meer