Pagina 2 van 2
Re: Prijsfout BCC home cinema set BDVIZ1000
Geplaatst: 01 jan 2012 17:21
door Teunbosseman
olaf79 schreef:DJM schreef:pima schreef:Als je deze set wil hebben weet je ook de prijs, als er een prijsverschil van pakweg 600 euro is, kan je op je vingers natellen, dat dit een fout moet zijn.
Gewoon pech neem daar eens genoegen mee en ga niet doorzeuren.
Anders maak er een proces van ben je nog meer kwijt en heb je ook niets.
Onzin verhaal natuurlijk.
Je krijgt wel meer enorme kortingen aangeboden dus waarom zou dat hier dan anders moeten zijn?
Tv van 799 voor 99, dat zijn geen enorme kortingen, dat is duidelijk een gevalletje foutje. Iedereen kan op zijn klompen aan voelen dat een korting van 800% niet realistisch is.
800% korting bestaat niet, typfoutje ?
Je zal 80% korting bedoelen en om helemaal precies te zijn, afgerond 87,5%
In iedere winkelstraat in NL kom ik winkels tegen met dit soort kortingen. Alleen gaat het om 80% over bv 10-100-1000 of 10000 euro......dan wordt het verschil wel groot.
Ben het met je eens dat een tv van 799 voor 99 toch wel enige
mag oproepen.
Re: Prijsfout BCC home cinema set BDVIZ1000
Geplaatst: 03 jan 2012 05:28
door Emmy75
Teunbosseman schreef:Ja en ? De strekking is hetzelfde. Foutieve prijs geen verrekening. Lagere prijs bij concullega..... geen tot moeilijk verkirjgbare verrekening.
En beide bij hetzelfde bedrijf.
Lijkt mij niet echt van dezelfde strekking. Het zijn totaal verschillende verhalen. De enige overeenkomst die ik kan vinden is dat het beide verhalen over BCC gaan en daar houdt het toch wel zo'n beetje op.
In het verhaal van TS heeft BCC gewoon gelijk.
In het andere verhaal zou BCC datgene moeten doen waar ze reclame mee maken.
Re: Prijsfout BCC home cinema set BDVIZ1000
Geplaatst: 03 jan 2012 09:02
door Teunbosseman
Emmy75 schreef:Teunbosseman schreef:Ja en ? De strekking is hetzelfde. Foutieve prijs geen verrekening. Lagere prijs bij concullega..... geen tot moeilijk verkirjgbare verrekening.
En beide bij hetzelfde bedrijf.
Lijkt mij niet echt van dezelfde strekking. Het zijn totaal verschillende verhalen. De enige overeenkomst die ik kan vinden is dat het beide verhalen over BCC gaan en daar houdt het toch wel zo'n beetje op.
In het verhaal van TS heeft BCC gewoon gelijk.
In het andere verhaal zou BCC datgene moeten doen waar ze reclame mee maken.
Juist daarom vindt ik de strekking hetzelfde, 2 verschillende verhalen maar betreffen zelfde bedrijf, zelfde problematiek, zelfde afhandeling........
Re: Prijsfout BCC home cinema set BDVIZ1000
Geplaatst: 03 jan 2012 16:32
door Emmy75
Teunbosseman schreef:Juist daarom vindt ik de strekking hetzelfde, 2 verschillende verhalen maar betreffen zelfde bedrijf, zelfde problematiek, zelfde afhandeling........
Ik vind het toch echt niet dezelfde problematiek. Het geval van TS gaat over een veel te goedkope (kennelijk foutieve) prijs in de webshop waardoor de home cinemaset 600 euri's te goedkoop vermeld stond. Daar staat bcc gewoon in haar recht en vind ik de klacht niet terecht.
Het 2de geval gaat over de 'elder goedkoper...' statements waar ze blijkbaar moeilijk over doen, dat vind ik niet juist.
Dus als ik een klacht indien over bcc dat ik daar niet naar het toilet mocht terwijl ik allerlei problemen heb en echt meteen naar het toilet moet, is dat ook dezelfde strekking ? Is immers zelfde bedrijf.., zelfde strekking want het is geen 'high service' waar ze reclame mee maken enz...
Re: Prijsfout BCC home cinema set BDVIZ1000
Geplaatst: 03 jan 2012 19:34
door Teunbosseman
Emmy75 schreef:Teunbosseman schreef:Juist daarom vindt ik de strekking hetzelfde, 2 verschillende verhalen maar betreffen zelfde bedrijf, zelfde problematiek, zelfde afhandeling........
Ik vind het toch echt niet dezelfde problematiek. Het geval van TS gaat over een veel te goedkope (kennelijk foutieve) prijs in de webshop waardoor de home cinemaset 600 euri's te goedkoop vermeld stond. Daar staat bcc gewoon in haar recht en vind ik de klacht niet terecht.
Het 2de geval gaat over de 'elder goedkoper...' statements waar ze blijkbaar moeilijk over doen, dat vind ik niet juist.
Dus als ik een klacht indien over bcc dat ik daar niet naar het toilet mocht terwijl ik allerlei problemen heb en echt meteen naar het toilet moet, is dat ook dezelfde strekking ? Is immers zelfde bedrijf.., zelfde strekking want het is geen 'high service' waar ze reclame mee maken enz...
Zal het ietwat toelichten....de problematiek waar ik op doel is de afhandeling....deze is qua strekking hetzelfde vindt ik.
Re: Prijsfout BCC home cinema set BDVIZ1000
Geplaatst: 03 jan 2012 19:50
door Emmy75
Teunbosseman schreef:Zal het ietwat toelichten....de problematiek waar ik op doel is de afhandeling....deze is qua strekking hetzelfde vindt ik.
Ah, ok kan ik begrijpen een soortgelijke afhandeling. Blijft wel dat ze bij het geval van TS gewoon gelijk hebben.