LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zorg in Nederland straks alleen voor de rijken

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
kuklos

Re: zorg in Nederland straks alleen voor de rijken

Ongelezen bericht door kuklos »

duiner schreef:Ik laat mij niet beinvloeden daar die lijstjes, Uit eigen ervaringen, dat is veel belangrijker !.
Het bezwaar is dat eigen ervaringen een momentopname vormen. Dat dergelijke lijstjes er af en toe flink naast lijken te zitten is ook mijn mening.

duiner

Ongelezen bericht door duiner »

kuklos schreef:
duiner schreef:Ik laat mij niet beinvloeden daar die lijstjes, Uit eigen ervaringen, dat is veel belangrijker !.
Het bezwaar is dat eigen ervaringen een momentopname vormen. Dat dergelijke lijstjes er af en toe flink naast lijken te zitten is ook mijn mening.
net zoals dat ze ( nog ) steeds beweren , dat Golden Retrievers bovenaan de lijst staan ,
van de meeste hondenras, die bijten

Die lijst is allang achterhaalt , maar mensen , halen dat nog steeds aan , daar kan ik echt kwaad over worden !
.

CSM

Ongelezen bericht door CSM »

duiner schreef: Ik laat mij niet beinvloeden daar die lijstjes, Uit eigen ervaringen, dat is veel belangrijker !
Oh okay. U bent er zo-eentje. Iemand die discussieert op basis van anekdotisch "bewijs" in plaats van echte argumenten.

Zo heb ik jarenlang een dwaas moeten aanhoren die claimde dat roken zo slecht niet kan zijn. Ze had immers een opa die 90 was geworden en elke dag een pakje sigaretten rookte.

Niet dat ik u een dwaas wil noemen, beste duiner. Maar ik heb geen zin om met u te discussieren. Even goede vrienden.

Gesloten