LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pretorian83
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 nov 2011 15:37

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door pretorian83 »

@Ziggo

Ik snap best dat jullie willen weten of er veranderingen zijn in de storing, maar dat is dus direct het probleem. Door o.a. dit topic gaan jullie eindelijk zelf contact zoeken met de klant. De storing duurt al meer dan twee weken!

Telkens zeggen jullie dat er iets is vervangen, maar blijkbaar werkt deze strategie niet want iedereen ervaart dezelfde storing. Er is bij mij in die twee weken niks veranderd behalve dat de modem vaker herstart omdat de 'time outs' te lang duren.

Inmiddels heb ik ook om behandeling gevraagd in het TV programma van Tros Radar. 14+ dagen storing mag toch niet meer mogelijk zijn in 2011?

Charlie1309
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2011 10:35

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Charlie1309 »

Ziggo-webteam_Alex schreef:@pretorian83

Ik begrijp je frustratie, echter willen wij iedere keer wanneer er wat wordt aangepast/ vervangen graag weten welke problemen onze klanten dan ondervinden. Helaas is het probleem in Hoogezand en omstreken niet zo makkelijk op te lossen.

@ Charlie1309

Graag ontvang ik ook jou gegeven en wat pretorian83 ook al aangeeft zijn er meer mensen in jou omgeving die dezelfde problemen ondervinden?

Alvast bedankt,
Ziggo Alex webteam
Alex,

Heb je half uur geleden mijn gegevens opgestuurd.
Of er meer mensen in mijn omgeving problemen hebben, zou jij beter moeten weten dan ik.
Ik ken geen andere Ziggo gebruikers in Houten.
Ik zou zeggen: vraag het even na bij Ziggo Helpdesk Zakelijk, daar kennen ze me inmiddels wel :-).

Met vriendelijke groet,
Charlie

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

hallo medelotgenoten ik kom ook uit hoogezand en heb dezelfde problemen als hier word beschreven.
ik heb al jaren ziggo en normaal werkt het goed ,maar sinds 11november is het een en al drama!
ik heb sinds 11nov. al wel meer als 20 keer met ziggo klantenservice en sevice + gebeld en word door 90% van de medewerkers niet serieus genomen.
steeds hetzelfde standaard verhaaltje modem resetten router bekabeling nakijken enz. heb zelfs 2 aan de telefoon gehad die ronduit onbeschoft waren!
de problemen:vaste telefoon valt weg mensen horen ons niet wij hun wel.
internet instabiel/timeouts/lag hoe je het noemen wil, speel playstation 3 maar het is met deze waardeloze verbinding onmogelijk om nog online te gamen [ja ook rechtstreeks op de modem ziggo] iedereen die ik ken die ook ziggo heeft hebben deze problemen ook. en ja dit ligt echt aan ziggo want als ik mijn ps3 meeneem naar vrienden met telfort adsl werkt het prima.
vind de sevice en omgang van ziggo met zijn klanten ronduit zeer slecht ze nemen mij pas na 20 keer bellen sinds vorige week pas serieus, volgens mij moeten er eerst 1000 mensen bellen met hetzelfde probleem voordat ze iets van actie ondernemen.heb ook een monteur hier gehad en het probleem/problemen
aan hem uitgelegd telefoon/internet valt weg maar die kon niks bijzonders vinden op dat moment,en die raad me aan om maar eens een andere router te proberen???????ONZIN en snap ook niet dat ie het durfde te zeggen want wat heeft de vaste telefoon met een router nodig? NIETS want die zit op het modem!

pretorian83
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 nov 2011 15:37

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door pretorian83 »

Hellraiser,

Bedankt voor je reactie! Er is door veel mensen gebeld met de 'klantenservice' en je zou inmiddels verwachten dat ze het serieus oppakken. We wachten af!

Grimbert
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2011 11:53

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Grimbert »

Hier ook iemand uit Hoogezand.
Al bijna 3 weken heb ik nu dit probleem en ik wordt er gestoord van, een avondje gamen zit er niet in, thuis werken is een drama (terminalservers).
Bijna elke minuut wordt de verbinding wel verbroken.
Bellen met de helpdesk heeft geen nut want ik krijg alleen maar incompetente personen aan de lijn die een script doorlopen en zeggen dat ik mijn snelheid haal dus er is niks aan de hand :evil:
Ik heb sinds 1,5-2 maand nu Ziggo en heb er enorm spijt van, met ADSL heb ik nooit zulke problemen gehad.
Als dit niet snel opgelost wordt dan ga ik ook zeker weer terug naar ADSL.

katootje33
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 nov 2011 13:15

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door katootje33 »

Hallo allemaal,

Hier postcode 9601 HC, al sinds 2,5 week last van wegvallende telefoonverbinding.
Ontzettend vervelend!!!! De persoon aan de andere kant hoor ons wel, wij hun niet meer. Ook mijn ouders die de telefoon voor zakelijk gebruik !!! hebben en in postcode 9611 KC wonen hebben er last van.
Ook al meerdere malen gebeld met de helpdesk. Hier in eerste instantie te horen gekregen dat ik de modem moest resetten. Gedaan, vervolgens deed niks het meer. Met mobiel minstens half uur!!! gebeld met helpdesk, die uiteindelijk concludeerde dat er een monteur langs moest komen. Dit kon pas een week later!
Die avond zelf telkens opnieuw modem opnieuw laten opstarten waardoor alles het gelukkig weer deed, behalve dus nog steeds wegvallende telefoonverbinding.
Ook het internet valt steeds even weg, waardoor het super traag wordt!
Vorige week weer met Ziggo gebeld en kreeg daar toen inderdaad te horen dat er binnen de hele omgeving van H-S een signaalstoring was en dat ze er mee bezig waren.... We zijn er onderhand behoorlijk klaar mee, dit moet toch sneller op te lossen zijn?
Ze mogen ook wel restitutie geven voor de maand november, want tot nu toe amper goed gebruik van de voorzieningen kunnen maken. Alleen met de tv is niks aan de hand (even afkloppen).

Met vriendelijke groet,
Katootje33

pretorian83
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 nov 2011 15:37

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door pretorian83 »

Grimbert en Katootje,

Bedankt voor jullie reactie. Bij deze wil ik het verzoek neerleggen om ook mensen die jullie kennen een reactie te laten plaatsen als ze last ondervinden van dezelfde storing. Zo hebben we goed in beeld hoe groot het probleem exact is, want persoonlijk denk ik dat er honderden gedupeerden zijn.

katootje33
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 nov 2011 13:15

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door katootje33 »

Ik heb het al geretweet via 112groningen, zo kwam ik zelf ook op deze site terecht. Hopen nu dat veel mensen reageren.

groeten,
Karin

sonnemah
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2011 00:53

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door sonnemah »

@ziggo
het zijn inderdaad een behoorlijk aantal mensen, hoe komt het dat het desondanks toch allemaal zo lang moet duren en er verder helemaal geen prioriteit aan word gegeven?

PascalD
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2011 14:17

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door PascalD »

Zelfde problemen bij ons thuis. Tevens in Hoogezand (9603HL)

- Wegvallende telefoon
- Wegvallende internet verbinding om de paar minuten
- Soms een complete moden reset

Net vorige week na een klacht de nieuwe Cisco Wifi modem gekregen, maar ook dat lost de problemen niet op.
Mijn eerste analyse wijst op het niet kunnen bereiken van de DNS servers af en toe.

Ik werk veel thuis en mag ook graag gamen, maar op dit moment is dat onmogelijk. Op een uurtje werken, moet ik 6x opnieuw mijn verbinding opbouwen.
Af en toe is de verbinding ook verschrikkelijk traag. Gisteravond 22 KB/s (Ik heb het 40Mbit TV Extra abonnement)

Het ergste vind ik dat ik nergens kan lezen wat de status is. Ik heb al meerdere malen via Twitter (@ZiggoWebCare) gevraagd hoe het er mee staat, maar het standaard antwoord is, er wordt aan gewerkt.
Inmiddels duurt dit voor mij ook al 3 weken. Maar uiteraard krijgen we straks wel weer gewoon de rekening.
Ook op de storingen site van Ziggo is er voor onze postcode niets over deze storing te vinden.

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

Kreeg net via Alex van Ziggo het verzoek om te kijken of het nu opgelost is. Volgens hem heeft hun netwerk aangegeven dat het opgelost zou moeten zijn.

Als iedereen die thuis is en in de gelegenheid is om even te testen, dit nou zou willen doen. Dan weet Ziggo ook meer..
PascalD schreef:Zelfde problemen bij ons thuis. Tevens in Hoogezand (9603HL)
Bedankt voor het reageren Pascal :) (Via tweakers toch?).

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

ze zijn in de war is nog steeds bagger.

pretorian83
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 nov 2011 15:37

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door pretorian83 »

Ziggo heeft me al twee keer de afgelopen twee weken verteld dat de storing opgelost moest zijn, helaas zonder resultaat.

Ook nu is de storing niet verholpen en heb ik nog steeds meerdere 'time outs'. Onderstaand een voorbeeld:

Afbeelding

PascalD
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2011 14:17

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door PascalD »

agoNITE schreef:Kreeg net via Alex van Ziggo het verzoek om te kijken of het nu opgelost is. Volgens hem heeft hun netwerk aangegeven dat het opgelost zou moeten zijn.

Als iedereen die thuis is en in de gelegenheid is om even te testen, dit nou zou willen doen. Dan weet Ziggo ook meer..
PascalD schreef:Zelfde problemen bij ons thuis. Tevens in Hoogezand (9603HL)
Bedankt voor het reageren Pascal :) (Via tweakers toch?).
Tweakers, klopt helemaal ;-) Zal vanavond eens kijken of het beter is geworden.

WesHzand
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2011 15:00

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door WesHzand »

Ook ik kamp nu al bijna 3 weken met deze problemen. Het lijkt de laatste dagen wat minder, maar het komt nog steeds met regelmaat voor. Postcode is 9603HK. Meest frustrerende is nog wel dat het niet erkend wordt als daadwerkelijk een storing, en wij dus zelf op onderzoek uit moeten om uit te vinden in hoeverre het probleem aanwezig is.

Wij zijn 4 jaar geleden verhuisd, toen overgestapt naar Telfort, voor de verhuizing jaren en jaren @Home/Ziggo gehad, en sinds vorig jaar weer overgestapt naar Ziggo. Beviel hartstikke goed, tot nu.

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

Heb het idee dat niet alle postcodes waarop deze storing betrekking heeft, door Ziggo aan het storingsoverzicht zijn toegevoegd.

Ik heb mijn postcode (9601XE) door Jelle van Ziggo Webcare alsnog toe laten voegen.

Wendelmoet
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2011 15:57

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Wendelmoet »

Hoi,
Ik las de oproep om te reageren als je er ook last van hebt. Bij deze dan .al 3 weken last en vele malen gebeld.
Onze postcode is 9611 jw en er is tot nu toe nog geen verberering.

ASpijkerHuiges
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2011 16:26

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door ASpijkerHuiges »

Goedemiddag, hier dus de buurvrouw van bobvp, sinds vanmorgen weer online met xs4all. Vrijdagmiddag om tien voor vijf gebeld, kreeg een zeer behulpzame Hakkim aan de telefoon, vanochtend monteur aan de deur en klaar zijn we.

Wij ervaren met ziggo: sinds ongeveer 10 november een flikkerende verbinding (aan-uit-aan-uit) zodanig dat ik bijvoorbeeld Pidgin niet opstartte omdat al mijn contacten last hadden van de continue "Antje meldt zich, Antje verdwijnt" berichten. Vier keer per dag modem aan en uit doen. Na een actie van Bobvp is het 1 dag weer goed geweest, en sinds 19 november helemaal NIETS meer. Geen enkele verbinding.

Verder zijn we ERG ontevreden over de service van Ziggo. Iedereen is even vriendelijk aan de telefoon maar er wordt geen uitleg gegeven over de aard van het probleem, er wordt niet verteld hoe ze bij ziggo bezig zijn het probleem op te lossen, er is geen enkele indicatie over hoe lang het nog gaat duren. Mijn man heeft vier keer gebeld met de helpdesk, is twee keer met een nietszeggend verhaal afgescheept, twee keer is hem gezegd dat hij teruggebeld zou worden, dit is in het 'scherm' genoteerd maar hij is nooit gebeld.

Per DM krijg ik continu excuses van ZiggoWebcare en de vraag om de aard van het probleem (meine liebe, hoe moeilijk kan het zijn, IK HEB GEEN VERBINDING MET HET INTERNET), maar wederom geen uitleg, geen enkele indicatie over het hoe en wat en hoe lang nog.

Toen ik belde om ons abonnement op te zeggen mocht ik mijn eigen klantnummer, nodig voor de overstapservice van xs4all, eerst niet weten (!). Na enige uitleg, het moet gezegd, heeft de helpdeskmedewerkster per direkt en zonder maand opzegtermijn ons internet en televisie afgesloten. Van enige compensatie voor twee weken geen internet is niet gesproken - ik heb ook geen zin om het op de spits te drijven, je krijgt toch nul op het rekest.

Samengevat dus, even voor de Ziggomedewerker hier online, de problemen:
- ongeveer een week een zeer instabiele verbinding
- nu bijna twee weken totaal géén verbinding, nada
- bijzonder slechte service en klantonvriendelijk negeergedrag van Ziggo
- geen enkele uitleg en geen uitzicht op een oplossing.

ASpijkerHuiges
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2011 16:26

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door ASpijkerHuiges »

Ziggo-webteam_Alex schreef: Ik begrijp je frustratie, echter willen wij iedere keer wanneer er wat wordt aangepast/ vervangen graag weten welke problemen onze klanten dan ondervinden. Helaas is het probleem in Hoogezand en omstreken niet zo makkelijk op te lossen.
Dat is mooi, maar vind je niet dat je tegenover je klanten iets meer uitleg verschuldigd bent? Zoals: hoe komt deze storing, wat zijn jullie eraan aan het doen, hoe lang gaat het nog ongeveer duren en hoe gaan jullie je klanten voor deze wanprestatie compenseren?

pretorian83
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 nov 2011 15:37

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door pretorian83 »

ASpijkerHuiges,

Bedankt voor je reactie! Ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik ga overstappen of niet. Zelf ben ik redelijk afhankelijk van internet en op zich kan ik prima 24 uur zonder internet (liever niet) maar een storing van meer dan twee week kan in mijn ogen niet.

Zeker niet als ik zakelijk internet heb t.w.v. 64 euro per maand om juist te voorkomen dat ik lang zonder internet zit.

Gesloten