LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door lieske »

als verleasers nu eens zouden komen met steekhoudende inplaats van sealige verhalen, maar die mis ik. En als jullie al citeren, citeren jullie verleasers wel erg selectief. En het juichende verhaal komt uit een krant die 58 jaar geleden ook al aan de kant van de uiteindelijke verliezers stond :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door JH »

lieske sinds wanneer lees jij een krant van 58 jaar oud
:wink:

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door lieske »

ik ben kritisch, loop niet alles en iedereen achterna en heb historisch besef en daarbij ook nog verstand. Dat kunnen verleasers niet van zichzelf zeggen. Hooguit dat ze goed getrainde huilkanalen hebben.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door JH »

sinds wanneer heb jij historisch besef ???? volgens mij weet je niets van het culturele erfgoed als activist(e)

Henkos
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 okt 2003 15:29

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door Henkos »

Beste Scheveninger,

Ben bang dat je gelijk hebt. Als je alle berichten van bv. F. Duchateau oproept, dan zul je zien dat daar een bepaalde lijn in zit. Eenmalig prikelend/stokend reageren en dan wegblijven.

Duidelijke tactiek van een Dexia-kat in het nauw: verdeel en heers.

m.v.g.

Henkos.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door Hollander »

Hoi Scheveninger,

Je kan Lieske en Duchateua wel verwijten niet met inhoudelijke reacties te komen, maar volgens mij zijn het juist de mensen die het niet met hen eens zijn die niet met inhoudelijke reacties komen.

Kijk hierboven maar. Lieske praat over de Telegraaf, en vervolgens krijgt ze een domme reactie alsof het onmogelijk zou zijn dat kranten al tientallen jaren bestaan. Zelf lees ik ook een krant die zo'n 60 jaar geleden opgericht is. Daar is toch niks geks aan?

Nee, de verleasers zijn niet in staat om inhoudelijk op deze mensen te reageren. Een NORMAAL forumbezoeker (en daar begon jij deze draad mee) doet alsof hij op een FORUM is, en discussieert dus mee!

Gast

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door Gast »

Zowel voor- en tegenstanders van Dexia geven hun mening alleen graag inhoudelijk.

Gast

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door Gast »

gaan we nu discuswerpen.

Gast

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door Gast »

Hollander,

Inderdaad "... discussieert dus mee". Een normale discussie begint volgens mij met respect voor degene met wie je de discussie aangaat.

Ik kan tal van voorbeelden hieronder gaan plakken waaruit blijkt dat Lieske en Duchateau geen enkel respect voor de gesprekspartner tonen. Op dit forum proberen mensen te discussiëren over 'wel of niet je restschuld betalen, wat is verstandig?', over 'in mijn contract staat dit of dat, wat wordt daarmee bedoeld?', over 'is het verstandig om je schuld in je hypotheek te verwerken?' en daarnaast is er sprake van veel gedeeld leed en het elkaar geven van hoop.

Het is onzin om kreten te gaan slaken dat wij gedupeerden niet goed gelezen zouden hebben. Dat is puur het inwrijven van leed en frustratie bij mensen die toch al compleet in de ellende zitten en dan heb je dus geen respect voor een ander. Mensen die nog in het goede van de mens geloofden en mensen die juist dachten op deze manier uit de ellende waar ze al inzaten, te komen. Deze mensen zijn erin geluisd door gladde praatjes van handige verkopers die dondersgoed wisten hoe ze deze mensen zover moesten krijgen om hun handtekening te plaatsen en daarbij alleen maar dachten aan hun eigen gage.

Een beetje respect voor deze mensen lijkt me niet teveel gevraagd.

M.v.g.
Scheveninger.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door croosjes »

lieske,wat is inhoudelijk bij jou,waar doel je op,geef een uitleg,motiveer het,of wil je een nieuw spel op zetten bijvoorbeeld,""liegen is een sport"" wel iets leuks voor de kerstdagen.Misschien wordt het de spel van het jaar.

Gast

Re: Oproep : negeer "F. Duchateau" en "Lieske&quo

Ongelezen bericht door Gast »

en dit noem je negeren?

Als je iemand wilt negeren, moet je dat natuurlijk zelf weten, maar om er ook nog 's een flauwekul onderwerp over te gaan beginnen????

Iedereen mag hier zijn eigen mening geven, daarover mag je discuseren, het is niet verplicht.

Gelukkig zijn alle meningen verdeeld en daarom bestaat dit forum nog.
Je kan 2 dingen doen:
Niet reageren of reageren, het is een vrije keus.

Ik reageer hierop, omdat ik het dus niet eens ben.
collectief zieke geesten
'beste' scheveninger bent u zelf wel helemaal 100 :twisted:

Gesloten