| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen problemen met chello
-
Supermuts
Re: geen problemen met chello
Hoewel het niet de goedkoopste is ben ik wel tevreden over de technische uitvoering.. Snel en met weinig uitval zolang ik het heb (3 jr). Maar dan die admin is scht helemaal kl.ten. Eerst kon je niet betalen, want wist men niet hoe een administratie in elkaar zat, ineens dan maar voor 8 maanden betaald waarna het toch aardig begon te lopen. Als je echter ergens een vraag over hebt kom je wel aan de achterkant. bv heb ik vorig jaar een neef opgegeven in het kader van een actie. Dat zou zes maanden korting moeten opleveren, helaas sinds vorig jaar maart nog niet geregeld, Vandaag maar weer eens een heriinnering die kant op gestuurd.
-
euroknijper
Re: geen problemen met chello
Ik heb ook nooit problemen met UPC. ik betaal ze geen cent, en dat wil ik zo ook houden hahahhaha zeer goede administratie petje af.Bravo
-
erasmusmc
Re: geen problemen met chello
Ook ik heb geen problemen met of over UPC (Chello).
Prima verbinding en snel zelfs in Rotterdam centrum.
Het is nogal duur maar ik kan geen ADSL nemen want ik heb geen vaste telefoon en wil dit ook niet; bel nl. weinig.
Mijn nota`s kloppen altijd (ben 1 jaar abonnee nu)
Wel heb ik geen autom. incasso afgegeven.kost me dus 84 eurocent meer, maar dit voor het geval ik wel problemen krijg.
Ik lees nl veel klachten of slechte ervaringen en danwordt je toch voorzichtig.
Maar....ik heb er nogmaals alleen maar positieve ervaringen mee.
Prima verbinding en snel zelfs in Rotterdam centrum.
Het is nogal duur maar ik kan geen ADSL nemen want ik heb geen vaste telefoon en wil dit ook niet; bel nl. weinig.
Mijn nota`s kloppen altijd (ben 1 jaar abonnee nu)
Wel heb ik geen autom. incasso afgegeven.kost me dus 84 eurocent meer, maar dit voor het geval ik wel problemen krijg.
Ik lees nl veel klachten of slechte ervaringen en danwordt je toch voorzichtig.
Maar....ik heb er nogmaals alleen maar positieve ervaringen mee.
-
Bart_2
Re: geen problemen met chello
Ik moet zeggen dat in de 2 jaar dat ik bij chello aangesloten ben zeer wijnig tot geen problemen heb gehad. (ff afkloppen natuurlijk) Alleen is het berijken van de chello news server soms wat moeilijk. Dit alles in regio eindhoven.
-
Gast
Re: geen problemen met chello
5 jaar chello, alleen eerste jaar ellende. Laatst modem defect, twee werkdagen later vervangen. Ik kon alleen pas uren later internetten omdat het nieuwe modem verkeerd was aangemeld.
Ook de snelheid is de aflopen jaren sterk verbeterd!
Ook de snelheid is de aflopen jaren sterk verbeterd!
-
jack43
Re: geen problemen met chello
-
lecram
Re: geen problemen met chello
-
sjef
Re: geen problemen met chello
Dus bij UPC weet iedereen waar de startknop zit..................?
Re: geen problemen met chello
en naast de datalimietknop zit de stopknop die upc/chello naar believen gebruikt als het HUN uitkomt
-
hoffie
Re: geen problemen met chello
Vol verbazing zie ik hier dat UPC wel erg veel medewerkers heeft, krijgen jullie hier nou extra centen voor van de baas om dit hier te posten????? of mogen jullie dit in de baas zijn tijd doen????????
-
Gast
Re: geen problemen met chello
Ja wij krijgen er geld voor, en ja, wij mogen dit onder werktijd doen.
Het is best wel leuk om bij UPC te werken hoor.
Het is best wel leuk om bij UPC te werken hoor.
-
Cable Guy
Re: geen problemen met chello
Vol verbazing zie ik dat hier ook erg veel leugenachtige dombootjes zijn die niets snappen, niet op tijd betalen, zelf alles fout doen wat ze fout kunnen doen, en ondertussen maar klagen over UPC, die gewoon uitstekend zijn werk doet.Vol verbazing zie ik hier dat UPC wel erg veel medewerkers heeft, krijgen jullie hier nou extra centen voor van de baas om dit hier te posten????? of mogen jullie dit in de baas zijn tijd doen????????
Werken jullie zeker bij een ADSL bedrijf of bij KPN??
Als het je niet bevalt bij UPC, dan ga je er toch bij weg. Maar ja, jullie weten natuurlijk ook wel dat de meeste ADSL providers, in vergelijking met UPC, veel sneller afsluiten als je niet betaalt. Dan kan je beter bij UPC blijven zitten en klagen over zogenaamde spookrekeningen.
Jullie kunnen ons zo zwart maken als jullie willen, maar de slimme klanten van UPC, die weten wel beter. Die kunnen wel hun pc aansluiten en daar werkt het dan ook gewoon zo snel als dat het moet. En die betalen gewoon op tijd, dus die worden ook niet afgesloten. En die zijn niet de hele dag thuis bezig met het downloaden van pornofilms, en die krijgen dus ook geen waarschuwing van ons waarover ze dan gaan klagen op dit forum, omdat ze wat minder moeten downloaden van ons aangezien er ook nog met buren rekening gehouden dient te worden.
Ga vooral zo door, stelletje loosers!
-
joopat
Re: geen problemen met chello
ik vind dat als je eenmaal de gebruiksaanwijzing hebt
gevonden dat het goed gaat heb digitale TV internet
telefoon alles werkt goed al zeker 1 jaar storingsvrij!
alleen betaal ik via acceptgiro! heel belangrijk want op
de administratie gaat het nog wel eens mis. tevreden klant.
gevonden dat het goed gaat heb digitale TV internet
telefoon alles werkt goed al zeker 1 jaar storingsvrij!
alleen betaal ik via acceptgiro! heel belangrijk want op
de administratie gaat het nog wel eens mis. tevreden klant.
Re: geen problemen met chello
Van afsluiten heb ik geen last, ik heb upc/chello niet meer.
Lang leve ADSl en de schotel. Baas op eigen buis en computer.
En geen last van losers zoals die z.g. upc medewerkers hier.
Lang leve ADSl en de schotel. Baas op eigen buis en computer.
En geen last van losers zoals die z.g. upc medewerkers hier.
-
Gast
Re: geen problemen met chello
Die zogenaamde "boze" klanten zijn toch ook steeds dezelfde klieren die onder verschillende namen honderden berichten per week plaatsen.
En zo lijkt het erg, terwijl het niet erg is.
En zo lijkt het erg, terwijl het niet erg is.
Re: geen problemen met chello
Roep jij maar UPC in een willekeurig bedrijf en wacht dan maar op de reacties. Dat is echt de UPC mentaliteit - het valt wel mee, de klanten begrijpen het niet, de klanten willen niet betalen.
-
Cable Guy
Re: geen problemen met chello
Ik ga toch niet zomaar ergens UPC! roepen, ik ben niet gek of zo.Roep jij maar UPC in een willekeurig bedrijf en wacht dan maar op de reacties. Dat is echt de UPC mentaliteit - het valt wel mee, de klanten begrijpen het niet, de klanten willen niet betalen.
Aangezien jij weet hoe er gereageerd wordt dan, doe je dat zelf zeker vaak. Des te meer een bewijs dat jullie zeurpieten echt knettergek zijn.
Re: geen problemen met chello
Ik doe het niet want dan ben ik de klos. En dat komt om dat al die mensen, honderden misschien wel duizenden allemaal fout zijn en UPC gelijk heeft. Dream on.....
