Pagina 2 van 2

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Geplaatst: 15 dec 2011 11:01
door ciske
bprosman schreef:
Je hebt niet goed gelezen, TS zegt dit :

Nee dat niet we hadden zelf gezien bij de buren. Zo zijn we niet, niet afgaan van eenzijdig verhaal, maar ddordat we het zelf gezien.daarom besloten we om het niet te doen

Hij/zij zag het bij de buren ja....en??? die kennen wel iets fout hebben , hoezo niet zelf uitproberen? 30 dagen mag dat.

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Geplaatst: 15 dec 2011 11:05
door bprosman
Hij/zij zag het bij de buren ja....en??? die kennen wel iets fout hebben
Of hij ziet iets wat jij niet ziet, de magere kwaliteit van Digitenne. :wink:

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Geplaatst: 15 dec 2011 11:12
door ciske
bprosman schreef: Of hij ziet iets wat jij niet ziet, de magere kwaliteit van Digitenne. :wink:
tuurlijk , eerst bestellen en dan lopen zeuren , das handig :mrgreen:

oh ja, zal je maar weer eens gelijk geven ondanks dat je het weer niet hebt :wink:

Ik probeer altijd zelf iets uit , ga niet op mensen af.

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Geplaatst: 28 dec 2011 18:01
door RedShy
Welke schade wil je precies verhalen bij KPN?
Het feit dat Selectvracht blijkbaar niet op komt dagen is niet de schuld van Selectvracht zelf vindt jij?
En welke belkosten? Je hebt toch zelf besloten om eerst een pakket te bestellen deze vervolgens niet meer te willen ...

Het antwoord is dus nee, je hebt nergens recht op.