Pagina 2 van 4
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 13 dec 2011 23:11
door sephora30
Heb je in het verleden ooit iets bij ze besteld ?
Deze vraag is nu een paar keer gesteld, waarom geef je er geen antwoord op?
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 14 dec 2011 13:42
door mulder54
Sorry hoor ik kom net thuis en nee ik heb nog nooit iets bij ze besteld.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 14 dec 2011 14:44
door Guardian72
Heb even op de site gekeken.
Staat een KVK nummer op - maar dat behoort volgens de KVK zoekfunctie aan 2 bedrijven: ishopzo en Parfumdroom.
Naam: ParfumDroom
Vestigingsadres: Koperweg 11 J
Vestigingsplaats: 2401LH ALPHEN AAN DEN RIJN
Internetadres:
www.ParfumDroom.nl
KvK-nummer: 51136821
Vestigingsnummer: 000021219435
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Gegevens lijken verder te kloppen - en alle noodzakelijke dingen zijn vermeld.
TS - kan je (geanonimiseerd) de berichten / mails / brieven eens plaatsen hier? (Je eigen gegevens dus weghalen?)
Let op: doe dit soort dingen alleen schriftelijk (mail!), omdat je telefonisch geen bewijzen hebt van eventuele afspraken en toezeggingen.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 14 dec 2011 15:29
door Chocomelk
Bij veel webshops betaal je meteen met oa ideal is
dat bij Eveline cosmetics niet ?
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 14 dec 2011 16:31
door electomonteur
werken hun niet met het zelfde princiepe als tono front en de andere gelijke producten
je besteld het eerst product tegen verzend kosten en de rest volgt van zelf via de post
hoeven ze niet voor te bewijzen
hun gaan er mogelijk net als corlux van uit dat postnl betrouwbaar is
helaas heeft post nl al toegegeven dat in een zeer groot deel van Nederland de 97% nooit word gehaald
met 4 miljoen brieven per dag betekent dat dus dat 3.880.000 brieven correct aan komen de rest 120.000brieven komen of te laat of niet aan
hebben ze het dus niet over de pakketjes die post nl kwijtraakt
tegenwoordig moet het bedrijf bewijzen dat je een brief of pakket hebt ontvangen en dat is via de post niet te doen
dus zonder bewijs geen eis
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 14 dec 2011 16:35
door mulder54
Nee met Ideal betalen is daar denk ik niet, ik zou het niet weten heb nooit iets gehad.
Bij TONO heb ik ook al een paar keer onderbroeken besteld verzendkosten betaald en via internet weer opgezegd, nooit geen trubbels mee gehad.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 14 dec 2011 19:14
door Chocomelk
Heb je Eveline Cosmetics niet geschreven dat je dit hebt geschreven
op Tros Radar forum ?
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 14 dec 2011 19:46
door mulder54
Nee ik had wel geschreven dat ik het door zou even aan Radar, maar die hadden afgelopen maandag geen uitzending.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 14 dec 2011 20:09
door Chocomelk
mulder54 schreef:Nee ik had wel geschreven dat ik het door zou even aan Radar, maar die hadden afgelopen maandag geen uitzending.
Hahaha maar ook heeeeeel veel dingen komen niet in de uitzending hoor.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 16 dec 2011 16:17
door mulder54
Ik kreeg gisteren een mail van Eveline, zie onder dit bericht,dus nu heb ik geen betalingsachterstand meer.
Ik snap er helemaal niets van maar het is opgelost.
GELUKKIG, Allemaal grootspraak geweest als je er maar intrapt.
Bedankt voor de reacties
-----------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw product vandaag retour ontvangen door PostNL, het product heeft een enorme vertraging opgelopen waardoor wij in de veronderstelling waren dat het product in uw bezit was.
Wij zullen een klacht indienen bij PostNL want hier worden andere mensen door gedupeerd.
Omdat het product niet in uw bezit is, heb ik de rekening voor u gecrediteerd.
Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
Iris
Eveline Cosmetics
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 16 dec 2011 16:18
door Chocomelk
mulder54 schreef:Ik kreeg gisteren een mail van Eveline, zie onder dit bericht,dus nu heb ik geen betalingsachterstand meer.
Ik snap er helemaal niets van maar het is opgelost.
GELUKKIG, Allemaal grootspraak geweest als je er maar intrapt.
Bedankt voor de reacties
-----------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw product vandaag retour ontvangen door PostNL, het product heeft een enorme vertraging opgelopen waardoor wij in de veronderstelling waren dat het product in uw bezit was.
Wij zullen een klacht indienen bij PostNL want hier worden andere mensen door gedupeerd.
Omdat het product niet in uw bezit is, heb ik de rekening voor u gecrediteerd.
Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
Iris
Eveline Cosmetics
Er kan dus nog geen bloemetje vanaf, wel dreigen met deurwaarder dat die op een bepaalde dag zou komen (wat al niet kan) en nu met zo'n flut emailtje zich verontschuldigen.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 16 dec 2011 16:23
door Guardian72
Dus er was wel wat besteld, en geretourneerd?
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 16 dec 2011 17:07
door Chocomelk
Guardian72 schreef:Dus er was wel wat besteld, en geretourneerd?
Schijnbaar wel, is een beetje onduidelijk allemaal.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 17 dec 2011 20:10
door mulder54
Nee ze zeiden dat er was besteld, ik heb niets gehad en nu ineens na dreigen met deurwaarder een mail dat het reour is gekomen.
Daarom snap ik het niet meer.
Ik heb nooit iets gehad.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 18 dec 2011 09:03
door Guardian72
Dan zou ik met dat mailtje geen genoegen nemen.
Ze hebben je :
1) ten onrechte beschuldigd van niet betalen
2) bedreigd "betalen want anders"
3) voorgelogen - een deurwaarder komt pas NA uitspraak van een rechter.
Op zijn minst is een kleine vergoeding voor telefoon, porto en tijd op zijn plaats, alsmede een formeel excuus, met een bos bloemen of zo.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 21 dec 2011 09:31
door ingrid14
Ik heb ook problemen met Eveline Cosmetics.
Ik heb namelijk wel besteld, maar niets ontvangen.
Ik heb echter niet gereageerd binnen 30 dagen, want ik dacht dat de bestelling op internet mislukt was.
Ik heb echter de mascara niet ontvangen, evenals eventuele herinneringen om te betalen.
Nu hebben zij een extern incassobureau ingeschakeld.
Wat moet ik hiermee????
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 21 dec 2011 09:54
door Guardian72
@ Ingrid,
geef aan dat je geen bestelling hebt ontvangen.
Het is aan Eveline of het Incassoburo om te bewijzen dat je het wel ontvangen hebt.
Zowiezo geldt - wie eist, bewijst - dus als ik als bedrijf stel dat jij mij geld moet betalen, dien ik te kunnen aantonen dat ik recht heb op jouw geld..
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 21 dec 2011 09:58
door electomonteur
vragen naar het bewijs dat het bij je is geleverd
en aleen de melding is verstuurd is niet voldoende
post nl is 1 grote bende dus daar kan je niet meer op vertrouwen
momenteel verwerken ze 10000000 stuks en maar 91.2% komt aan
dus bijna een miljoen stuks verdwijnen er gewoon
vreemd in een gesloten circuit als post nl
de kans is erg groot dat ze dat niet kunnen dus ook geen recht op claimen
hun eisen dus bewijzen het maar ook
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 21 dec 2011 10:18
door mulder54
Ingrid 14 lees mijn verhaal hierboven over de deurwaarder en dat er niemand is gekomen, maar wel blijven mailen naar EVELINE heb ik ook gedaan.
Even later kreeg ik een mail dat de bestelling toch nog retour was gekomen.
Re: Eveline cosmetics
Geplaatst: 21 dec 2011 10:32
door Guardian72
mulder54 schreef:Ingrid 14 lees mijn verhaal hierboven over de deurwaarder en dat er niemand is gekomen, maar wel blijven mailen naar EVELINE heb ik ook gedaan.
Even later kreeg ik een mail dat de bestelling toch nog retour was gekomen.
@ Mulder -
maar hier is al een incassoburo actief. Bij jou ging het om EC zelf.
Zowiezo per mail/fax/brief aan het incassoburo melden dat de vordering niet terecht is, want niet geleverd - en indien zij van mening zijn dat wel geleverd is, verzoek je om bewijs van die levering (kan niet, want is niet eens verzonden).
En, dat mailtje 'bestelling is retour' is in jouw geval zowiezo onzin - omdat je al aangeeft helemaal niets besteld te hebben.