LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LINDORFF incasso na 8 jaar

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
De Tegenpartij

Re: LINDORFF incasso na 8 jaar

Ongelezen bericht door De Tegenpartij »

Als je op de link van Bob klikt kom je bij het artikel waarin de directeur het zelf aangeeft.
Hoewel de schuldindustrie interessant blijkt voor ondernemers, is het niet altijd een pretje om erin te werken. Lindorff ondertekent vaak mailtjes met mevrouw Bosch. En ook aan de telefoon geven medewerkers hun naam niet aan wanbetalers. Uit angst.
Ikzelf heb een aantal mailtjes van "mevrouw Bosch" in bezit, daaraan is te herleiden (door een wizz-kid 8) ) dat ze van verschillende computers achter hun IP adres komen.

Je ellende met Lindorff kan ik me nog goed voor de geest halen :wink:

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

De Tegenpartij schreef:
Je ellende met Lindorff kan ik me nog goed voor de geest halen :wink:
Ik ook,dat vergeet ik nooit meer.Ze zijn in staat om mensen echt de afgrond in te helpen.
En ik geloofde ook niet in Mevr Bosch.
Later toen ze royement hadden gevraagd,kreeg ik eigenlijk contact met Mevr Bosch.
Dus die bestaat niet?Dan vraag ik me toch af ,wie ik aan de telefoon heb gehad.
Die persoon was vriendelijk en netjes en stelde zich voor als Mevr Bosch
De rest van die figuren die ik aan de telefoon kreeg,nou daar lusten de honden geen brood van.
Laatst gewijzigd door snepke op 07 dec 2011 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

Ikzelf heb een aantal mailtjes van "mevrouw Bosch" in bezit, daaraan is te herleiden (door een wizz-kid ) dat ze van verschillende computers achter hun IP adres komen.
dat is ook heel goed mogelijk, maar dit wil nog niet zeggen dat m. bosch niet bestaat.
die vent zal wel gezegd hebben dat ze niet bestaat (fictie) maar dat zal waarschijnlijk meer zijn gezegd om mevr. bosch te beschermen voor mafketels die dit soort personen willen opsporen.

ik neem toch zeker aan dat ze werkelijk bestaat, niemand heeft namelijk dezelfde stem en praatwijze. en dat is iets waar ik met telefonisch contact toch wel op heb gelet.

Mara1975

Ongelezen bericht door Mara1975 »

Ik ken deze mevrouw Bosch zelfs... geloof me.. er werkt écht een mevrouw Bosch bij Lindorff.... misschien dat sommige medewerkers ook deze naam als fictief gebruiken.

Maar de mevrouw Bosch die hier reageert is écht dé mevrouw Bosch!

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Meneer Siemens, werkt die ook nog steeds bij Lindorff?

Gesloten