LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online in gebreke

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
willow85
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 nov 2011 13:40

Re: Online in gebreke

Ongelezen bericht door willow85 »

Ik heb inmiddels een bevestiging gehad dat ze de facturen crediteren.
Ik heb nooit wat betaald. Ik heb namelijk een blokkade voor AI op mijn rekening laten zetten. Het geld dat zij mij beloofd hebben om alle klantenservicekosten te vergoeden heb ik echter nog niet ontvangen. Dit heb ik maar verrekend met het verkopen van de twee modems die ik heb gekregen van ze.

Ik heb onlangs een ex medewerker van de KC van Online gesproken en die gaf aan dat zij klanten niet kunnen en niet mogen helpen. Terugbelacties mochten sowieso al niet. Maar de afspraken maken doen ze dus wel. Zo heb ik dus ook 10 terugbelafspraken gehad, waarvan er niet een keer teruggebeld is.

Ik ben alles via e-mail gaan doen. Geen cent meer uitgegeven aan hun KC.

Hoop dat het nu geregeld is. Ik bewaar iig alle mails van ze. Dus als er een deurwaarder komt kan ik alle mails onder zn neus duwen. Schijnt goed te helpen!

Succes!

kim011
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2012 12:35

Re: Online in gebreke

Ongelezen bericht door kim011 »

Precies hetzelfde verhaal hier.
Ik heb een mail proberen naar klantenservice te sturen maar krijg reactie dat ze niets kunnen doen. Heb een brief gestuurd maar geen reactie.
@willow85 waar heb heb jij heen gemaild?

Ik heb vanaf 2 december aansluiting en nog steeds geen internet!!!
Heb alle kabels al uit de muur geschroeft en alles. Nu ga ik verhuizen willen ze wel oversluiten voor 50!!! euro en drie weken geen internet!!

Gesloten