Pagina 2 van 3

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 09:58
door ciske
raar dat Alex van ziggo hier geen reactie geeft.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 12:25
door Daniel187187
Als je iets terug stuurt via een postkantoor krijg je een bonnetje. Over het algemeen weet men wel dat je bonnetjes goed moet bewaren.

Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 13:15
door ciske
Daniel187187 schreef:Als je iets terug stuurt via een postkantoor krijg je een bonnetje. Over het algemeen weet men wel dat je bonnetjes goed moet bewaren.

Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..

fouten maken meer mensen , denk dat TS zelf ook wel weet dat hij/zij het bonnetje had moeten bewaren.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 17:56
door olaf79
ciske schreef:
Daniel187187 schreef:Als je iets terug stuurt via een postkantoor krijg je een bonnetje. Over het algemeen weet men wel dat je bonnetjes goed moet bewaren.

Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..

fouten maken meer mensen , denk dat TS zelf ook wel weet dat hij/zij het bonnetje had moeten bewaren.
Ja maar anderen de schuld geven is dan niet zo netjes.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 18:24
door ciske
olaf79 schreef:
ciske schreef:
Daniel187187 schreef:Als je iets terug stuurt via een postkantoor krijg je een bonnetje. Over het algemeen weet men wel dat je bonnetjes goed moet bewaren.

Dat jij het bonnetje nu niet meer hebt is dan ook geheel jouw fout, ondanks het feit dat je provider (pas) na 3 maanden wat van zich laat horen..

fouten maken meer mensen , denk dat TS zelf ook wel weet dat hij/zij het bonnetje had moeten bewaren.
Ja maar anderen de schuld geven is dan niet zo netjes.

ziggo heeft er wel een slechte naam door hoor, die flikt vaker dit!

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 18:28
door bprosman
ziggo heeft er wel een slechte naam door hoor, die flikt vaker dit
Verzendbewijzen kwijtmaken ? :wink: .

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 18:37
door ciske
bprosman schreef:
ziggo heeft er wel een slechte naam door hoor, die flikt vaker dit
Verzendbewijzen kwijtmaken ? :wink: .

nuh, er zijn meer providers waaronder en ziggo en alice dit soort flauwekul flikken.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 21:40
door gerardzuid
we zijn al bij postkantoor geweest zeggen niks te kunnen doen terwijl wij presies de datum weten waarneer wij hem weer hebben terug gestuurd.
en ziggo kan ook niks beteken zeggen ze bij klantenserives teminste.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 21:41
door ciske
laat ziggo het maar bewijzen dat ze niks hebben gekregen.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 22:03
door Erwin uit Oosterhout
we zijn al bij postkantoor geweest zeggen niks te kunnen doen terwijl wij presies de datum weten waarneer wij hem weer hebben terug gestuurd.
en ziggo kan ook niks beteken zeggen ze bij klantenserives teminste
vanuit het postkantoor gaat het naar een sorteercentrum neem ik aan. Dat kan van PostNL zijn of van TNT Express.
Welke heb je gebruikt?

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 28 nov 2011 22:30
door gerardzuid
tnt was het toen nog oja en die reactie van hierboven over wel een kasje met interactieve televisie maar geen geld.
wij hebben dat kastje toen met een aanbieden gekocht voor 199euro en nu moeten wij voor deze 460euro betalen en was trouwens in vakantie tijd dus heb je een extraatje.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 29 nov 2011 10:12
door ciske
van 199 euro naar 460? vuile oplichters zeg.

laat ze maar met bewijzen komen dat jij het niet hebt opgestuurd.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 29 nov 2011 18:25
door Bob Schurkjens
Het is discutabel of je nu 460 euro moet betalen of 199. Ziggo vindt dat je 460 euro moet betalen. Maar ik kan me voorstellen dat Ziggo recht heeft op "slechts" 199 euro. Je kan de kwestie voorleggen aan de Geschillencommissie waarbij Ziggo is aangesloten: http://www.sgc.nl

http://www.degeschillencommissie.nl/ove ... iediensten

Als dit allemaal te moeilijk voor je is, kun je ook eens contact opnemen met het Juridisch Loket: http://www.hetjl.nl

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 29 nov 2011 19:31
door Brainless
ciske schreef: laat ze maar met bewijzen komen dat jij het niet hebt opgestuurd.
Zo werkt het (helaas?) niet, de verzender is verantwoordelijk totdat het geleverd is. Het is ook aan de verzender hiervoor bewijzen te leveren (track-and-trace/handtekening).

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 29 nov 2011 23:12
door gerardzuid
ik kan bewijs leveren dat ik het pakket opgestuurd heb want er was iemand bij toen het pakje terug gestuurd is dus heb getuige

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 29 nov 2011 23:31
door Bob Schurkjens
Welkom in de Grote Mensen Wereld, Gerard. Dit ga je zo niet oplossen!

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 30 nov 2011 07:26
door Taitennek
dhc schreef:
en geld hebben we niet ...
Maar wel interactieve tv bestellen?
Hmmm..vreemde keuze....
Wat zijn dit nu voor opmerkingen. Vind je jezelf leuk ofzo?
En dan die ALDI luiers. slaat werkelijk nergens op.

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 30 nov 2011 09:23
door olaf79
Bob Schurkjens schreef:Het is discutabel of je nu 460 euro moet betalen of 199. Ziggo vindt dat je 460 euro moet betalen. Maar ik kan me voorstellen dat Ziggo recht heeft op "slechts" 199 euro. Je kan de kwestie voorleggen aan de Geschillencommissie waarbij Ziggo is aangesloten: http://www.sgc.nl

http://www.degeschillencommissie.nl/ove ... iediensten

Als dit allemaal te moeilijk voor je is, kun je ook eens contact opnemen met het Juridisch Loket: http://www.hetjl.nl
Ik denk dat het wel een klare zaak is hoor. TS krijgt een nieuwe decoder omdat de oude kapot is. Dat is echter niet zo, als TS de handleiding had gelezen dan had het probleem in 1 minuut opgelost kunnen worden. Nu komt TS daar zelf ook achterer maar geeft Ziggo de schuld, dat is namelijk lekker makkelijk. Vervolgens wordt de nieuwe decoder teruggestuurd door TS, maar hij heeft daar geen bewijs van. Ziggo ontvangt niks en gaat er dus vanuit dat TS de decoder nog in bezit heeft of heeft doorverkocht.

Waarom moet ziggo bewijzen dat zij niks hebben ontvangen. Welke garantie heeft ziggo dat TS ter goede trouw is? (Waarmee ik niks impliceer, ik stel alleen, verplaats je eens in Ziggo, ook consumenten kunnen de boel oplichten)

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 30 nov 2011 09:25
door olaf79
gerardzuid schreef:ik kan bewijs leveren dat ik het pakket opgestuurd heb want er was iemand bij toen het pakje terug gestuurd is dus heb getuige
Wie is die getuige en heeft z/hij het adres en de inhoud van het pakket gezien?

Re: pakketje kwijt van ziggo nu 460euro betalen

Geplaatst: 30 nov 2011 18:20
door gerardzuid
de getuige heeft gezien dat het pakketje is aan genomen en on geopend weer weg gebracht is naar het postkantoor en snap niet dat mensen beweren dat ik zoiets zou door verkopen iets wat niet van mij is verkoop ik niet door.
mijn andere heb ik ook zelf betaald en denken er zelfs aan om die dan maar terug te sturen maar hebben wel wel betaald dus hebben we geen decorder meer