![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mislopen Spaarloon door onderbezetting ING
Re: mislopen Spaarloon door onderbezetting ING
Dit had je meer dan 15 jaar geleden al kunnen regelen , wie is er hier nu nalatig ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
Hier ook hetzelfde probleem, maand geleden aangevraagd en nog geen post van ING, mijn vriendin hoorde vandaag van de salaris-administratie dat ze uiterlijk morgen het rekeningnummer van spaarloon-rekening nodig hebben en anders het feest niet doorgaat. Nu heeft de ze ING gebeld en krijgt ze inderdaad het rekeningnummer door waar de werkgever de 613 euro op moet storten..... vind het persoonlijk een beetje gevaarlijk, de ING medewerker kan zijn eigen rekeningnummer wel gegeven hebben want er is dus (nog) niks zwart op wit.
Zal morgen eens even bij de ING binnen lopen om te checken of het nummer klopt.
De ING gaf dus idd aan dat het 10 werkdagen zou duren, we hadden zelf ook eerder kunnen informeren dat geef ik toe, helaas door drukte is het er gewoon bij ingeschoten en zijn we het vergeten. We zullen morgen wel zien of het nummer klopt en anders dan maar niet.
Zal morgen eens even bij de ING binnen lopen om te checken of het nummer klopt.
De ING gaf dus idd aan dat het 10 werkdagen zou duren, we hadden zelf ook eerder kunnen informeren dat geef ik toe, helaas door drukte is het er gewoon bij ingeschoten en zijn we het vergeten. We zullen morgen wel zien of het nummer klopt en anders dan maar niet.
hihi,
druk is ook altijd een leuke smoes, als ik het druk heb en dingen uitstel dan moet een ander door mijn drukte mijn problemen weer rechtbreien.
Nee dat klopt niet volgens mij, als ik het druk heb moet ik maar zorgen dat ik alles ondanks de drukte toch geregeld krijg, heeft dan de ander het druk dan mag die mij de dupe laten worden.
Nee ook dat klopt niet volgens mij.
Het spaarloon bestaat al jaren, dat is waar, doe je dit jaar voor het eerst mee dan had je ook na de vakantie drukte en voor de november/december drukte je boel moeten regelen, daartussen had je vast een moment van geen drukte
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
druk is ook altijd een leuke smoes, als ik het druk heb en dingen uitstel dan moet een ander door mijn drukte mijn problemen weer rechtbreien.
Nee dat klopt niet volgens mij, als ik het druk heb moet ik maar zorgen dat ik alles ondanks de drukte toch geregeld krijg, heeft dan de ander het druk dan mag die mij de dupe laten worden.
Nee ook dat klopt niet volgens mij.
Het spaarloon bestaat al jaren, dat is waar, doe je dit jaar voor het eerst mee dan had je ook na de vakantie drukte en voor de november/december drukte je boel moeten regelen, daartussen had je vast een moment van geen drukte
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
Nou dat gaat lekker bij de ING,
bij het service-punt kunnen ze niets nakijken, morgen vroeg nog maar eens een poging, telefonisch geven ze een nummer en verschillende mensen geven hetzelfde nummer dus het zal wel kloppen (4x gecheckt) maar om dit per e-mail of fax te bevestigen is niet mogelijk want de officiele brieven van tig mensen zijn niet klaar.
bij het service-punt kunnen ze niets nakijken, morgen vroeg nog maar eens een poging, telefonisch geven ze een nummer en verschillende mensen geven hetzelfde nummer dus het zal wel kloppen (4x gecheckt) maar om dit per e-mail of fax te bevestigen is niet mogelijk want de officiele brieven van tig mensen zijn niet klaar.
Dat moet in principe geen verschil maken.bprosman schreef:Ook hier de opmerking , je had t ook iets eerder kunnen regelen
-
nee als je het een maand van te voren aanvraagd en ze geven aan dat ze 10 werkdagen nodig hebben dan zitten er nog 10 extra werkdagen in die maand, dus ze hebben tijd zat gehad, volgens de dame bij het ING kantoor hadden wij de papieren allang binnen... NIET DUS, wij niet en de werkgever ook niet, en tig andere collega's van hetzelfde bedrijf ook niet dus ze hebben er gewoon een potje van gemaakt.
-
Vanmorgen is mijn vriendin naar het ING service punt geweest en ze mocht op de computer meekijken om er zeker van te zijn dat ze het juiste rek.nr. door had gekregen, beetje omslachtig maar nu is ze er iig zeker van dat het klopt.
Voor mensen die nog steeds niks van de ING hebben gehoord (en de werkgevers ook niet) is dit dus de enigste optie, zelf het rek.nr. doorgeven aan je werkgever. De rekening nummers zijn wel aangemaakt voor de meeste (alle?) nieuwe spaarloon-klanten maar ze lopen erg achter met het versturen van de brieven naar de klanten en werkgevers.
Voor mensen die nog steeds niks van de ING hebben gehoord (en de werkgevers ook niet) is dit dus de enigste optie, zelf het rek.nr. doorgeven aan je werkgever. De rekening nummers zijn wel aangemaakt voor de meeste (alle?) nieuwe spaarloon-klanten maar ze lopen erg achter met het versturen van de brieven naar de klanten en werkgevers.
-
Bij mijn dochter ook een spannende. Zij beedigd medewerkster van justitie. Zij is met 3 collega's op 18 oktober bij de ING Arnhem geweest om daar de spaarloonregeling aan te maken. Haar collega's kregen een bevestiging. Mijn dochter niet. Zij is gaan bellen en het bleek dat de papieren KWIJT waren. Ze moest een nieuwe aanvraag indienen.Ze heeft dit onmiddellijk gedaan en er spoed van laten maken daar 1 december al in zicht kwam Echter op 30 november is zij gaan bellen maar , u raad het al, niets bekend. Ook geen spoed...Op 9 december kreeg ze de bevestiging. Te laat.....! We hebben ze hiervoor schadeplichtig gestel en het antwoord daarop was een afwijzing. Te druk.... en omdat er voor 1 december geen spaarloonregeling was kan zij daaraan ook niet meedoen en rechten aan ontlenen....
Kortom door interne fouten van de ING loopt zij nu een leuk bedrag mis. Maar als de ING denkt hiermee weg te komen en zich te kunnen verschuilen achter slappe smoezen hebben ze net de verkeerde tegen het lijf gelopen.
Indien er meer mensen zijn die hiermee problemen hebben dan roep ik deze op zich te melden bij radar.
Kortom door interne fouten van de ING loopt zij nu een leuk bedrag mis. Maar als de ING denkt hiermee weg te komen en zich te kunnen verschuilen achter slappe smoezen hebben ze net de verkeerde tegen het lijf gelopen.
Indien er meer mensen zijn die hiermee problemen hebben dan roep ik deze op zich te melden bij radar.