Pagina 2 van 3

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 25 dec 2011 10:34
door Shreefman
@Guardian72

Philips handelt in deze ook in strijd met zijn eigen verkoopvoorwaarden:

5.3. Als u met een creditcard betaalt, dient u de gegevens van uw creditcard in te voeren wanneer u de bestelling plaatst. Het bedrag wordt van uw creditcard afgeschreven wanneer de factuur wordt verstuurd of wanneer de Producten worden verzonden. Philips zal het vervaardigen van uw producten niet starten en Philips zal de Producten of diensten niet leveren totdat de verstrekker van uw creditcard het gebruik van de kaart voor betaling van de bestelde Producten en/of diensten heeft geautoriseerd. Als Philips een dergelijke autorisatie niet ontvangt, zal Philips u daarvan op de hoogte brengen. Philips behoudt zich het recht voor de identiteit van de eigenaar van de creditcard te verifiëren door daartoe geëigende documenten op te vragen.


5.4. Als u betaalt via Ideal, zal uw bankrekening worden belast op het moment van plaatsen van uw bestelling. Indien uw bestelling niet wordt geaccepteerd, zal de prijs van het product onmiddellijk worden terugbetaald.


Het woordje onmiddelijk zal in deze geinterpreteerd moeten worden als binnen een paar werkdagen.

Het lijkt er verder op dat Philips misleidende informatie geeft op haar website.
Zoals het suggereren op hun website dat zij hun best doen binnen 24 uur te reageren terwijl de ontvangst bevestigings email vervolgens drie dagen aangeeft. De realiteit is vervolgens dat zij helemaal niet reageren.

Verder blijven zij in gebreken dat volgens de algemene voorwaarden er een telefoonnummer is waarop alle klachten worden afgehandeld terwijl dit nummer in de praktijk bijna niet toegangkelijk is en de algemeen geaccepteerde wachttijden ver overschreid (meer dan 30 minuten).

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 25 dec 2011 14:22
door zwaluw1
Geen klachten over deze actie.

Mijn product had ik na bestellen binnen 2 dagen in huis.
Netjes verpakt en keurig bezorgd.

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 31 dec 2011 02:08
door atesli
Inmiddels al 4 producten besteld en prima op tijd ontvangen.
Leuke Shell/Philips aktie.

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 31 dec 2011 15:55
door RealR
Blijkbaar is het een erg beperkte actie want bij de meeste snellopers zie je nu op de Shell/Philips actiesite dat de producten niet meer beschikbaar zijn. Dat is denk ik ook de reden dat orders geannuleerd zijn.

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 01 jan 2012 15:31
door Shreefman
@Atesli "Leuke Shell/Philips aktie"

Het is maar of je het leuk vindt dat er verschillende mensen gedupeerd zijn die wel hebben betaald (€270) maar niets krijgen.

Issue hier is de zeer slechte customer service die Philips webshop levert. Geen reactie op emails en bijna onmogelijk telefonisch te benaderen.

Al met al kan ik deze aktie niet als "leuk" betitelen.

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 02 jan 2012 20:56
door lvdl
Issue hier is de zeer slechte customer service die Philips webshop levert. Geen reactie op emails en bijna onmogelijk telefonisch te benaderen.

Al met al kan ik deze aktie niet als "leuk" betitelen.
dankje! ik ben het ermee eens dat het fijn is dat er mensen wel in 1 keer goed geholpen zijn. punt blijft dat ik nog steeds geen product heb ontvangen en dat er inderdaad niet wordt gereageerd op mails en de helpdesk absoluut onbereikbaar is. het achterlaten van een terugbelverzoek is kansloos. ik wacht al weken op een simpel telefoontje.

ik vind het ook lastig dat je als consument haast genoodzaakt bent om een soort omgekeerde bewijslast te voeren door uitgebreid te documenteren en te reageren, tot en met het schrijven van officiele in gebreke stellingen en aangetekende brieven. het weegt in mijn geval niet op tegen de waarde van een staafmixer.

overigens hoop ik nog steeds dat de customer service van philips meeleest.

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 03 jan 2012 08:06
door Guardian72
lvdl schreef: ik vind het ook lastig dat je als consument haast genoodzaakt bent om een soort omgekeerde bewijslast te voeren door uitgebreid te documenteren en te reageren, tot en met het schrijven van officiele in gebreke stellingen en aangetekende brieven. het weegt in mijn geval niet op tegen de waarde van een staafmixer.

overigens hoop ik nog steeds dat de customer service van philips meeleest.
Misschien toch maar proberen - als men (aantoonbaar) in gebreke is, kan je die kosten ook claimen. En een fax kan ook, heb je ook verzend/ontvangstbevestiging, en als je mail verzend via outlook of zo (dus niet hotmail/gmail/yahoo) kan je ook een aflever(relay) en lees bevestiging vragen.

Hoef je niet direct kosten voor aangetekend te maken.

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 09 jan 2012 20:50
door wasresultaat
Artikel besteld, met vier bonnen korting. Werd afgeleverd op een verkeerd adres. Klacht bij Philips ingediend, geen reactie, geen excuses, alleen maar een standaard mail dat ze de retourzending gaan verwerken. :?

Vervolgens herhaaldelijk gevraagd om contact (telefonisch is niet door te komen) . Want ik ben immers 50% korting misgelopen (je kunt de kortingsbonnen slechts eenmaal gebruiken). Tot op heden geen enkele reactie.

Jammer.

Gegroet!
Wasresultaat
:(

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 09 jan 2012 21:09
door atesli
Heb inmiddels 5 artikelen besteld en ze zijn alle 5 binnen 2 dagen geleverd.
Ik ben dus tevreden over deze aktie , wel is momenteel veel uitverkocht maar de aktie is ook bijna afgelopen.
Als iemand nog code's nodig heeft , ik heb er nog wat over.

Atesli

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 09 jan 2012 21:38
door willem165076373
Heb bij philips online shop een cancorder besteld maar bij ontvangst zat de camcorder niet in het pakketje, wel de verpakking van de cam maar de cam zelf was er uit (gepikt?), pakketje zelf was niet beschadigd of onderweg geopend, dat is dus inmiddels 8 weken geleden, geen reactie op mijn vele mails (zeer onbeschaafd en hoogst irriterend), en vaak gebeld maar veel bla bla excuses en druk druk druk overleg op de achtergrond, maar nog steeds geen cam, Philips is dus ook al niet meer wat het geweest is.

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 12 jan 2012 11:29
door floro578
Op 3 januari 2012 koffiezetapparaat besteld via shell actie was op voorraad volgens de web site op 12 januari na eindeloze gesprekken via de moeilijk te bereiken webshob einde lijk vernomen dat het product niet eens op voorraad is, wat niet op de bestelsite aangegeven was alwel 269,00euro betaald.
de informatie is zeer slecht op e mail word niet gereageerd er word niet teruggebeld,kortom een hopeloos bedrijf om mee te werken.
J van den berg

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 14 jan 2012 13:49
door willem165076373
Mijn probleem met philips is eindelijk opgelost nadat ik de klacht gemeld had op KLACHT.NL, daarna was er de dag na deze melding ineens wel contact met philips en de oplossing was er ook al, ik werd zelfs, oh wonder, opgebeld door philips consumer service, en dus raad ik iedereen aan om bij een slechte klacht afhandeling eens te gaan naar Klacht.nl , mijn ervaring met hun hulp is in ieder geval 100%

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 14 jan 2012 17:42
door lvdl
bedankt voor de tip. zojuist even de klacht aangemaakt op klacht.nl en nog even het zoveelste mailtje met ontvangstbevestiging gestuurd. we wachten weer af.
wat ik me serieus afvraag is hoe zo'n afdeling bij philips aan het werk gaat met die emails, telefoontjes. zouden daar echt mensen zitten? en als die er zitten, worden die dan niet gek van al die klachten???

http://www.klacht.nl/wp-admin/admin.php ... iew=122784

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 16 jan 2012 09:09
door Gabie78
Ik heb in december een stoomstrijkijzer besteld en betaald (via Paypal). Ook ik kreeg een email dat mijn order geannuleerd was. Ik heb toen contact opgenomen met de servicedesk. Het product stond volgens de site weer op voorraad en met de nieuwe code via de servicedesk wederom het stoomstrijkijzer besteld en betaald (nu via iDeal).
Ook deze order werd na een paar dagen geannuleerd...
Toen weer contact opgenomen met servicedesk en weer een nieuwe code gekregen. De dame van de servicedesk gaf aann dat stoomstrijkijzer op vrijdag 13 december vervangen zou worden door ander type en dat er dan voldoende was om te bestellen... Inderdaad op de site via Shell stond nu dat product per 13 december vervangen zou worden. Ik dus 13 december meteen 's ochtends gekeken en wat denk je.... staat er in ene... product wordt op 20 december vervangen... Dan loopt de actie nog 1 DAG!!!

Wat kan ik doen? Behalve hopen dat de 20e het product wel bestelbaar is? En dan ook nog een keer geleverd gaat worden....

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 17 jan 2012 16:53
door jopa1000
Gabie78, ik wacht met je mee. Ook ik heb een promotiecode voor het strijksysteem. Ben al weken dagelijks aan het kijken wanneer hij weer beschikbaar komt om te bestellen. Shell gemaild, Philips gebeld maar ze wijzen leuk naar elkaar en roepen allebei dat ze niet verantwoordelijk zijn. Er zou een alternatief komen maar dat is ook alweer uitgesteld. Echter de inwissel actie is verlengd naar eind januari dus gelukkig hebben we nog even om te bestellen.

Niet leuk dit maar ik probeer nog even vol te houden. 50% korting is wel lekker.

Ik heb ook de wake-up light besteld en dit ging gelukkig hartstikke goed. Binnen 2 dagen in huis.

Hoop dat het strijksysteem snel online komt!

Groetjes jopa

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 20 jan 2012 08:24
door MarjoleinBlok
Ik ben vanaf half december bezig om een strijkijzer via de actie te bestellen eerst uitverkocht toen het apparaat wordt binnenkort vervangen, daarna apparaat wordt 6 januari vervangen, vervolgens apparaat wordt 13 januari vervangen op 13 januari apparaat wordt 20 januari vervangen, ja het werd idd vervangenvandaag voor een duurder (40 euro) exemplaar alle stappen doorlopen en zelfs de promocode werkte nog alleen bij afronden het product is helaas uitverkocht, wat een flut actie bellen geprobeerd van de week maar tot 3 x toe ruim een half uur in de wacht en uiteindelijk verbinding verbroken......als ik alle andere reacties lees verdient Philips een IJSKOUDE douche !

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 24 jan 2012 18:47
door MarjoleinBlok
Nog dezelfde dag werd ik gebeld door een dame van Philips, zij begreep dat er e.e.a. mis gegeaan was en beloofde mij nog dezelfde dag terug te bellen met of zonder oplossing..... Uiteindelijk eenaantal keren contact gehad met in elk geval het idee dat e.e.a. opgelost werd, en JAAAAA aan het einde van de dag is het gelukt om het strijkijzer te bestellen en vandaag is het geleverd, kijk dat is dan toch wel weer goed van Philips.....Al moet ik wel bekennen dat ik de actie toch een beetje achterhaald vind heel veel al uitverkocht en toch te veel kinderziektes blijkbaar !

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 24 jan 2012 20:03
door jopa1000
Ik heb ook kunnen bestellen en ook vandaag geleverd, super Philips!

Bedankt Philips voor het persoonlijk bericht! Heb ik heel erg gewaardeerd!

Groetjes jopa

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 24 jan 2012 21:19
door lvdl
even een update over de staafmixer....

zowaar werd ik maandag 23 januari gebeld door een meisje namens philips. ze vertelde mij dat ik mijn geld terug zal ontvangen op mijn rekening en een nieuwe code om opnieuw te bestellen want de staafmixer zal niet meer geleverd worden. het geld zal binnen 2 weken op mn rekening staan. so far zo good.

maar let op de mail die ik vandaag kreeg:
"We nemen contact met u op in verband met het retourneringsverzoek dat u onlangs hebt ingediend. Volgens onze gegevens hebben wij van u een bevestiging ontvangen om dit verzoek te sluiten en/of hebben wij nog geen goederen retour ontvangen.

Als wij de goederen nog niet hebben ontvangen, willen we u erop wijzen dat het retourneringslabel dat we u eerder hebben toegestuurd is verlopen. Wij gaan ervan uit dat u het product niet meer wenst te retourneren.

Uw retourneringsverzoek 330521009 is geannuleerd en u krijgt uw geld niet terug.

Details voor geannuleerd retourneringsverzoek:
Bestelnummer: 12260902423
Besteldatum: 03/12/2011


Dit begint toch wel een heel vervelend te worden allemaal. nu moet ik ook nog de koeriersdienst achterna gaan voor een bewijs dat ze die blender wel degelijk hebben opgehaald. want aan de deur krabbel je alleen op zo;n digitaal machientje.

nog ludieker was de mail van philips erna: een klant tevredenheids onderzoek. mensen dit is echt waanzin:

Beste klant,
Op 09 12 2011 nam u contact op met PHILIPS Consumer Care voor

ondersteuning betreffende uw product (product reference HR1372/90).
Bent u bereid een korte vragenlijst in te vullen betreffende uw ervaring? We stellen uw medewerking erg op prijs, omdat het ons helpt u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Om te beginnen klikt u op onderstaande link. Het doorlopen van de vragenlijst neemt ongeveer 2 minuten in beslag.
Uw antwoorden zullen anoniem blijven en uw naam en emailadres zullen niet worden verkocht, verhuurd of uitgeleend aan derden.

We kijken ernaar uit uw mening te horen!

Vriendelijke groeten,
Robbert Seeger

Directeur Consumer Care
Dit is een geautomatiseerd emailbericht. Antwoord alstublieft niet op deze email, omdat het niet zal worden behandeld.



Als iemand nog suggesties heeft...... ik ga eerst even tot 10 tellen...

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Geplaatst: 24 jan 2012 21:28
door jopa1000
lvdl,

Ik zou die dame van philips gewoon even bellen morgen, lijkt dat er twee dingen langs elkaar heen lopen. Soms werken afdelingen gewoon langs elkaar heen. Geen excuus natuurlijk maar ik heb er helaas ook ervaring mee. (niet bij philips maar bij een ander bedrijf)

En dat klanttevredenheidsonderzoek, die worden gewoon "standaard" naar iedere klant/besteller gestuurd denk ik, ik heb hem ook gehad (terwijl ik toen nog niet kon bestellen)

Hoop dat het wordt opgelost door Philips!

Groetjes jopa

EDIT: ik zal even een privebericht sturen met het telefoonnummer van de dame van philips, weet niet of je dit nummer hebt?