Re: Online in gebreke
Geplaatst: 23 jan 2012 17:34
Ik heb inmiddels een bevestiging gehad dat ze de facturen crediteren.
Ik heb nooit wat betaald. Ik heb namelijk een blokkade voor AI op mijn rekening laten zetten. Het geld dat zij mij beloofd hebben om alle klantenservicekosten te vergoeden heb ik echter nog niet ontvangen. Dit heb ik maar verrekend met het verkopen van de twee modems die ik heb gekregen van ze.
Ik heb onlangs een ex medewerker van de KC van Online gesproken en die gaf aan dat zij klanten niet kunnen en niet mogen helpen. Terugbelacties mochten sowieso al niet. Maar de afspraken maken doen ze dus wel. Zo heb ik dus ook 10 terugbelafspraken gehad, waarvan er niet een keer teruggebeld is.
Ik ben alles via e-mail gaan doen. Geen cent meer uitgegeven aan hun KC.
Hoop dat het nu geregeld is. Ik bewaar iig alle mails van ze. Dus als er een deurwaarder komt kan ik alle mails onder zn neus duwen. Schijnt goed te helpen!
Succes!
Ik heb nooit wat betaald. Ik heb namelijk een blokkade voor AI op mijn rekening laten zetten. Het geld dat zij mij beloofd hebben om alle klantenservicekosten te vergoeden heb ik echter nog niet ontvangen. Dit heb ik maar verrekend met het verkopen van de twee modems die ik heb gekregen van ze.
Ik heb onlangs een ex medewerker van de KC van Online gesproken en die gaf aan dat zij klanten niet kunnen en niet mogen helpen. Terugbelacties mochten sowieso al niet. Maar de afspraken maken doen ze dus wel. Zo heb ik dus ook 10 terugbelafspraken gehad, waarvan er niet een keer teruggebeld is.
Ik ben alles via e-mail gaan doen. Geen cent meer uitgegeven aan hun KC.
Hoop dat het nu geregeld is. Ik bewaar iig alle mails van ze. Dus als er een deurwaarder komt kan ik alle mails onder zn neus duwen. Schijnt goed te helpen!
Succes!